28.03.2011. / 14:07

Autor: Nacional.hr

Hrvatski vinari među najvećim svjetskim vinarskim velesilama na „ProWein 2011.“

Prowein je jedan od tri najvažnija europska sajma, koji se zbog koncentracije biznisa i novinara nipošto ne smije propustiti, rekao je Saša Špiranec, predsjednik Odbora za sajmove Udruženja vinarstva pri HGK

Hrvatski vinari predstavili su se na ProWeinuHrvatski vinari predstavili su se na ProWeinuU organizaciji Hrvatske gospodarske komore i u suradnji s Ministarstvom poljoprivrede, ribarstva i ruralnog razvoja, 25 vinara predstavlja više od 150 vrsta vina na Međunarodnom sajmu vina i jakih alkoholnih pića „ProWein 2011." koji se održava od 27. do 29. ožujka 2010. godine u Dusseldorfu u Njemačkoj.

Na sajmu se predstavljaju najznačajniji proizvođači vina iz cijele Hrvatske. Na površini od 95 četvornih metara već prvi dan sajma veliki interes profesionalne publike izazvali su sljedeći izlagači: Agrokor-vina, Arman, Badel 1862, Capo, Cattunar, De Georgiis, Feravino, Jako vino, Kabola, Kalazić vina, Korta Katarina, Krauthaker, Kutjevo, Lagradi, OPG Božo Bačić, OPG Šime Škaulj, Roxanich, Saints hills, Suha punta, Trapan vina, Veralda, Vina Matošević, Vinarija vinski vrh, Vinoplod vinarija i Sveučilište u Zadru.

„Ovaj sajam od izuzetne je važnosti za hrvatsko vinarstvo jer je to prilika da se hrvatska vina predstave inozemnoj publici. Nadamo se da će se nastupom na ovom sajmu povećati izvoz hrvatskih vina na strana tržišta, a posebice u Njemačku jer je ona nakon BiH drugo izvozno tržište hrvatskih vina, izvozi se oko 600 tis. litara vina. Upravo zato HGK i MPRRR podupiru hrvatske vinare u nastupima na inozemnim sajmovima, a posebice na ovom, jer je ključno predstaviti i kvalitetno pozicionirati hrvatska vina na potencijalno interesantnim izvoznim tržištima." rekao je Rajko Ružička, pomoćnik direktorice Sektora za poljoprivredu, prehrambenu industriju i šumarstvo HGK.

„Perspektiva hrvatskog vinarstva je u snažnijem brendiranju hrvatskih vina kako bi se na izvoznim tržištima naglasila njihova vrhunska kvaliteta i autohtonost. Izvozni trendovi naših vina iz godine u godinu pomiču se prema višoj kategoriji i kvaliteti te je stoga ovaj sajam upravo prilika za ostvarivanje poslovnih kontakata i u konačnici povećanja izvoza vina. Hrvatska vina postaju sve više zanimljiva stranim tržištima koja traže posebnost i autohtone sorte, a posebno razvijenim tržištima s rastom prosječne potrošnje poput Njemačke i Velike Britanije, gdje vlada zasićenost najpopularnijim internacionalnim sortama." rekao je predsjednik Udruženja vinarstva HGK Đuro Horvat.

„Prowein je polazna točka marketinških aktivnosti našeg novog Udruženja kojemu je glavni zadatak hrvatska vina učiniti poznatijim prosječnom vinskom potrošaču. U posao brendinga zemlje uključeni su mnogi promotivni alati, a specijalizirani sajmovi poput ovog su jedan od njih. Prowein je jedan od tri najvažnija europska sajma, koji se zbog koncentracije biznisa i novinara nipošto ne smije propustiti." rekao je Saša Špiranec, predsjednik Odbora za sajmove Udruženja vinarstva pri HGK.

Sajam ProWein vodeći je međunarodni sajam vina i jakih alkoholnih pića na kojem se tradicionalno susreću posjetitelji i vodeći svjetski proizvođači i distributeri, a izlagači prezentiraju kompletan pregled svjetskog tržišta u šest izlagačkih paviljona. Ova sajamska manifestacija predvodnik je u različitim trendovima i proizvodima što je i glavni cilj ovog središnjeg sektorskog sajma. Samo prošle godine na sajmu je izlagalo više od 3.000 proizvođača vina, a posjetilo ga je 36.000 posjetitelja iz cijelog svijeta.

Vezane vijesti

HGK ponudila 22 investicijska projekta vrijedna više od 2,5 milijarde eura

HGK ponudila 22 investicijska projekta vrijedna više od 2,5 milijarde eura

"Italija je Hrvatskoj najvažniji partner u kontinuirano uravnoteženoj robnoj razmjeni. Italija je i drugi po važnosti ulagač u RH te 65 posto… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika