Objavljeno u Nacionalu br. 793, 2011-01-25

Autor: Boris Bilas

Ksenofobija u Trogiru

'Nacisti iz EU-a dali šiptarima novu mafijašku državu': Skandal SDP-ove vijećnice prešao okvire Facebooka

SAMA HELENA NOVAK za Nacional je priznala da prepiska na Facebooku iskazuje njene stavove prema samostalnosti Kosova, no kaže kako su oni njena privatna stvar i da se nikako ne bi smjeli protumačiti kao stavovi SDP-a

HELENA NOVAK ne vidi ništa sporno u svojim 'privatnim' stavovima
o AlbancimaHELENA NOVAK ne vidi ništa sporno u svojim 'privatnim' stavovima o AlbancimaU Trogiru je proteklih dana nastao skandal koji je izazvala zastupnica u gradskom vijeću Helena Novak koja je na svojem Facebook profilu iznijela niz uvredljivih izjava na račun samostalnosti Kosova, ali i samih kosovskih Albanaca i predstavnika Europske unije koje je nazvala "nacistima novog doba".

"Demokracija podrazumijeva teritorijalnu cjelovitost i suverenost međunarodno priznate Republike Srbije. Kosovo je srpska autonomija i po međunarodnom i po nacionalnom pravu pokrajinskoj skupštini je nadležna republička skupština. A ako ćemo pričat o šiptarima, ima ih u Trogiru, imaju zlatarne, pekare, slastičarne. Varaju, lažu, švercaju, dilaju, pucaju, obračunavaju se na svoj način. Oni su sve sami nisu pošteni, vrijedni i dobri. To je smiješno. Al neman ja ništa protiv njih. Ja pričam o Kosovu – srpskoj autonomnoj pokrajini", dio je to skandaloznih izjava koje je na svom Facebook profilu objavila tajnica stožera SDP-a za 9. izbornu jedinicu.

"KOSOVO JE SRBIJA, a to što se netko pravi pametan u EU, a nikad na ovim prostorima nije bija, to je problem... I to su nacisti novog doba...", dio je razmišljanja Helene Novak o statusu Kosova i ulozi Europske unije. "Kosovo je srpski teritorij otkada je svijeta i vijeka... razumiš... ovo će se EU razbit o glavu jer su dozvolili Albancima da imaju još jednu mafijašku državu", piše Novak te dodaje: "Ja isto tako smatram da Hrvati i Dalmatinci nisu isti narod i što ćemo sad? Oćemo se odcijepit?" Stavovi te 25-godišnje esdepeovke uzbunili su albansku zajednicu u Trogiru i u Splitskodalmatinskoj županiji, a Zajednica Albanaca te županije protestirala je kod gradonačelnika Trogira Damira Rilje.

SAMA HELENA NOVAK za Nacional je priznala da prepiska na Facebooku iskazuje njene stavove prema samostalnosti Kosova, no kaže kako su oni njena privatna stvar i da se nikako ne bi smjeli protumačiti kao stavovi SDP-a. "Navela sam Kosovo samo kao primjer jer smatram da je Europska unija napravila pogrešku s priznanjem ove države, te se otvorila mogućnost da još neki narodi počnu tražiti svoje pravo na osamostaljenje što po meni nije dobro. Međutim, još jednom napominjem da su to moji osobni stavovi koji nemaju veze sa strankom", tvrdi Helena Novak koja smatra da je cijela situacija prenapuhana i da su je iskoristili neki ljudi iz Trogira kojima smeta SDP i koji traže svaku priliku kako bi naštetili ovoj stranci koja trenutačno obnaša vlast u tom dalmatinskom gradu. Iako su očite njene antialbanske izjave na Facebook profilu, Novak u razgovoru za Nacional tvrdi kako nema ništa protiv Albanaca.

"IMAM PUNO PRIJATELJA albanskog porijekla, a kako sam po opredjeljenju uvjerena ljevičarka, ne mrzim nikoga druge nacionalnosti niti vjere i zbog toga oni koji me poznaju znaju da su ove optužbe plod raznih političkih igara, a u njima ne želim sudjelovati", rekla je Helena Novak u razgovoru za Nacional.

Vezane vijesti

Trogirski Albanci poručuju Heleni Novak: Mi nismo pleme

Trogirski Albanci poručuju Heleni Novak: Mi nismo pleme

Afera koja je u javnosti izbila nakon što je mlada SDP-ovka, Helena Novak, u raspravi na Facebooku Albance nazvala "varalicama, dilerima, švercerima… Više

Komentari

registracija
18/1/08

ankicascreiber, 25.01.11. 03:50

drzava kosovo je najvece sranje koje je pogodilo albance. U drzavi kosovo albanci su danas izolirani od svijeta, neka vrsta drzavne karantene, bas kao da zive u albaniji. Dok je bila Jugoslavija, albanci su daleko bolje zivjeli u Jugi nego li u Albaniji. Puna ih je bila obala u hrvatskoj. Sada nema sanse da se bilo kuda isele iz svog kosovsko geta. Kosovo je po tehnologiji i drustvenom statusu jednako africkim zemljama.


registracija
14/8/09

NeMresBilivit, 25.01.11. 04:09

ne razumijem sta je u njenim stavovima skandalozno. olako se potezu kvalifikacije. zenini stavovi se podrazumijevajju, ne kuzim u cemu je problem.


registracija
15/5/09

Fidelito, 25.01.11. 05:37

Ako se netko bavi kriminalom - nije za to krivo njegovo porijeklo, nego neefikasna i korumpirana država (koja bi to inače morala spriječiti) koja mu to omogućava.. Čini se kao da u ovo predizborno vrijeme vanjski suradnici HDZ-a opet jašu. Izgleda da je došlo vrijeme za isključenja iz partije.


registracija
9/1/08

caballero, 25.01.11. 05:49

A sto je ovdje skandal?

Ova mala nije otkrila toplu vodu niti je prva vidila cara golog. Svi mi ovo znamo i otvoreno pricamo izmedju sebe. To sto je drukcije nametnuto od strane centralne vlasti u Washingtonu, zivo mi se ybe.


registracija
7/1/09

maggiore, 25.01.11. 09:13

Chinjenica je, da su u cijeloj Europi kao nacija kriminilazirani. Bave se iskljuchivo kriminalom.
U zapadnim zemljama ih oshtro proganjaju ali zato u Hrvatskoj bujaju kao trava.


registracija
25/12/09

trta333, 25.01.11. 09:17

Svaka čast.Ima cura pravo.Što kažu Montenegrosi."Svaka joj je ka u serdara."Pokušali kauboji i hitlerovci da naprave državu Kosovo,da bi mogli da istjeraju i vrate šiptare nazad kući.Ovi se razmilili po cijelom svijeto kao kuga,pa ih se ne može više niko riješiti.Čak i ono što su posle bombardovanja vratili nazad iz Albanije i svijeta,već je pobjeglo nazad preko albanije po cijelom svijetu.Zar se neki dan ne smrznu ona djevojka u bjegu iz Bosne u Hrvatsku.Biježi sve živo iz te vukojebne,gdje strana vojska radi šta hoće:trguju drogom,doneli im prostituciju i bolest na veliko i srušili im mit albanske porodice.Bombama sa uranijumom im zagadili zemljište i vodu,pa na kosovu je najveći broj obolelih od raka u svijetu.Nema više ni para da pristižu,jer primat u svijetu u švercu drogom preuzeli Srbi i Montenegrosi,pa više nema kurčenja parama i plaćanja belosvetskih vagabundi i agencija da im "iznose istinu"..Izostala pomoć kauboja i onih uštogljenih engleza,pa sad mora da im razbijaju mafiju po kosovu,koja se stvorila na njihovim delima.Jedini je Broz znao da to drži pod kontrolom i to uz velike muke,ali su tada jedino ti šipci bili dostojni imena čoveka.Sada je to rulja bez vodje i bez ciljeva,koja tumara da ni sama ne zna kuda.


registracija
20/11/10

imalkogod, 25.01.11. 09:21

Sve što je rekla potpisujem kao Rvat.


registracija
1/1/70

, 25.01.11. 09:22

Reče žena ISTINU i neka je Bog poživi.


registracija
1/1/70

, 25.01.11. 09:24

Nama HRVATIMA tisuću puta su bliži Srbi od Šiftara.Iz mnogo razlog. U istog Isusa vjerujemo,isti jezik zborimo,kultura,miješani brakovi,kumstva......a sa Šiftraima nemamo ama baš ništa. Sve šta ova gospođa izgovori ili napisa 99,9 % HRVATA potpisuje.


registracija
7/1/11

djani, 25.01.11. 09:25

Neka nje nema najbolje je,ona se jučer rodila i nezna ništa osim blejati i širiti noge,a neka se ne petlja u europsku i svjetsku politiku kad nezna da je živa,smetaju joj šiptari ,a ne smeta joj sdp-ov kadar koji su direktna rodbina koljačima iz tzv krajine i šire KUČKA


registracija
1/12/10

kibidabi, 25.01.11. 09:25

slazem se s izjavom SDPovke.


registracija
1/12/10

tavan, 25.01.11. 09:27

Isto misljenje i ja imam. Da napomenem ak je to uopće važno,HRVAT sam od sedmog stoljeća.


registracija
1/1/70

, 25.01.11. 09:29

Bil sam Titin vojnik 1970 godine,svi smo se druzili....osim šiptara.Tad sam uvidio da je to poseban narod....već tad kao mlad čovjek sam prokužil da su šiptari drugi svijet....Srbi su bili RAJA....i svi drugi,u svakom slučaju ova SDPovka pogodi u sridu.


registracija
1/1/70

, 25.01.11. 09:31

Rođen sam 1950 godina Blučka nadbiskupija,Rvat i po ocu i majci....ako se mene pita...milijarda puta bolje Srbin od šiptara.


registracija
1/1/70

, 25.01.11. 09:33

djani, 25.01.11. 09:25

Neka nje nema najbolje je,ona se jučer rodila i nezna ništa osim blejati i širiti noge,a neka se ne petlja u europsku i svjetsku politiku kad nezna da je živa,smetaju joj šiptari ,a ne smeta joj sdp-ov kadar koji su direktna rodbina koljačima iz tzv krajine i šire KUČKA
____________________________________
Koliko ti USTAŠO imaš kodina pas ti ....po pisanju si ercegovac...a znaš da vi upravo sloviti kod nas Posavljaka za najgoru GAMAD...?


registracija
24/11/10

aabar, 25.01.11. 09:50

curi svaka čast pravo misli i govori,


registracija
14/11/07

laufer, 25.01.11. 10:28

Drugarica samo zorno dokazuje da glupost nije samo odlika HDZ.


registracija
4/6/09

Alarik, 25.01.11. 10:53

lol, pa po meni je ova tvrdnja puno gluplja i "skandaloznija": "Ja isto tako smatram da Hrvati i Dalmatinci nisu isti narod i što ćemo sad? Oćemo se odcijepit?" - i isto ne shvaćam čemu srbofilija, samo zato što se ne vole Albanci ne znači, fukaro prokleta, da se morate grliti sa srbadijom.


registracija
1/1/70

, 25.01.11. 10:57

Nikakav ovo skandal nije.


registracija
1/1/70

, 25.01.11. 10:58

Žena je rekla ono što svaki Hrvat ....misli.


registracija
30/9/09

davor12345, 25.01.11. 10:59

E moran i ja napisati koju! Ova se baš uvatila prave teme, koja je jedna od krucijalnih za ove prostore! Umjesto da se uvati kako zemlju izvući iz krize i otvarati nova radna mjesta, kako bi to i priličilo jednoj od najvećih oporbenih stranaka, ona se uhvatila Kosova i Srbije. To znači da je u oporbi dobro, plaćica ide, možeš serendati o nebitnim temama jer nemaš nikakvu odgovornost. E pa da ja onda odgovorin toj "drugarici". Izvinite molim, ti stavovi su rasistički, nehumani i necivilizacijski. Kosovo je međunarodno priznata država. Šiptari su ponosan narod. Kao jedan dio bivše Juge i Kosovo je je imalo pravo na samoopredjeljenje do odcjepljenja. To što se Srbija s tim ne slaže je uglavnom problem Srbije. To što su ostali bez Kosova - kao i Slovenije i Rvacke, da ne kažem Makedonije i Crne Gore, mogu zahvaliti najviše svom pok. predsjedniku i voždu Slobodanu Miloševiću. Da njega i nije bilo, opet bi se Juga raspala, slično kao što se i SSSR raspao. A Svim ovim "Hrvatima" što navijaju za to da Šiptari nevajaju i sl. mogu poručiti da su se dobrano iskvarili za vrijeme Juge i poprimili lopovsko-prevarantski mentalitet svojih uzora te da ih može biti sram svojih anticivilizacijskih stavova.


registracija
30/9/09

davor12345, 25.01.11. 11:05

Sada bi tribalo vidit na djelu druga Milanovića! Ajmo curo, s takvin stavovima lipo van iz stranke! Idi kod svoje matere i čače i š njiman lipo tako pričaj o Šiptarima, ali ne za plaću oporbene zastupnice! Može je biti sram i stid! Fuj!


registracija
1/12/10

kibidabi, 25.01.11. 11:09

NEMRE nešto što je istina biti skandal. Skoro svi ljudi tako razmisljaju,to je tako. Šiptar imaju drugi mentalitet...žene zakljucavaju i ubijaju ako netko pogleda...Srbi su isti narod kao i mi Hrvati. Sad da provedemo anketu ,koga bi rađe za susjeda,Srbina ili šiptara,listom bi svi bili za Srbina.I kako onda moze biti skandal....


registracija
30/9/09

davor12345, 25.01.11. 11:11

..."Milan Šufflay (Lepoglava, 9. studenog 1879. - Zagreb, 19. veljače 1931.), hrvatski povjesničar, jedan od utemeljitelja albanologije, autor prvoga hrvatskog znanstvenofantastičnog romana." - čovjek se sigurno okreće u grobu. Pročitajte i ovo
Proučavao je hrvatsku srednjovjekovnu povijest i albansku prošlost. Mađarski povjesničar Thalloczy, videći u njemu veliki talent kojega valja privući u mađarski tabor, dovodi ga u Budimpeštu gdje za malu plaću radi u Narodnom muzeju. Ban Rauch ga, mimo prijedloga sveučilišnoga senata, imenuje izvanrednim sveučilišnim profesorom u Zagrebu god. 1908. Međutim, kad je za bana došao njegov daljnji rođak Tomašić, s kojim je bio u trajnim neprijateljskim odnosima, morao je otići sa Sveučilišta. Početkom 1915. prisilno je mobiliziran, makar su sveučilišni profesori bili oslobođeni vojne dužnosti. Otpušten je uskoro zbog bolesti i tada piše svoje najznačajnije radove. U novoj državi Kraljevini SHS uhićen je zbog veleizdaje (špijuniranja u korist strane države) i izveden pred sud zajedno s također optuženim Ivom Pilarom. Šufflay je osuđen na tri godine i šest mjeseci tamnice a presuda je snažnije odjeknula u inozemstvu, nego u Hrvatskoj. Kolege znanstvenici iz brojnih zemalja pokušali su mu ishoditi pomilovanje, ali uzalud. Kaznu je izdržao u Mitrovici. Po izlasku iz zatvora posvećuje se opet znanstvenome radu. Na traženje albanske vlade i bečke Akademije znanosti nastavlja djelo Jirečeka i Thalloczyja, priređuje III. svezak arhivske građe Codex albanicus. Vrativši se iz Albanije primio je prijeteće pismo, a onda su učestali napadaji na nj kroz tisak, što je bio jasan znak da su ga velikosrpski krugovi odlučili likvidirati. Pripadnici režimske organizacije Mlada Jugoslavija, koja je uživala kraljevu zaštitu, pričekali su ga na pragu kuće i razbili mu lubanju čekićem. Provalili su potom u stan i odnijeli u rukopisu zgotovljen III. svezak Codex albanicus. Policijski agenti Belošević i Zwerger, koji su razbojstvo počinili, sklonili su se u Beograd i uzaludno je, poslije uspostave Banovine Hrvatske, traženo njihovo izručenje. Protiv počinitelja zločina nije provedena istraga. Albert Einstein i Heinrich Mann pozvali su preko Međunarodne lige za prava čovjeka kulturnu javnost da prosvjeduje protiv zločina izvršenoga nad Milanom Šufflayem.[1] Iako, ideološki pravaš, pokopan na Mirogoju, u odjeljku arkada, koji pripada Hrvatskoj seljačkoj stranci. Međutim politička ubojstva Hrvata u Jugoslaviji su se nastavila.


registracija
1/12/10

tavan, 25.01.11. 11:13

STAVORE12345,ove teme nisu za BALAVCE. Mi i Srbi imamo mnogo toga zajedničkoga...a sa šiptarima nemamo ama baš ništa zejedničko.Sluzio sam vojsku 1969 godine,svi smo bili kao braća,jedinu su šiptari uvijek po strani bili i s nikim nisu mogli. A kakva je Kosovo drzava,svijet već znade...zažalit će.....


registracija
30/9/09

davor12345, 25.01.11. 11:14

Može biti skandal! Tako pokazujete što se i kakvi ste! Fuj!


registracija
4/6/09

Alarik, 25.01.11. 11:15

Pazi ti stoku kako se slizava sa Srbima. FUJ! Albanci mi nisu dragi, ali bogami ni Srbi.


registracija
30/9/09

davor12345, 25.01.11. 11:16

Vi ste kao iskusno "vijeće staraca"! Stalno Govorite, pišete i radite sve što ide na ruku velikosrbima!


registracija
1/12/10

tavan, 25.01.11. 11:22

STAVORE12345,NISU OVO TEME ZA DJECU. I ja imam sina 35 godina star...nikad nije bistrio politiku...ima djete pametnijih poslova.Ako su ti šiptari dragi...pozivi ih sebi u susjedstvo.Mi i Srbi istu vjeru baštinimo...jedni drugima iedmo na slave...ženimo se....kumujemo jedni drugima...isti jezik govorimo....mentalitet je isti....sve je isto,, a sa šiptarima ništa zajedničko.


registracija
30/9/09

davor12345, 25.01.11. 11:23

I ti velikosrbi, koji su i nas napali su Vam uzor! Samo što izgleda nisu stigli do Vas.


registracija
30/9/09

davor12345, 25.01.11. 11:26

Ja sam možda "balavac" kako vi kažete, ali sam se borio u Domovinskom ratu, a sa mnom su bili i Šiptari. A vi ste se izgleda borili u Minkenu i prodavali pamet, kao što i sada prodajete. Ako nam je itko bio saveznik tijekom Domovinskog rata, onda su to bili "Šiptari". Možda ne toliko materijalno koliko su bili protiv velikosrpske politike.


registracija
4/6/09

Alarik, 25.01.11. 11:29

tavane, nemamo mi sa srbima niti istu vjeru niti isti mentalitet. Davore, neka te to ništa ne čudi. Hrvati su sluganski narod - guzili su se Austrijancima, Mađarima pa i Srbima. A ovaj idiot nije ni vidio rata.


registracija
1/12/10

tavan, 25.01.11. 11:41

Alarik, 25.01.11. 11:29

tavane, nemamo mi sa srbima niti istu vjeru niti isti mentalitet. Davore, neka te to ništa ne čudi. Hrvati su sluganski narod - guzili su se Austrijancima, Mađarima pa i Srbima. A ovaj idiot nije ni vidio rata.
______________________________________
Sto se tiče rata...ja sam se drzal ercegovačke taktike tipa Kutle,Rajić,Zagorec.....puška ne u ruke...već tvornice....ratuju budale takve kao i vas dvojica. I molim vas,,ne učiti oca kako se djeca prave. Kažeš nemamo istu vjeru?Zar u Isusa i mi i Srbi ne vjerujemo? Jesmo li krsćani? Jesmo li prije nekoliko stotina godina sve slave od Božića...USKRSA...imali istog dana? Danas jedni slavimo po ovom kalnedaru,a drugi po onom....a sve je ISTO!!!! A šta mi i šiptari imamo isto? Vjera,jezik....obicaji...pismo....kultura...možda bi bilo dobro da i mi imamo po desetak žena..?Hihihihi.Ne znate ni đe ste šuplji.


