21.10.2002. / 00:00

Autor: Sandra Milković

POSLOVANJE

TRGOVCI O SVOJIM KUPCIMA ZNAJU VIŠE OD POLICIJE

TRGOVCI O SVOJIM KUPCIMA ZNAJU VIŠE OD POLICIJE

Kako bi u sve oštrijoj konkurenciji dobili stalne kupce koji će u njihovim prodavaonicama trošiti gotovinu, trgovci su početkom godine počeli uvoditi svoje kartice. Za račun veći od 25 kuna plaćen u gotovini Konzum, Mercator, Billa, koji prednjače u ovakvom marketinškom ratu, dijele nagradne bodove.
Osim što za trgovca postaju siguran izvor prihoda, učlanjivanjem u takve klubove kupci im zapravo stvaraju vrlo korisnu bazu podataka. Prije dobivanja kartice potrebno je naime popuniti pristupnicu. Osim imena i prezimena, adrese, broja telefona, e-maila, u nekim je karticama potrebno navesti i JMBG, stručnu spremu, zaposlenje, broj članova obitelji. Neki čak postavljaju upite i o kućnim ljubimcima i njihovim navikama. Može se zaključiti da trgovci o kupcima koji imaju kartice znaju više nego MUP.

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika