14.03.2011. / 14:28
Počasna nagrada američkog časopisa PR News Coca-Colinu projektu Biciklom na posao
Nakon projekta Lijepa naša Sava, koji je osvojio Europsku nagradu za izvrsnost, ovo je drugi društveno odgovorni projekt Coca-Cole HBC Hrvatska nagrađen na međudržavnoj razini
Boška Trbojević, direktorica Odjela za komunikacije i odnosa s javnošću Coca-Cole HBC Hrvatska, i Steve Goldstein, u ime časopisa PR News (Cavich Creative, LLC.)Projekt Odsada biciklom na posao, koji je pokrenula Coca-Cola HBC Hrvatska u javno-privatnome partnerstvu s Udrugom „Moj bicikl", dobio je počasnu nagradu za promicanje društveno odgovornoga poslovanja na tradicionalnoj dodjeli nagrada uglednoga američkog časopisa PR News održanoj 8. ožujka u Washingtonu (PR News' CSR Awards).
U kategoriji Odnosi sa zaposlenicima Coca-Cola HBC Hrvatska je s projektom Odsada biciklom na posao ušla u završno nadmetanje s još trima svjetskim tvrtkama. S obzirom na to da je konkurencija, prema riječima organizatora, bila iznimno jaka, sve su tvrtke finalisti primile nagradu. Glavnu je nagradu u spomenutoj kategoriji osvojila tvrtka EMD Serono, Inc za projekt Making a Difference in Society.
„Vrijednosti su našeg projekta Odsada biciklom na posao višestruke - riječ je o vrijednome društveno odgovornom projektu koji unapređuje međuljudske odnose u Coca-Coli HBC Hrvatska i potiče zaposlenike na odgovorno ponašanje prema društvu. Drago nam je što su te vrijednosti prepoznate i na međunarodnoj razini u iznimno jakoj konkurenciji", izjavila je direktorica Odjela za komunikacije i odnose s javnošću Coca-Cole HBC Hrvatska Boška Trbojević te dodala: „Ovu prestižnu nagradu smatramo velikim priznanjem za svoj rad te poticajem za nastavak toga i svih naših drugih društveno odgovornih projekata."
Projekt Odsada biciklom na posao pokrenula je Coca-Cola HBC Hrvatska u suradnji s Udrugom Moj bicikl kako bi svoje zaposlenike potaknula na aktivniji životni stil i na što češću uporabu bicikala. Okosnica je projekta nabava posebnih Bistrinih bicikala koje Coca-Cola HBC Hrvatska ustupa svojim zaposlenicima na besplatno korištenje za dolazak na posao ili za rekreaciju. Vožnja biciklom ne onečišćuje zrak i ne stvara buku, a pola sata vožnje dnevno nadomješta dnevnu potrebu za fizičkom aktivnošću te se bicikl smatra zdravim i jeftinim prijevoznim sredstvom u gradskim sredinama. Stoga Coca-Cola HBC Hrvatska preporuča izbor bicikla kao prijevoznoga sredstva vlastitim zaposlenicima i promiče ga. Dosad je tijekom projekta Coca-Cola HBC Hrvatska nabavila više od 60 bicikala i predala ih na korištenje svojim zaposlenicima u podružnicama diljem Hrvatske.
Nakon projekta Lijepa naša Sava, koji je osvojio Europsku nagradu za izvrsnost 2009. godine, ovo je drugi društveno odgovorni projekt Coca-Cole HBC Hrvatska koji je dobio međunarodno priznanje.
Vezane vijesti
Krist i Che među top 11 ikona
Isus Krist, kubanski revolucionar Che Guevara i boca Coca-Cole nalaze se među 11 najprepoznatljivijih slika koje su s vremenom postale ikone, smatra… Više
- Foto: Burn party "zapalio" osiječku Tvrđu
- Bistrina biciklijada: Zrinka Cvitešić i Hrvoje Rupčić promicali biciklizam u Zadru
- Tajna moć poznatih marki: Google i Coca-Cola najuspješniji brandovi svijeta
Komentari
Ovaj članak nema komentara.
Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.
Najnovije
-
05.07.2012. / 10:38
Hrvatski gospodarstvenici u pohodu na rusko tržište
-
29.06.2012. / 16:26
Šokantna i provokativna modna predstava
-
29.06.2012. / 16:20
'Nakon pravomoćne presude moći ćemo razgovarati o Čačiću'
-
29.06.2012. / 16:09
Uživajte u sekundu dužem vikendu