registracija
1/1/70

, 25.01.11. 11:46

Hrvatina sam garava...uvijek rađe Srbin nego šiptar.Mogao bih objašnjavati zasto..mislim da svaki pametna čovjek to već znade.


registracija
4/6/09

Alarik, 25.01.11. 11:50

tavane, ti si ljudski otpad, baš kao i Kutle, Zagorec, Rajić i slični. Hvala bogu u RH Srba praktički više nema i ako im želiš lizati dupe, seli se u Srbiju. :P


registracija
1/1/70

, 25.01.11. 11:51

Sve što je ova gospodičina rekla je istina.I to svaki građanin HR zna. Svijetu će izaći na nos mnoge stvari oko Kosova.Zivi bili pa vidjeli.


registracija
20/11/10

imalkogod, 25.01.11. 11:57

Hrvat sam,da ne bu zabune. Sa Srbima nas puno toga veže....a sa šiptarima nas ništa živo ne veže.Srbi i mi Hrvati ista vjera,miješani brakovi,isti jezik....sujedi smo od postanja...u iste škole smo išli,iste pjesme pjevali...


registracija
4/6/09

Alarik, 25.01.11. 12:07

Pa što ako smo susjedi? Kriste kako smo mi malouman narod. Jel' vi stvarno imate tako kratko pamćenje ili šta? Sluge i guzičari.


registracija
27/8/10

ciglanailovac, 25.01.11. 12:42

za ljepoticu Novak,od nas iz Karlovca, jedan lijep i srdacan pozdrav,a ako moze e-meil adresa od nje,zelim joj uplatiti 10-dnevni apartman na moru od Novigrada do Prevlake neka izabere mjesto,za ovaj bogat i lijepo srocen clanak,bog te pozivijo ljepotice nebeska.....


registracija
7/1/11

djani, 25.01.11. 13:06

Treba kudivotuja i nju spariti da ispadne babaroga


registracija
7/1/11

djani, 25.01.11. 13:10

Sad se javljaju Yugosi koji bi radije Yugu nego Kosovo i RH ,a mater vam pokvarenu kud vas srbi ne pobiše jebem i njima sve kud vas takve imbecile ne pobiše.smeta vam kosovo mrššš


registracija
25/1/11

benigjokaj, 25.01.11. 13:21

a jeste jadni majko moja


registracija
9/6/10

pogibija, 25.01.11. 13:27

Za razliku od većine imala je ''cohones'' da kaže javno ISTINU o šiptarima!! Respekt!!


registracija
24/1/11

tutkalo, 25.01.11. 14:25

Ja ću te kao prvo upitati gdje si i kada rođena,a kao drugo ti jebem i mater i oca.Kravo komunistička ispali si iz p..... materine pa ćeš meni reći da ja nisam Hrvat ako sam Dalmatinac.Za sve ostalo me nezanima,a šta će joj reći Milanović podržaće je kako bi srbi dali glas sdp-u.SMEĆE JEDNO I IZRODE HRVATSKE I DALMACIJE.


registracija
20/8/10

McCoy, 25.01.11. 14:27

Djani, Davor12345, Alarik, ljudi, idite lečite se, tolika mržnja nije normalna...


registracija
20/8/10

McCoy, 25.01.11. 14:29

A i ti s njima tutkalo, nick ti sve govori...


registracija
7/1/11

djani, 25.01.11. 14:37

Mccoy,a što ti glumiš imenom Amera nekakvog,pa moras biti ovakav tj JA sa ovim koji provociraju


registracija
20/12/10

Ponedeljak, 25.01.11. 14:39

MALA SVAKA CAST MOGUTI DIGNIT SPOMENIK


registracija
24/1/11

tutkalo, 25.01.11. 14:43

McCoy@
Odi se liči srpsko govno,o kakvoj sam mržnji sad napisa.Jesi možda u službi sdp-a.kao i ova kravetina NOVAK.


registracija
6/1/11

Vjekoslav, 25.01.11. 15:04

Nisu Albanci krivi sto je Srbija neprirodna ,genocidna tvorevina od koje svatko tko misli napredno i demokratski zeli se odvojiti isto kao sto zdravo tijelo odbacuje bolestno ....


Odlican opis vlastitog naroda i njegove politike dao je jedan od glavnih velikosrpskih ideologa 90- tih, Dobrica Cosic.

U ovoj kratkoj ali izvrsnoj analizi leži sjajno objašnjenje djelovanja srpske poltike i ponašanja srpskog naroda, naravno izuzimajuci one drukcije orijentirane Srbe koji nažalost su rijetko imali primat u srpskom društvu:

“Mi Srbi lažemo da bi smo obmanuli sebe, da utešimo drugog; lažemo iz samilosti, da nas nije strah, da ohrabrimo, da sakrijemo svoju i tudju bedu, lažemo zbog poštenja. Lažemo zbog slobode. Laž je vid našeg patriotizma i potvrda naše urodjene inteligencije. Lažemo stvaralacki, maštovito, inventivno.”


registracija
6/1/11

Vjekoslav, 25.01.11. 15:07

http://www.youtube.com/watch?v=cMV4oRzzJRU


registracija
6/1/11

Vjekoslav, 25.01.11. 15:10

Godine 1844. je ministar unutarnjih poslova kneževine Srbije Ilija Garašanin napisao nacionalni program Srbije, pod imenom “Nacertanije” (“Plan Srbije za buducnost”), koji je postao službeni tajni program Srbije za obnovu Dušanova carstva ili za stvaranje “Velike Srbije”, i to na racun Makedonije, Crne Gore, BiH i Hrvatske.

Velikosrpski program “Nacertanije” ostao je tajan do 1911. kada je objavljen, i kada je prva faza stvaranja “Velike Srbije” bila pred završetkom, naime, pripajanje (aneksija) Makedonije Kraljevini Srbiji, nakon Prvog balkanskog rata 1912. godine. Tajni program “Nacertanije” izvoden je okruglo 70 godina, s manjim prekidima, sve dok 1918. nije stvorena “Velika Srbija” pod imenom Kraljevine Srba, Hrvata i Slovenaca. Za izvodenje velikosrpskog programa su srbijanski vladari izdvajali znatna novcana sredstva iz državnog proracuna Srbije. Tajna služba Srbije je u BiH i u Hrvatsku slala po zadatku svoje agente u vidu “ucitelja”, koji su vršili propagandu medu pravoslavnim popovima i prosvjetiteljima kako bi se preko popova posrbilo vlaško pucanstvo i kako bi se teritorij na kojemu žive posrbljeni Vlasi jednom pripojio “Velikoj Srbiji”. Pravoslavci u hrvatskim zemljama u to vrijeme nisu se osjecali Srbima, naprotiv, mnogi pravoslavni intelektualci postali su vatreni hrvatski nacionalisti koji su slijedili politiku Oca domovine Ante Starcevica, kojemu je majka bila pravoslavne vjere. Da se u unutarnje poslove hrvatskog naroda nisu miješali strani imperatori i tajni agenti Srbije, pravoslavci u Hrvatskoj bi na prijelazu iz 19. u 20. st. svi bili Hrvatima, te ne bi u 20. st. došlo do poznatih tragedija, kako za katolike, tako i za pravoslavce, kako za Srbe, tako i za Hrvate, s obzirom da su vlasti Srbije u dva navrata u 20. stoljecu, naime, u Drugom svjetskom ratu, i u Domovinskom ratu, nahuškali srpsku nacionalnu manjinu u Hrvatskoj protiv hrvatske vecine. Kako bi svoj cilj mogli lakše i brže ostvariti, obavještajna služba Kraljevine Srbije osnovala je u Hrvatskoj jednu politicku stranku pod imenom Srpska samostalna stranka (SSS), koja je najednom pocela tvrditi da predstavlja “Srbe” u Hrvatskoj, kojih u to vrijeme nije bilo, jer, da je u to vrijeme, dakle, u drugoj polovici 19. st. kojim slucajem bilo Srba u Hrvatskoj, Srpska samostalna stranka prelazila bi izborni prag za hrvatski Sabor. Da je samo polovica pravoslavaca u Hrvatskoj odnosno polovica od onih pravoslavaca koji su imali pravo glasa, glasovalo za SSS, ta bi srpska stranka imala zastupnike u hrvatskom parlamentu. No, SSS nije imala niti jednog jedinog zastupnika u hrvatskom Saboru sve dok se 1905. godine nije udružila s nekim hrvatskim strankama u “Hrvatsko-srpsku koaliciju”, koju je vodio bivši pravaš i hrvatski politicar Franjo Supilo do 1909. godine, kada “iz politickih razloga” daje ostavku, nakon cega stvarni voda Hrvatsko-srpske koalicije postaje Srbin Svetozar Pribicevic, tajni agent zavjerenickog kralja Petra I Karadordevica i srpske teroristicke organizacije “Crna ruka” (“Ujedinjenje ili smrt”) iz Beograda, zajedno sa svojom bracom, od kojih je jedan brat osuden godine 1909. na zagrebackom veleizdajnickom procesu, zbog teroristicke djelatnosti. Drugi Pribicevicev brat bio je zavjerenicki oficir u vojsci Kraljevine Srbije, zadužen za nabavljanje eksplozivnih sredstava i oružja za teroristicke akcije u Hrvatskoj tih godina. (Krunski svjedok na sudenju u Zagrebu bio je Srbijanac Ðorde Nastic koji je sudu predocio autenticne dokumente srbijanskih organizacija koje su planirale i izvodile teroristicke akcije.) Poznato je da je Hrvatsko-srpska koalicija, koja je u Prvom svjetskom ratu imala relativnu vecinu u hrvatskom Saboru, priredila temelje za stvaranje Jugoslavije 1918. godine, stavljajuci, kao dio samozvanog i prevratnickog “Narodnog vijeca”, hrvatski Sabor izvan zakona. Uglavnom, zavjerenicka stranka SSS najednom je u Hrvatskoj, izmedu ostalog, tražila ustavni status konstitutivne nacije za “Srbe” u Hrvatskoj, koji je srpskoj nacionalnoj manjini službeno dala Komunisticka partija Hrvatske, u Drugom svjetskom ratu, a s pravom ukinuo demokratski izabrani Sabor Republike Hrvatske 1990. godine.

Tamo gdje je pravoslavno svecenstvo iz Hrvatske bilo pod utjecajem velikosrbske propagande, pravoslavni Vlasi postajali su “Srbima”. Cilj ove zavjerenicke akcije srbijanske tajne službe protiv hrvatskog naroda je bio teritorij na kojemu žive (pravoslavci) “Srbi” prikluciti Srbiji, kako bi se stvorila “Velika Srbija”. U vrijeme Nikole Tesle npr. Srpska pravoslavna crkva nije postojala u hrvatskim zemljama. SPC dolazi kao državna Crkva Srbije u Hrvatsku tek 1918. godine, i dekretom, preko noci, bez da se hrvatske pravoslavce uopce pitalo, pretvorila je hrvatske pravoslavce u Srbe, otimajuci hrvatske pravoslavce od hrvatskog politickog naroda, i oduzimajuci hrvatskim pravoslavcima njihove dvije pravoslavne Crkve (kao institucije). Bio je to jedinstveni primjer u povijesti do tada da se vjernicku skupinu iz jednog naroda prevelo u korpus drugog naroda. Ovaj obavještajni trik primjenjen je poslije i nad dijelom Crnogoraca, i to s istim ciljem, da se, naime, Crnu Goru prevede u sastav “Velike Srbije”.

Danas u Hrvatskoj svoje predstavništvo ima Crnogorska pravoslavna crkva, za koju bi SPC najradije htjela da uopce ne postoji, jer kvari ostvarenje nikad odbacenog plana o stvaranju “Velike Srbije”. Medutim, naglasak je na “predstavništvu”, a ne na postojanju državne crnogorske Crkve u Hrvatskoj. Medutim, državna Crkva Republike Srbije, Srpska pravoslavna crkva, koju iz državnog proracuna financira država Srbija, danas najnormalnije djeluje u Hrvatskoj, iako bi taj posao umjesto nje trebala obavljati Hrvatska pravoslavna crkva (HPC), koju je 1945. ukinuo komunisticki diktator J.Broz Tito. S obzirom da je SPC bila instrument Miloševiceve velikosrpske politike i agresije, nije iskljuceno da SPC i u buducnosti bude opet bila protiv Hrvatske, kao potencijalna bomba na daljinsko upravljanje. Vrh SPC i neki popovi su 1990. pobunili Srbe u Hrvatskoj protiv hrvatske države.. Ako se u buducnosti opet bude našao kakav novi “vožd” poput Slobodana Miloševica, jao Hrvatskoj koja u svojim njedrima ima Srpsku pravoslavnu crkvu.


registracija
11/5/06

slavica, 25.01.11. 15:13

Gospodja zastupnica neka se cuva njih oni nedaju zenama ni da misle a ne da nesto kazu.Sretni ste u Hrvatskoj sto vam nisu blizu, a neka smo se ih vala i mi resili.Sto se mene tice nikad vise.E sad je na redu Sandjak pa muslimi do Beca naravno preko vas ako ih budete tetosili i primali ,oni su kao korov dode jedan za godinu sto.


registracija
6/1/11

Vjekoslav, 25.01.11. 15:16

ja mislim kako vrlo je vazno definirati pojam Srba i Srbije ...

To nije vise ono sto je nekad bilo ...tzv srbski politicari namjerno forsiraju nedefinrane pojmove u svojim izrazajima ne bi li stvorili konfuzno stanje koje oni prema svojim nahodenjeima imaju namjeru definirati...

To konfuzno , nedefinirano stanje nekad geografski poznato pod imenom Srbija danas vise ne postoji ....drugim rijecima tzv srbski politicari se bave iluzijama ...


registracija
6/1/11

Vjekoslav, 25.01.11. 15:32

"""slavica, 25.01.11. 15:13

Gospodja zastupnica neka se cuva njih oni nedaju zenama ni da misle a ne da nesto kazu.Sretni ste u Hrvatskoj sto vam nisu blizu, a neka smo se ih vala i mi resili.Sto se mene tice nikad vise.E sad je na redu Sandjak pa muslimi do Beca naravno preko vas ako ih budete tetosili i primali ,oni su kao korov dode jedan za godinu sto."""


A sto vi u stvari sugerirate kako su Albaqnci prisilili SAMA HELENA NOVAK da na svom facebooku nepromisljeni iznosi glupe zakljucke u vezi medunarodno priznate drzave Kosovo .Kazete nedaju zenama misliti ? Mozda vjerujete kako su je Albanci prisilili reci kakao Dalmatinci ili Hrvati nisu jedan te isti narod?Iz njezinih izjava pored ostalog prije sveg ocogledno je da nije sposobna noramlno rasudivati i donositi zakljucke .Neradi se o albanskoj prisili vec urodenom ludilu i poremecenoj osobi koja umjesto savjeta treba profesionalno propisane lijekove .Pogledajte joj samo fizonomiju pa ce te vidjeti o kojem bolestnom umu se radi .Nebi se iznenadio ako u buduce bude u sredtvima javnog informiranja iz razloga ne samo verbalnih vec kriminalnih ispada sa teskim posljedicama po nekog .


registracija
30/9/09

davor12345, 25.01.11. 16:48

Onima što se nisu borili a nas uče kako treba sa velikosrbima ...Ja sam dobro naučio kakva je razlika između četnika, tj. tzv borca za veliku Srbiju...i poštenog Srbina. Tu razlika postoji. Moji neprijatelji i dan danas su velikosrbi. Pošteni Srbi nisu. To onaj tko nije bio na ratištu to nikad neće znati. Što se tiče vjere ...i Hrvati i Srbi koji poštuju jedni druge su dobri vjernici. Čim čovjek ne poštuje drugoga ili koristi vjeru kao ideologiju ne valja...Lako je za sebe kazat da je dobar Hrvat, prosipati da je dobar katolik, "učiti" druge da smo svi mi djeca Isusa Krista a onda kad izađe iz crkve lagati, krasti, podmićivati...Evo da ga citiram..."Sto se tiče rata...ja sam se drzal ercegovačke taktike tipa Kutle,Rajić,Zagorec.....puška ne u ruke...već tvornice....ratuju budale takve kao i vas dvojica. I molim vas,,ne učiti oca kako se djeca prave...
Mogu reći samo jedno, smrad bio, smrad ostao. Da si rata vidio jedn sekunde, ne bi tako pričao. Zbog takvih dezertera a kasnije prevaranata nam i je tako. Pokazali ste se u pravom svjetlu! Fuj!


registracija
30/9/09

davor12345, 25.01.11. 16:49

A što veze nas i Šiptare! Zajednički neprijatelj, eto što!


registracija
30/9/09

davor12345, 25.01.11. 16:49

Neprijatelj moga neprijatelja moj je prijatelj!


registracija
27/8/10

ciglanailovac, 25.01.11. 17:04

ova mala Novak,je pravi dragulj,i pravu istnu rekla svaka cast.


registracija
30/9/09

davor12345, 25.01.11. 17:24

Rekla je ona najviše o sebi, što je sigurno istina!


registracija
25/1/11

ilirija123, 25.01.11. 18:10

glupa kuja šta zna kad je odrasla u nacističku kuču.a drugo dobila od srbskog tajkuna lovu da to napiše glupa kuja


registracija
20/8/10

McCoy, 25.01.11. 18:43

Djani, davor, ilirija i tutkalo, ajd` na lečenje....


registracija
25/1/11

istina100posto, 25.01.11. 18:58

Dragi moji komentatori !!!
Autor ovog članka krivo je napisao, da je gdica Helena Novak, viječnica Sdp u GV Trogira. Naime,gospođica Helena je političkim trgovanjem, u dogovoru s Gradonačelnikom Riljom, svoj tada još aktualni viječnićki mandat stavila u stanje „mirovanja“ (može ga aktivirati), a da ju je gradonačelnik Rilje zauzvrat zaposlio u Gradsku upravu i to bez natječaja (gradonačelnik misli da će tako lakše doći do puta koji će ga odvesti ka putu za „ Trg svetog Marka 6“ op.a.), a da bi kao njena zamjena u Gradsko vijeće ušla gospođa Ružica Jakšić koja je rodbinski vezana za gradonačelnika Rilju ( od gradonačelnikove supruge, pa njezin brat je bračni partner gđe. Jakšić op.a.),inaće bivša direktorica trogirskih medija.
A da stvar bude smiješnija, gospođica Helena je izabrana u stranci sada pred izbore da bude tajnica izbornog stožera 9 Izborne jedinice.
I onda SDP misli da će pobijediti na ovim republičkim izborima. ( teško uz ove njihove nove kadrove i uzimajući u obzir da bi jedan mandat mogao biti presudan).
Idemo naprijed !!!


registracija
25/1/11

Danijela, 25.01.11. 19:31

Istina 100posto...
Kakva masta i koje teorije zavjere, ali ipak sto je plus kod tebe a nije kod vecine ovih maloumnih koji sjede na netu - pises pravilnim jezikom... kakvih nepismenih ovdje ima.. strava..

Vjekoslav mora da je vadio istoriju negdje iz njegove zalupane zadnjice, ili iz nekih Pavelicevih povijesnih djela - cisti smrad od covjeka.

Vi ostali sto ste se sjetili da smo braca u Hristu... gdje ste bili za brijem pokolja nad Srbima, molim vas nemojte se tako puno truditi... ja i vecina Srba ne zeli vase srodstvo.

Sto se tice ove djevojke, svaka joj cast ali bolje za njeno dobro da cuti, jer zivi u jednoj zemlji i sa jednim narodom koji je pun zlobe, (kolegica koja je udata za Hrvata, nije ni Srpkinja ni Muslimanka nego od naroda koja ne pripada nasom podneblju mi je jednom rekla: Hravati nebi obstali da nekoga ne mrze) od glavu ce joj se ovo misljenje obiti.


registracija
16/6/09

Trenk, 25.01.11. 21:44

@Danijela.
Niste ni Vi na per-tu sa gramatikom i pravopisom.
Ucite od Ilirije 123,


registracija
25/1/11

albanian, 25.01.11. 22:09

pitam ovu gospodju poznaje ovi ludi koji su dali sve od sebe da danas hrvatska da se zove HRVATKSAK a ne srbska kraina zna gozpodja za RAHIMA ADEMIA AGIMA CEKUA ENVERA MALOKUA TAHIRA ZEMAJ JOS MONGI DRUGI za vreme domovinske borbe hrvatskog naroda albanci su dosli iz to srbskoj kraini kako on ana nam zove dosli su d avas pomogu tada smo bili dobri ludi nismo bili mafiashi kako nas zovete sada jos nesto kad kaze da hrvati i dalmatini nisu isti narod tacno je da nisu veqina nji su albanci koji su dosli u tim prostorijama u vreme skendera bega onisu dosli u hrvatsku i ne mogu traziti i necu traziti oceplenje od hrvatske a mi sto zivimo dole na kosovo makedoniju i jug serbije odakle sam ja mi tu nismo dosli od nigde tu smo rodjeni to su nasi koreni 1913 ova evropa ko ova gospodja naziva moderni fasisti poprave tu gresku od 1913 kada nama albancima podeleli su tad u 3 drzavama bifsu kralevinu jugoslaviju grckoj i maloj albaniju posle raspada sfrj albanci smopodeleni u 6 drzavama jedini narod smo u svetu sto granicemo sami sebom albanci u evropu su bili kao jehudio u blizom istoku sad sa kosovu drzavo samo EUzeli da popravi to nepravdu ova gospodja treba da se izvini albanskom narodu bilo gde da ziveju


registracija
7/1/09

maggiore, 25.01.11. 22:50

Frfljas, pa frfljas pa opet frafljas !!!


registracija
25/1/11

topnik, 25.01.11. 22:55

od svih su mi najbolji ovi koji naglasavaju da su hrvati, jer ono bitno je da se vidi kako i hrvati ne vole sipce,
prozirni ste gospodo srbi


registracija
26/1/11

Dado79, 26.01.11. 03:36

djani mislim da se ipak trebas okrenuti Sarajevu kad pricas o koljacima, jer ih je pun Seher Sarajevo koji 5 puta klanjaju, jer su zasadili sebi u glavurde da ce ih Alah spasiti i oprati im grijehove koje su pocinili nad drugima!!!


registracija
26/1/11

Dado79, 26.01.11. 03:39

Alarik sad kune dijevojku, jer nema isti stav kao on ili ona...

Wow - that is very mature and very civilized!!!

So, you are saying that EVERYONE is to have the same opinion as you or you would curse them????

Lady, or buddy, u just shook a hand with a devil!!!


registracija
12/12/10

Klarens, 26.01.11. 06:30

Drndate me vech 60 let sa terminima POSHTENI srbin , hrvat....i svaki put ispada da se onaj "poshteni" slazhe sa govornikom a onaj drugi je djubre...neznam kakvi su mi horvatichi bili prije mog rodijenja...ali...kolko vidim
cijeli zhivot...cjelokupna ljudska masa i pri nas a i bilo gdje sam zhivio u ovih 36 let kaj se smucam po vani
LJUDI SU POHLEPNA lijena i sebichna govna !!!
Lakshe je sve svoje mane prepoznati u drugog...a najtezhe samog sebe u ogledalu !!!


registracija
25/1/11

ilirija123, 26.01.11. 10:32

http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/hs1323.snc4/161430_1178782128_104165_q.jpg


registracija
30/9/09

davor12345, 26.01.11. 12:45

Ovima što kažu da ne vole Šiptare ...samo još ovo i da zaključim...Možete sa tim svojim stavovima ostati tamo gdje ste u svom smrdljivom skrovištu...ne smijete s tim idejama javno nastupiti nigdje koliko vas je strah, dok ja sa svojima mogu gdje god hoću i to javno!


registracija
26/1/11

trepca, 26.01.11. 13:28

Sada mozete pricati koliko hocete, ti koji misle i kazu da su im servi drazi no Albanci (Siptari ili Siftari kako vi ih nazivate) samo da znate da ti dragi servi su vas poubijali, silovali, spalili, masakrirali, pozatvarali dok ti Siftari ili Siptari koji su gori od serva miliardu puta su se borili za tu vasu Lipu Hrvatsku i dali zivote.
ja verujem da sve ovo sto ste napisali ste jedna manjina i mogu vam reci sram vam bilo!
A i kod nas na Kosovo kazemo da vi Hrvati ste gori no Servi.
A ova mala sto misli da Nacisti iz Eu stvarali ksoovo kao drzavu. ona tu gresi jer Evropa vazda bila kurva i ostace nego ovo sto imamo danas imamo od SAD.

Priajtno i pozdrav svim Hrvatima koji nisu bliski sa servima a vama koji ih volite a na drugu stranu mrzite siftare SRAM vas bilo zasto niste se poredjali u njihovu stranu u ratu na kosovo gde biste imali priliku da se borite protiv "Siftara".


registracija
17/4/10

insajder1, 26.01.11. 13:40

Zasto skandal !? To je istina,svidjelo se to vama ili ne...
Ali uvjek je to Kosovo bilo najnerazvijenije podrucje YUG-ge,ne moze ga nitko izvuci iz propasti nikad... Tamo se naselila najveca gamad mudzahedinska! Sjecate li se da je Tito bio licno kum djeci koja su bila 10ta ili 11ta u porodici :) Koliko smo ih svi rijedom sazaljevali...
Srbi bolje bjezite sami od te Shiptarije,fuj!
Samo zastitite one divne hriscanske manastire iz 12. 13. i 14. stoljeca i bjezite glavom bez obzira! :D


registracija
26/1/11

trepca, 26.01.11. 13:52

za insajdera
i Hrvatska bi bila nerazvijena da im nisu dali!
Servija je eksploatisala Kosovo maximalno. kosovo iako je bilo u exYu nije imala pravo na mnogo stvari kao sto su imale ostale republike, cak sta vise Vojvodina je imala vise prava samo zato sto u tu Vojvodini vecina nisu bili manjine nego servi.


registracija
26/1/11

mubutu, 26.01.11. 16:40

Trepca vecina ljudi sto ovde stavljaju komentare e pisu lafo kao da su Hrvati to nisu to su Servi.
ja ne mogu ovu curu da razumem ona kaze da je EU nacisti a sama citav narod vredja.
ja ne mogu da razumem kako moze neko i da bude pekar i zlatar i da krade i da ubija.
Za nas je sve isti .urac da li si SLAV i dloazis iz karpata nama si neprijatelj jer su nam Ruski servanti puno zlo doveli


registracija
11/10/10

agaSovulj, 26.01.11. 18:09

Kaze tukica "Europska unija napravila pogrešku s priznanjem ove države, te se otvorila mogućnost da još neki narodi počnu tražiti svoje pravo na osamostaljenje što po meni nije dobro" a kad smo mi to trazili onda je to OK.
Sto se tice iznesenih komentara, jednostavno da ne povjerujes. Toliko ne samo netrpeljivosti nego i mrznje prema drugim narodima, a po cemo smo mi to bolji od njih? Kad sam sluzio vojsku u bivsoj drzavi saznao sam podatak da je prosijecna skolska naobrazba bila 4 razreda osnovne. Sudeci po ovim komentarima, sada je to izgleda puno manje. Ni ne cudi onda sto se sve dogadalo na brdovitom balkanu u zadnja 2 desetljeca.


registracija
26/1/11

mubutu, 26.01.11. 19:04

insajder1,
Jebem ti ja Srpskog boga pokvarenog.
Ali smo vam dali leksiju u svim frontovima.
Pa i cigani da vladaju na Kosovu nema veze samo da ne bude servin tu.
Hocete malo da ljuljate kolevku.
Uzeli smo vam spsko srce sada idemo za srpsku dusu ocisticemo Balkan od djubreta jednom i zauvjek


registracija
25/1/11

topnik, 26.01.11. 19:59

insajderu1 nekako mi rijeci "hriscanski i stoljeca"
koje koristis u svom postu ne idu nikako zajedno,
zato servu ne trudi se samo ovaj put biti hrvat,
budi to sto jesi i ostani dubre do kraja


registracija
26/1/11

HBM, 26.01.11. 20:09

'Nacisti iz EU-a dali šiptarima novu mafijašku državu'

Ova skandalozna, fašistička izjava zastupnice SDP-a pokazatelj je bolesnog nam društva a čemu svjedoče i mnogi komentari koji ovaj njen Goebelsovski istup podržavaju. Sramota je to prije svega za njenu obitelj, za školu u kojoj se obrazovala i u kojoj nije ništa naučila,a konačno i za stranku čiji je član a koja za sebe tvrdi da je antifašistička.

Čudno je da osoba koja razmišlja na način na koji su razmišljali nacisti u mržnji spram Židova te kao velikosrpski fašisti spram Hrvata, Bošnjaka i Albanaca, čudno je dakle, da takva osoba demokratsku EU, bez obzira na sve nedostatke koje ima, naziva nacističkom, i to samo zbog toga što su stali u zaštitu naroda kojeg Srbi doslovno ugnjetavaju i ubijaju od dana kad su okupirali njihov teritorij.

Srbijanska mafija i tzv. Zemunski klan poznata je u cijeloj Europi po kriminalu, poznata su im imena, i to još odavno, zadnjih četrdesetak godina. Nije to ništa novoga. Ne vidim razloga zašto bi onda kriminalci sa Kosova ili Albanije, iz Bugarske ili BiH, ili pak iz Hrvatske bili mafija a kriminalci iz Srbije, za ovu gospodičnu gobelsovog svjetonazora, nisu.
Je li u pitanju glupost, neobrazovanost, loš karakter....


registracija
17/7/07

budjoni, 26.01.11. 21:27

@vjekoslav
O kakvoj ti to hrvatskoj pravoslavnoj crkvi govoriš?
Kako može neka druga crkva u Hrvatskoj ostvariti samostalnost (autokefalnost), kad Hrvatska nije ni za svoju domicilnu crkvu uspjela ostvariti samostalnost? Hrvatska je tek jedna od brojnih vatikanskih ispostava).
O samostalnosti HKC nema govora.
I sada bi u takvom, vjerski podaničkom ambijentu, ostale konfesije koje djeluju u Hrvatskoj, trebale uspostaviti samostalnost.
Činjenično je stanje (koje nam se kao i svaka druga istine ne sviđa), da u prošlosti, Hrvatska nikad nije imala ni državnog ni vjerskog suvereniteta,
Uvijek je služila stranim gospodarima (Beč, Budimpešta, Beograd…..itd), a vjerski se, nemajući nikad snage da se osamostali, priklonila Vatikanu.
Uostalom, ni dan danas se nije ništa promijenilo. Politički Hrvatskom upravlja EZ i US, (sude hrvatskim generalima kao razbojnicima), a vjerskim poslovima upravlja Vatikan.
I sada bi takva država trebala osigurati povoljne uslove za osamostaljenje drugih vjerskih zajednica.
Kaj god!
Nadam se da uviđaš apsurd svojih šupljih teorija.
S druge strane HELENA NOVAK je apsolutno u pravu.
Koga se vraga Hrvatska ima petljati u unutrašnje stanje Srbije?
Ni to takozvano, „međunarodno priznanje Kosova“ nije opće prihvaćeno, (mislim da nisu prikupili potpise niti pola država članica UN), niti je prošlo bez velikih prijepora.
„Recept“ odcjepljenja pojedinih entiteta iz matičnih država, mnogima se ne dopada (npr. Kini zbog Tibeta…..) isto kao što se mnogima ne dopada stvaranje novih državnih tvorevina na štetu prijašnje zajednice. (Npr. RS unutar BiH, po Daytonskom sporazumu).
Stvaranje još jedne albanske države, pored matice ( s očitim ciljem budućeg ujedinjavanja u Veliku Albaniju) , malo kome može biti po volji.
A čime su to Kosovari zaslužili hrvatsku privrženost i potporu?
Bliskosti intelektualnih krugova?
Veliko robnom razmjenom?
Kulturološkom bliskošću?
Jedini povezujući element je zajednička mržnja prema Srbiji i Srbima.
Međutim, mržnja nije dobro tvorivo za gradnju sretnije budućnosti. U mržnji nema sreće. Osim toga, savezi sklopljeni na mržnji nisu iskreni ni dugotrajni. Prisjetimo se „Zelenog kadra“ u II sv. ratu.
Zajedništvo ustaša i muslimana trajalo je vrlo kratko. Da ljubavi zapravo uopće nije bilo, vidjelo se i u Domovinskom ratu kad su Hrvati proglašeni agresorom na svoje tobožnje saveznike.
Hrvati i Šiptari su dva svijeta, koji nemaju ništa zajedničkog i zato je potpuno moguće da se sutra, promjenom okolnosti , budu na suprotnoj strani barikada.
Nikada ne bih ozbiljno računao na njihovu odanost, prijateljstvo i savezništvo, bez obzira n trenutni interes.
Potpuno opravdano pitanje:
„Ja isto tako smatram da Hrvati i Dalmatinci nisu isti narod i što ćemo sad?“
zahtijeva temeljitiji i potpuniji odgovor, kojeg ostavljam za drugu priliku


registracija
7/1/09

maggiore, 26.01.11. 21:54

BUDJONI, tvoje vidjenje mi se veoma dopalo!
Konstruktivno i kompetentno. Uspio sam neke stvari nauchiti.Hvala


registracija
26/1/11

HBM, 26.01.11. 22:28

maggiore, 26.01.11. 21:54

BUDJONI, tvoje vidjenje mi se veoma dopalo!
Konstruktivno i kompetentno. Uspio sam neke stvari nauchiti.Hvala

---------------------------------------------------------------------------
@maggiore,
Jednostavnije bi ti bilo da si uzeo Hitlerov Mein Kampf po kojem se i Buđoni ravna, ili možda Vasu Čubrilovića, on zna sve o tome kako genocidom rastjerati Kosovare, konstruktivno i kompetentno. To bi ti se, također, dopalo, ili svidjelo, kako se veli po hrvatski.


registracija
7/1/11

djani, 26.01.11. 22:42

NAMA SP CRKVE NEGO HRVATSKA PRAVOSLAVNA CRKVA I PO PROŠLOSTI GRČKA PRAVOSLAVNA CRKVA ,MA KAKVI SRBI TO SU VLASI BILI TEK OD 1911 SE NAZIVAJU SRBIMA KAD SU NAČERTANIJE POČELE NJIHOVE I PLANOVI O VELIKOJ MAJČICI SRBIJI PA NAKRAJU TRAKTORIJADA BRRRRM BRMRMRRRR.
A ŠTO SE OVE KUČKE TIČE MA ŠTO ONA ZNA O ALBANCIMA OSIM DA SU UBIJANA U ŠUGOSLAVIJI OD 1981 NAOVAMO U TOJ KAKO KAŽE POKRAJINI ,TO JE DRŽAVA,A SRBI NEKA CVILE I PLAČU I TUŽAKAJU I NJIH I NAS I MOGIU NAS POVUĆI ZA ONU STVAR....


registracija
26/1/11

sinjanin, 26.01.11. 22:42

" Dragi moji komentatori !!!
Autor ovog članka krivo je napisao, da je gdica Helena Novak, viječnica Sdp u GV Trogira. Naime,gospođica Helena je političkim trgovanjem, u dogovoru s Gradonačelnikom Riljom, svoj tada još aktualni viječnićki mandat stavila u stanje „mirovanja“ (može ga aktivirati), a da ju je gradonačelnik Rilje zauzvrat zaposlio u Gradsku upravu i to bez natječaja (gradonačelnik misli da će tako lakše doći do puta koji će ga odvesti ka putu za „ Trg svetog Marka 6“ op.a.), a da bi kao njena zamjena u Gradsko vijeće ušla gospođa Ružica Jakšić koja je rodbinski vezana za gradonačelnika Rilju ( od gradonačelnikove supruge, pa njezin brat je bračni partner gđe. Jakšić op.a.),inaće bivša direktorica trogirskih medija.
A da stvar bude smiješnija, gospođica Helena je izabrana u stranci sada pred izbore da bude tajnica izbornog stožera 9 Izborne jedinice.
I onda SDP misli da će pobijediti na ovim republičkim izborima. ( teško uz ove njihove nove kadrove i uzimajući u obzir da bi jedan mandat mogao biti presudan).
Idemo naprijed !!!"

---------------------------------------------------------------------------
Po nekom mom viđenju jako je zastrašujuće i ovo šta je napisao ovaj korisnik stopostoistina.

Ako je to točno odmah bi tražio odgovornost i njegovu i njenu !!!

On i ona socijaldemokrate.... moš mislit....


registracija
7/1/11

djani, 26.01.11. 22:45

Srbi su bili i ostali ubojice na balkanu,neradnički i nepismeni narod koji je sve besplatno dobijao u Šugoslaviji ,zato oni cvile nema više besplatnih stanova i vikend-kuća,neradnici bi svi u jna i miliciju tako je bilo sve ološ u tim službama ali bitno da je srbin iz šumadije ili knina itd,ma mršššš na traktoreeee ,sreća što smo vam dali koridore za bježanje


registracija
7/1/11

djani, 26.01.11. 22:47

Ova tuka nezna da je Kosovo priznato i da nije više u kandžama tog bolesnog naroda kojeg su u ovim ratovima vodili psihijatri što govori da su zaluđeniji u nacionalizam svoj od njemačkog naroda za vrijeme Hitlera ma manijaci


registracija
7/1/11

djani, 26.01.11. 22:50

Ova kučka taj narod naziva kriminalcima ,a što su srbi koji imaju zemunski klan i kriminal daleko prije poznat od albanskog,jel to njoj kao drugačije luđakinja jedna


registracija
26/1/11

HBM, 26.01.11. 23:00

Zanimljivo kako Srbima danas smeta što se Kosovo osamostalilo. Glavni argument im je bio još krajem osamdesetih godina kada su tvorci zloglasnog Memoranduma SANU, nastavili sa velikosrpskim genocidnim idejama a jedan od argumenata im je bio ovaj što ga ovdje navodi @budjoni: " Stvaranje još jedne albanske države, pored matice ( s očitim ciljem budućeg ujedinjavanja u Veliku Albaniju) , malo kome može biti po volji."

Zanimljivo, čak bi moglo biti i prihvatljivo da dotična klika oko Slobe nije već imala isplaniran napad na Hrvatsku i BiH i to sa ciljem stvaranja još jedne Srbije, u bolesnim garašaninovskim snovima nazvane Velike Srbije,valjda po ugledu na ono što nikako po njima nije dopustivo, Velike Albanije.

Albanci, bilo Kosovari bilo građani Albanije, nikada u povijesti Hrvatske nisu niti napadali niti planirali napasti Hrvatsku, dapače branili su je od srpskog agresora devedesetih, zajedno sa hrvatskim braniteljima. S druge strane, Srbija je neprestano i planirano napadala hrvatski teritorij i njene građane, želeći se proširiti do mora. Tko to može u Dalmaciji zaboraviti zločine četničkih koljača pod komandom popa Đujića (popovi su uvijek u prvim redovima), povezanih sa četnicima Draže Mihajlovića, zloglasnog ratnog zločinca koga je ova današnja (demokratska) Srbija rehabilitirala, unatoč svim poznatim četničkim zločinima u BiH ali i u Srbiji.


registracija
7/1/11

djani, 26.01.11. 23:11

HBM,bravo ,ma zamisli ti ovih manijaka,smetaju im albanci,a zaboravljaju kako im je bilo 1981 naovamo kad ih je ubijalo u jna i slalo u kapsama limenim da se ne vidi što su srbi monstrumi radili od njih vadili im i tad organe ,a mi KAO svi bili zadovoljni sa mirom tadašnjim u Šugoslaviji,evo to je dokaz tko zna koji da MIR tada nije svatko imao ,e sad nemaju više koga ubijati sad su sami pa nek se kolju gamad serbska


registracija
27/1/11

trogirka, 27.01.11. 01:41

Najnovije zbivanje,
Predsjednik Gradskog vijeća objavljuje da Helena Novak nije viječnica gradskog vijeća u ovom sazivu, a pritom ne objavljuje da je upravo Helena Novak vijećnica Gradskog vijeća u ovom sazivu koja je stavila svoj mandat u mirovanje jer je u međuvremenu zaposlena u gradskoj upravi Trogir kao vježbenica pa je bila u sukobu interesa. Dok joj traje vježbenički staž ona je stavila mandat viječnice u mirovanje, a to ne znači da nije viječnica u ovom sazivu. Izgleda da jedino to brine gradonačelnika i predsjednika vijeća Grada Trogira.
Aktivno je obavljala viječničke poslove do prije 2-3 mjeseca. Zamijenila je svojta gradonačelnika koja je također u sukobu interesa do današnjeg dana. Samo u Gradu Trogiru pod kapom SDP -ovog gradonačelnika sve je moguće. Pa dokle više?


registracija
6/1/11

Vjekoslav, 27.01.11. 08:27

Krajnje je jasno da su Srbi narod patoloskih psihopata koji lazu sami sebe da su pobijedili na Kosovu,a redom poklani bili,da je kraljevic Marko bio najveci borac protiv Turaka,a kraljevic Marko bio turski vezir,da su "pravoslavci" branili "krscansku Evropu" ,a ti isti "pravoslavci" za Turke ratovali 500 godina.U tu svrhu kao najbolji primjer treba uzeti "Bitku kod Nikopolja"1396 koja se odigrala sedam godina poslije Kosovske bitke...Sa jedne strane krscanska evropska vojska,a sa
druge Turci i Srbi.

Cuveni južnoslovenski historicar i intelektualac Ivan
Lovrenovic u eseju Lament nad Beogradom piše o bitci kod Nikopolja, na bugarskoj obali Dunava, godine 1396.Ta bitka, iako za evropsku povijest kudikamo bitnija od one Kosovske, kod Srba je sistematski prešutkivana.Lovrenovic piše kako je boj na Kosovu, kojim su Srbi (i svi drugi u bivsoj Jugoslaviji) bombardovani iz svih izvora saznanja, od školskih udžbenika, preko televizije do usmenog predanja, "realno, tek jedna od
etapnih bitaka u silnom nadiranju osmanslijske vojske i ekspanziji osmanlijske države u jugoistocnoj Evropi, koja je u opštoj istoriji tog vremena zabilježena tek kao oveca fusnota".

Bitka kod Nikopolja, o kojoj Srbi nisu ucili ništa,
dešava se dakle sedam godina nakon Kosovskog boja. Do tog trenutka sultan Bajazit (ili, kako bi bilo tacnije zgovarati, Bajazid) pokorio je Srbiju i Bugarsku, i sada ga historija zatice kako nadire na vrata Ugarske. Sigismund, ugarski kralj, okuplja vojnu alijansu sastavljenu od francuskih, njemackih i engleskih vitezova. To je NATO tog vremena, i Sigismund je pun nade pred mocnom vojskom od 120 000 ljudi. Dok citava kršcanska Evropa gleda u njega i moli se da njegova snaga bude dostatna da zaustavi nadiranje Turaka, Sigismund se u Nikopolju priprema za krvavu bitku.

Naša predstava o srednjovjekovnim bitkama uveliko je stvorena filmskim prikazima tih klanica. Objektivna slika bila je još surovija. Stotine hiljada tijela u sudaru za sobom su ostavljale rijeke krvi, koje su se kod Nikopolja ulile u plavi Dunav, raskomadana ljudska tijela po poljima i smrt, dokle god je, kroz dim spaljenih kuca i krike unesrecenih, dosezao ljudskipogled.

Na trenutak se cinilo da ce kršcani, vodeni hrabrošcu,prije svega francuskih vitezova, ostvariti veliku pobjedu protiv Bajazita, zvanog Jildirim - Munja i tako odbraniti "kršcansku Evropu". Ali sultan je bio briljantan strateg, koji je u odsudnom trenutku potegao svoje skriveno, a najmocnije oružje. Na vrhuncu bitke on na kršcane pušta svoju "elitnu vojsku" - pet hiljada srpskih vitezova na celu sa Stefanom Lazarevicem. Srpskim despotom,a njegovim azalom". Hronicar dalje piše: "Dio kršcanske vojske koji utece pokolju, potopi se u Dunavu, a dio dopadeTurskoga ropstva". Pozivajuci se na americku historicarku Barbaru Tuchman i njenu knjigu Daleko
ogledalo, Lovrenovic ovako opisuje posljedice trijumfa srpskog oružja kod Nikopolja: "Cijela tri vijeka od tada, sve do Jana Sobieskoga i bitke pod Becom 1683, nece Zapad uspjeti sakupiti snage ni sloge da se odupre Osmanlijama".

Eto,kako su Srbi branili "krscansku Evropu".


registracija
6/1/11

Vjekoslav, 27.01.11. 08:41

Srbsko trojstvo ;genocidno .....
Na slici, poglavar srbske pravoslavne crkve Pavle, Ratni zlocinac Ratko Mladic i ratni zlocinac Karadzic ..

http://img45.imageshack.us/img45/9854/trojkaxx1.jpg


registracija
6/1/11

Vjekoslav, 27.01.11. 08:59

Beograd danas ,

Otac cetnik ,
Majka cetnikusa ,

Naravno, u drustvu policije i vlasti danas u Srbiji Ovo bi netko nazvao demokracija kojoj treba da se podvrgne Kosovo i albanksi narod na milost i nemilost izivitoperenom,genocidnom svjesti i savjesti na koju se pozvaju Srbi !

http://i35.tinypic.com/oiazo.jpg


registracija
26/1/11

mubutu, 27.01.11. 09:03

Komentar jednog Srpskog pisca "Vladimir Arsinijevic" O Albancima

O njima se, budimo iskreni, razmišljalo nerado, a najlakše je bilo ne razmišljati uopšte. Živeli su tu do nas, ponekad i među nama, ali uvek mimo nas, isuviše različiti, jezikom i kulturom gotovo stranci među manje ili više srodnim jugoslovenskim narodima, kao da su u čitavom tom jugo-galimatijasu postojali tek da bi odigrali nezahvalnu ulogu bednika, onog večito inferiornog, poslednjeg među poslednjima. Činjenica da su se i fizički nalazili „dole“, „ispod“ svih nas, kao da je dodatno verifikovala to njihovo bedno stanje.

Sve što smo svi mi u bivšoj Jugoslaviji ikada želeli da znamo o njima sastojalo se isključivo od skupine podsmešljivih, uvredljivih stereotipa. Reći da neko izgleda „kao lepši Šiptar“ kod nas nikada nije predstavljalo kompliment. Ako ih i nismo otvoreno mrzeli, bilo je to prosto stoga što ih nismo ni smatrali dostojnim naše mržnje, pa smo ih naprosto podnosili, i to s nadmenošću koja je bila gotovo kolonijalnih razmera. Naš osećaj superiornosti nije poznavao granice. Između „njih“ i „nas“, pravog dijaloga nikada nije bilo. Čak i u najboljim vremenima, Albanci su za nas predstavljali tek primitivne, smešne pikaninije.

Ali, ma koliko da je vidljivost Albanaca u oku prosečnog Jugoslovena Titovog doba bila slaba, taj mlitavi kultur-rasizam danas se čini benignim i gotovo prihvatljivim kad se uporedi s aktivnom, razarajućom mržnjom prema „Šiptarima“ koja će zahvatiti Srbe u godinama nakon Titove smrti i prvih „nemira“ na Kosovu početkom osamdesetih godina prošlog veka, a pogotovo nešto kasnije, u periodu porasta svakovrsnih nacionalizama, brutalne vladavine Slobodana Miloševića i nemilosrdnog kidanja nekadašnje zajedničke države. Koristim taj krajnje politički nekorektan naziv – „Šiptari“ – prosto stoga što, tokom devedesetih, političari, mediji, a time i većina građana, naše prve komšije s juga više nisu zvali onako neutralno kao nekad – Albancima, već samo i jedino nadasve pogrdno – Šiptarima, a ti Šiptari kao da su postojali isključivo u svojoj nepokolebljivoj nameri da unište i satru – „nas“, Srbe.


registracija
7/1/11

djani, 27.01.11. 09:14

O ovoj kučki će se još pričati i pričati,smeta joj Kosovo,smeće obično


registracija
9/6/10

pogibija, 27.01.11. 12:40

djani, iz tvojih komentara se da zaključiti da je ona rekla veliku istinu. S obzirom da sam pristojan i odgojen neću te vrijeđati, ali kad bih to i učinio, nadmašio bi gospodina Mamića.


registracija
17/4/10

insajder1, 27.01.11. 13:20

mubutu i topnik mnogo ste glupi,vi ste dokaz da je covjek postao od majmuna! :)
Sto sve majka moze da rodi ...


registracija
17/4/10

insajder1, 27.01.11. 13:27

http://www.jutarnji.hr/menadzeri-tvrde--napunit-ce-stadion-sa-60-000-ljudi--/920820/
Zaboravih da vas obavjestim za koncert :))))


registracija
25/1/11

istina100posto, 27.01.11. 15:41

Glavno da je nju Rilje zaposlija u Grad Trogir i to bez natječaja ( čovjek se ugledao na svoje prethodnike).
Kažu ljudi, da kad je imenovana za tajnicu stožera, non-stop visila po gradskom telefonu, te da bi hdz-ovci koji su s njom djelili kancelariju sve prenosili lokalnim sdp-ovcima s kojima Helena i nije baš u najboljim odnosima, na šta bi oni šizili na to, al falila su im muda da joj šta kažu....
Bravo Helena, pokazala si tg sdp-ovcima kakvi su političari.... Ispod svakog političkog prosjeka...


registracija
26/1/11

HBM, 27.01.11. 15:51

mubutu, 27.01.11. 09:03

Komentar jednog Srpskog pisca "Vladimir Arsinijevic" O Albancima
....................
Dobro je da si stavio ovaj tekst iz kojeg se mogu zaključiti dvije bitne stvari: jedna je, da velikosrpska šovinistička ideja živi još i danas, a druga ohrabrujuća je to da na takav fašistoidan način razmišljanja nikako ne pristaju svi Srbi a vjerujem, većina njih. Zapravo, nadam se.


registracija
27/1/11

boomerang, 27.01.11. 17:53

draga gospođa se očito jako zabunila kada kaže "NA OVIM PROSTORIMA"! meni nije jasno ko Hrvatu kako je kosovo na ovim prostorima. ja sam iz Varaždina i Munchen mi je bliže od beograda a kamoli kosovo. budući da sa srbijom nemam nikakve veze ni kulturne, jezik, pismo pa čak ni susjedi, osim one male granice na dalekom istoku. stoga mi je svejedno kaj se događa na tim prostorima jer me ne zanima kaj se događa u Italiji, Mađarskoj , Sloveniji, Austriji a kamoli u Francuskoj, švicarskoj i Srbiji. U Hrvatskoj nešto slično srbiji može se vidjeti samo u romskim naseljima, pa stoga ne volim kada nas svrstavaju u isti koš.


registracija
8/7/09

bankar, 27.01.11. 18:28

ako su ovakvi SDP-ovci kakvi su onda ovi drugi i koliko li glume da nisu ksenofobični i bolesni u glavu


registracija
25/1/11

topnik, 27.01.11. 21:34

insajder1, 27.01.11. 13:20

mubutu i topnik mnogo ste glupi,vi ste dokaz da je covjek postao od majmuna! :)
Sto sve majka moze da rodi ...
______________________________________________
reci ti meni insajderu, kad ces ti postati covjek,


registracija
7/9/07

Vinogradar, 28.01.11. 19:03

Hvala Bogu!
Prema broju komentara na ovu kosovsko-srpsku temu - izgleda da mi u Hrvatskoj nemamo drugih problema i
da je u pravu Jaca kada kaže da smo našli put prema putu izlaska iz krize.
Put putujemo....


registracija
7/1/11

djani, 28.01.11. 21:19

Hrvatska hrvatima i "njenim građanima"Srbijja samo srbima,a Kosovo bi kao opet nešto slično hrvatskoj,republika srpska također samo srbima,a sarajevo opet da barem jedan dio bude srpski,pa progledajmo što nam rade pored ove neimaštine još i ovo.
bravo srbadijo i yugosi


registracija
3/12/10

Yoda, 29.01.11. 17:33

"Ja isto tako smatram da Hrvati i Dalmatinci nisu isti narod i što ćemo sad? Oćemo se odcijepit?"
--------------------------------------------------------------------------
Je, je... U pravu si! Dalmatinci su zapravo Bosanci koji su došli graditi Dioklecijanovu palaču, pa kad su konačno, nakon silnih godina završili, nisu se znali vratiti nego su ostali dolje u Dalmaciji...
Eto, samo se vratite u Bosnu i tražite svoj entitet.


registracija
26/1/11

trepca, 30.01.11. 00:56

pogledajtei slusajte Lindu Halimi sa Kosova koja je pevala u cast Terezi Kesoviji jucer u Dubrovniku
http://www.youtube.com/watch?v=AOVxv5DHNP0


registracija
26/1/11

trepca, 30.01.11. 01:22

pogledajte i slusajte Lindu Halimi sa Kosova koja je pevala u cast Terezi Kesoviji jucer u Dubrovniku
pevala na Albanskom, zao mi je sto nisi bila tu ti ksenofobicna helena novak pa da osecas uzivo ljepotu Albanskoga jezika
http://www.youtube.com/watch?v=AOVxv5DHNP0


registracija
20/8/10

McCoy, 30.01.11. 10:22

djani, hajde... znas ti već...


registracija
1/10/09

parampar, 30.01.11. 14:07

Isuse. Toj osobi bi trebalo reći što neki ljudi sa Zapada misle o Hrvatima koji rade po zapadnim zemljama (prljavi, neobrazovani, prosti, loše odjeveni, nedisciplinirani, često alkoholičari, skloni nasilju itd.) Naravno da ne znaju ništa o nama, niti se trude išta saznati, kao što ni ona ne poznaje ljude o kojima se usuđuje ovako govoriti. To bi svakako trebalo procesuirati, nema "privatnih" stavova mržnje; pa što će biti ako ova osoba dobije neki istaknutiji položaj u zemlji? Mogla bi napraviti mnogo zla zbog "privatnih stavova". Užasnuta sam.


registracija
1/10/09

parampar, 30.01.11. 14:12

Ja nisam iz Trogira, glasala bih čak možda za SDP, ali ovu ženu moraju hitno izbaciti iz stranke! I još neke, ali zbog nerada. Ovo je nedopustivo. Ma odakle nekome pravo da kaže da je mržnja "prenapuhana"? Čita li taj Milanović novine? Ili se samo prepucava s Kosoricom? Ili je on isti kao i ova žena?


registracija
31/1/11

tratincica35, 31.01.11. 01:21

15000 ubijenih hrvata u domovinskom ratu, na tisuce srusenih i zapaljenih kuca, silovanja , nekoliko desetaka tisuca invalida ... gledam ovu raspravu i pitam se , i cudim se .ne mogu vjerovati.
tko je ovdje lud?. da su uopce bilo kome drazi srbi od albanaca. sta se ovo događa , stvarno mi nije jasno


registracija
26/1/11

trepca, 31.01.11. 09:05

za tratincica35 i ostale,
izgleda da su ljudi zaboravili na sve to, to je bilo u proslom veku ali sve sto si to spomenula je bilo strasno.
Albanci sa Kosova su bili u suprotnoj strani agresora, svi Albanci koji su bili u tadasnju JNA u sluzenju vojnog roka ili su dezertirali i presli na vasu stranu ili su bili zatvoreni zbog toga sto nisu hteli da ubijaju neduzne ljude koji su hteli da zive u slobodi.
Puno Albanaca su vraceni kuci u kovcezima ili najgori slucaj ima roditelja koji jos dandanas ne znaju sta se desilo svojim najmilijima (u ovom slucaju sinovima od 18-22 godina). Ja npr nisam hteo da idem u tu JNA jer su hteli da me posalju na ratistu i pobjegao sam krijuci se 10 mjeseci.
Ja ne mogu terati nekog da me voli ali bi ih zamolio da me vredjaju.


registracija
26/1/11

trepca, 31.01.11. 09:07

Ja ne mogu terati nekog da me voli ali bi ih zamolio da me ne vredjaju.(greskom bilo napisano u prethodnom postu)


registracija
31/1/11

MaiDee, 31.01.11. 22:35

Nemam ja veceg ni hrabrijeg neprijatelja od Hrvata - u sukobu izmedju nas dvoje( Hrvatske i Srbije). Niti veceg brata i boljeg prijatelja od Hrvata u odnosu na ceo svet.
Gde mogu da volim vise Engleza, Nemca, Francuza???
Pa njih nista ne razumem niti mi lice.
Moj Hrvat je (kao i ja) lepsi, pametniji, inteligentniji inventivniji, spremniji, hrabriji i mogao bi tako do sutra da redjam. Da li ste putovali malo po Evropi? Ima li gde lepsih ljudi, zgodnijih devojaka, boljih sportista?
Ovi o kojima je rec u prethodnim tekstovima, su ruzni, prljavi i zli. Oni nisu mi.
Iz ciste pakosti i zlobe tako nas podelise kroz vekove, da u sopstvenom slepilu secemo granu na kojoj sedimo.
Smislili nam nove drzave, a na nasu stetu (Bosna, Kosovo), a mi i dalje rezimo jedni na druge.
Rat smo zavrsili. Stitimo jedni drugima interese ne bi li zajednicki pobedjivali.
Pozdrav iz Beograda


registracija
25/1/11

topnik, 31.01.11. 23:48

MaiDee, jadnice


registracija
26/1/11

trepca, 01.02.11. 00:48

@MaiDee kazes Smislili nam nove drzave, a na nasu stetu (Bosna, Kosovo), a mi i dalje rezimo jedni na druge.

kako te nije sramota pricas o svim drzavama koje ste napali, poklali, masakrirali, palili, silovali.
Da vas ne poznajem skupo bi vas platio, zivite u lazima, zivite u mitovima koje ste fabrikovali u vasu akademiju nauka i umetnosti u tu istu akademiju koja je krojila ratove po bivsu Yug.


registracija
31/1/11

MaiDee, 01.02.11. 01:50

By the way Mr.Trepca (with respect),
Ja sam na dijalizi! Da li bi preko veze mogli da mi nadjete bubreg?


registracija
26/1/11

trepca, 01.02.11. 08:47

MaiDee
Izgleda da ti treba mozak!!!
Sram te bilo!!!


registracija
2/1/11

prohujalo, 01.02.11. 09:17

vrlo intreresantno na ovim sajtovima sto kad nesto komentarisemo prvo moramo napisati od kad smo Hrvati. Druga stvar zena nije komentarisala Albance nego Kosovo. A svi jako dobro znamo jos za vrijeme Tita sta se dogadalo na Kosovu.Ali nije ni to bitno, mene kao osobu vise interesuje nasa mrznja prema svemu cak i prema slovu s. I ovdje bi podvukla vinogradarovu izjavu, trebate je svi procitati. Nece me zacuditi ako nasi politicari postanu jos bogatiji i ova garnitura ostane na vlasti ne samo jedan nego i vise mandata....ako se ne dogodi bankrot drzave....
zivi bili pa vidjeli


registracija
14/12/06

crestor, 01.02.11. 10:23

Trebate znati da pola obitelji ove cure zivi u Srbiji.


registracija
8/7/10

Maroje, 01.02.11. 12:01

Jako je ružno i neprihvatljivo ovako govoriti o jednom narodu, prestrašan komentar. To nije za dobro za nikoga.


registracija
31/1/11

tratincica35, 01.02.11. 23:15

evo koliko su nam srbi bliski, PROCITAJTE

http://www.nacional.hr/clanak/100897/po-uzoru-na-sloveniju-srbija-usporava-hrvatske-pregovore-s-eu-zbog-granice


Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika