Objavljeno u Nacionalu br. 805, 2011-04-19

Autor: Plamenko Cvitić

Sprema se prosvjed protiv Stjepana Mesića?

Premda je Mesić odbio dati bilo kakvo očitovanje o presudi prije nego što se ovog četvrtka vrati u Hrvatsku, neki prosvjednici, koji inače burno reagiraju na svaki Mesićev javni istup, ovoga puta ne mogu mu oprostiti ni to što zasad još nije rekao ništa

Nakon što se po izricanju presuda trojici hrvatskih generala bivši hrvatski predsjednik Stjepan Mesić prošlog petka našao na meti kritika nekih prosvjednika, izgleda da među njima još uvijek postoje jake emocije protiv Mesića. Nacional je, naime, doznao da jedna manja skupina desničarskih prosvjednika razmišlja o mogućnosti da Mesića, koji se od prošlog tjedna nalazi u Kini, dočeka na povratku u zagrebačkoj zračnoj luci, a inicijatori ideje navodno pokušavaju naći sljedbenike putem internetske društvene mreže Facebook.

Premda je Mesić odbio dati bilo kakvo očitovanje o presudi prije nego što se ovog četvrtka vrati u Hrvatsku, neki prosvjednici, koji inače burno reagiraju na svaki Mesićev javni istup, ovoga puta ne mogu mu oprostiti ni to što zasad još nije rekao ništa. Upravo zbog toga neki od njih su svojim istomišljenicima pokušali predložiti da uoči Mesićeva povratka u Zagreb organiziraju u zagrebačkoj zračnoj luci manji prosvjed, koji bi očito trebao isprovocirati bivšeg predsjednika da svoju izjavu o presudi Gotovini, Čermaku i Markaču izrekne odmah po dolasku u Zagreb kako bi se prosvjednici mogli što prije - ne složiti s njom.

Vezane vijesti

'Nikolić - četnički vojvoda ili redizajnirani predsjednik?'

'Nikolić - četnički vojvoda ili redizajnirani predsjednik?'

Uoči inauguracije Tomislava Nikolića na mjesto predsjednika Srbije, novosadski Dnevnik objavio je osvrt bivšeg predsjednika Hrvatske Stjepana Mesića… Više

Komentari

registracija
21/2/11

skyway, 19.04.11. 00:37

Kakve gluposti kakva paranoja...Kakve sad to veze ima s presudom. Uostalom, da li nam je bitna istina? Ako pak jest, nastojmo je dokazati na relevantnim faktorima, jer ovako ispada da je problem sto je netko otkrio istinu, pa sve skupa moze biti kontraproduktivno.
Zasto ne mozemo ostati dostojanstveni, usprkos samaru iz haske sudnice i zasto se pozivamo na periferno pitanje!?
Ja niposto ne branim Mesica, ali mucna je sad rabota ako se na nj baca krivnja, e da bi se toboze dokazalo kako, da neimasmo Mesica, danas bi slavili slobodu generala i mahali cestitoscu vojne operacije.
Upravo zbog takvih nakaradnih postavki danas nevini, i bez sumnje posteni ljudi Gotovina i Markac robuju u bjelosvjetskom kazamatu.
P.S.
Ja znam da ovakav moj stav izaziva ljutnju nabrijanih domoljuba, ali tako je kako je, mijenjati se ne mogu I ja sam Hrvat, ali obicni, mali "iz prve ulice lijevo" i ne palim se na fitilju opceg zanosa i ne trgujem s osjecajima onih kojima je u ovom trenutku najteze...


registracija
19/4/11

aircanada, 19.04.11. 01:35

Vinko od 12 godina kada si isao u vrtic predsjednik mesic je imao najvise problema s MI6 i njihovim operacija u svrhu sprijecavanja puta hrvatske u EU. Jos si mali pa ces jednog dana shvatit. Neces ako citas jutarnji i gordana malica.


registracija
12/12/10

112131, 19.04.11. 07:22

treba se reći istina i otkriti zločince, ali ako je mesić , davao dokumente koji su označeni kao državna tajna onda mora za to i odgovarati, pa vjerojatno postoji taj institut u našem ustavu. Nije on sveta krava, radio je isto gluposti kao i Franjo Tuđman dok su bili u istom kolu, a onda se naglo osvjestio, i smatram da uopće njemu ne treba ova dužnost koju ima, tko je to lud odobrio i tolike novce za njego potrošio, što je on učinio za Hrvatsku, molim samo jedan navod.


registracija
5/3/10

starimudrac, 19.04.11. 07:55

otkad je to problem tko je dao transkripte, a ne ono što piše u njima? i zašto se to zapisivalo, možda zato da netko kasnije piše knjigu o pobjedi? na što bi ta knjiga ličila, ako bi bila pisana na osnovu transkripta? kopije tih dokumenata imao je svaki jači HDZovac, da može stiskat one oko sebe. pogledajte malo preslagivanje političkih kockica od 1995. do 2000.godine, pa će te vidit da je tako. mesić. što reći? učinio je ono na što ga je obvezivao zakon o suradnji. da nije bilo dokumenata, ili da su prije njega bili uništeni (pitajte HDZ zašto nisu), ne bi ih mogao ni morao dati. a sad nadležnost haaga za oluju. jeste li ikad ćuli da sudac sudi utakmicu do kraja, a produžetke (bljesak i oluju) nema ovlasti suditi?


registracija
18/7/07

jacki, 19.04.11. 07:59

skyway
slazem se. U pravu si. Nije ova presuda nista otkrila o Mesicu sto nismo do sada znali. Nije on bitan u svemu tome, nego istina, kao jedino sto moze pomoci optuzenima. Pozdrav.


registracija
30/9/09

davor12345, 19.04.11. 08:39

He, he, he! Koliko pasa koji laju! U čoporu! Još i da ujedaju ...Sve kokošari!


registracija
30/9/09

davor12345, 19.04.11. 08:41

Ma komu triba istina! Bitno je galamit, makar to trajalo uvr' glave sedam dana! Reka san ja da od ovih tzv. desničara nema kruva! Gomila parazita koji laju!


registracija
4/1/09

miroljubiv, 19.04.11. 08:59

Mesić je savršena meta za uništavanje svega gdje god je došao,srušena je Jugoslavija,klima se Hrvatska,treba upozoriti Kineze da je jako nezgodno surađivati sa takvim čovjekom.jebeš političara od kojeg nitko nema koristi.osim prijatelj Gadafi.


registracija
25/10/10

cuma, 19.04.11. 09:08

Kažu da je Stipe Mesić izdajnik, što je to on izdao, rekao na Sudu u Hagu, možda je trebao zatajiti zločin, izdajete li Domovinu ako ukažete na zločin, ili bi po prosvjednicima trebalo zatajiti zločin, i meni je teško pala presuda, kao dragovoljcu Domovinskog rata i kao svakom drugom građaninu RH. Ponosan sam na Oluju i Bljesak, na akcije oslobođenja RH od velikosrpske agresije, ali se i srami zbog onog što je počinjeno nakon rečenih akcija. Netko je ipak trebao odgovarati za neviđen zločin, pa kad nije pravda, odnosno i ako hoćete neprabvda je stigla generake, JELI MESIĆ KRIV ŠTO SRANJINA ADMINISTRACIJA NIJE PROCESUIRALA REČENE ZLOčINE?


registracija
28/4/10

Zvonko, 19.04.11. 09:08

Gluposti, kakav prosvjed! Kao da će to generalima pomoći! No, i to je dobar znak pravosuđu o razmišljanju naroda, da preispita ulogu nekada običnog čovjeka, koji se dragovoljno nudio 90-ih haškom tužitelju a kasnije je učinio sve, uglavnom mimo Ureda o suradnji s haškim sudom, predajući brijunske transkripte, da se kao uvrijeđena sobarica osveti svom prethodniku, prema kojem gaji još i danas patološku mržnju.

Mesiću treba suditi! Vidimo kako se svjetske vlade bore protiv Juliana Assangea koji dila dokumente? Britanci i danas drže pečate o tajnosti na svim dokumentima iz 2. svjetskog rata, Amerikanci imaju zakonski rok kojim to nije moguće objelodaniti!
Onda, hoćemo li biti država ili ćemo dopustiti da se pojedinci, koristeći institucije i privatizirajući ih, razračunavaju međusobno na štetu svih ostalih i cijele države!

Imali smo sinoć u Pulsu Hrvatske priliku vidjeti, a Gotovina i Markač osjetiti, kakav je rezultat jednog namjernog krivog prijevoda i ekstenzivnog tumačenja jedne riječi, rečenice.

Jedan snimatelj Malbaša, 16 godina nije imao prilike pričati na televiziji, jedan čovijek koji je prošao Oluju i njenih svih prethodnih 10 mjeseci priprema.


registracija
8/8/09

tovar62, 19.04.11. 09:30

Bolje da mu spremite dva metra konopa,,,


registracija
24/11/10

aabar, 19.04.11. 11:06

A što se ne prijavite u Hag svi vi koji ste za ANTU a radili ste sve ono za što se njega osudilo i kažete NE nije to radio naš Ante eto nas pa nama sudite jer smo mi ti koji smo palili,ubijali krali itd te nam Antu pustite...
Bitno da se nađe neki krivac i da opalite po njemu kao sad po Mesiću a nitko e pita tko je to SVE hrvatske generale izručio Hagu da bi oprao svoju savjest i radi viših interesa,pa nije Mesić rekao :INETIFICIRATI,LOCIRATI,UHITITI,TRANSFERIRATI ili svima pamet stala...???


registracija
30/9/09

davor12345, 19.04.11. 11:53

He, he, he! Kakvih ovdje ime bisera! Pa jeba te, kako se Rvacka more ponašat ka Amerika i Engleska??? Pa odakle nami tulika sila! Uni se punašaji tako kako se ponašaju jer imaju silu, a mi imamo da ne kažem šta!


registracija
30/9/09

davor12345, 19.04.11. 13:53

A ka drugo i drugo, judi igraju po pravilima! Prjavo i grubo ali se pravila drže! A čega se mi držimo??? Mitova i muljanja! Doli korupcija! Živila Rvackaaaaaaaaaaaa!


registracija
8/7/10

Maroje, 19.04.11. 14:14

Detuđmanizacijom Hrvatske mnogo se naštetilo generalima i Hrvatskoj, a za to netko treba odgovarati.


registracija
9/8/09

vinko12, 19.04.11. 18:39

admine ne skidaj me. Nacional je poznato mesicevo komunjarsko glasilo. Imate potpunu cenzuru nad i neslobodne novine, pa ne morate i brisati postove gdje jedino mogu pravi demokrati mogu dati neko misljenje. Nacional je kao demokratska novina kao Gebelsovo glasilo

Samo koristim rijecnik naseg vrlog predsjednika lazova. Gada treba ispljuvati na svakom koraku, sto je zasluzio u deset godina nerada, dangube i lupetanja. On je unistavao Domovinski rat i radio na izjednacavanju krivnje i osude, kako bi ukomponorao cisti komunisticki domovinski rat s cistom komunistickom revolucijom nazvanom NOB. Direkto je kriv za osudu RH, koju je stvorio hrvatski narod pod vodstvom Tudzmana


registracija
7/1/11

djani, 19.04.11. 20:44

Mogi mu jaja kroz kurac napuhati,a tko će šugoslavene suditi jadi mi i gdje smo se rodili


registracija
17/4/11

DONDON, 20.04.11. 19:00

Raskol desnice, gubljenje vlasti pošto su izbori blizu, a trebat će odgovorit na još puno pitanja ne samo o Hagu i generalima, nego i o drugim zlodjelima koja su radili pod parolom nacionalnih interesa, hrvatstva, domoljublja, uz lizanje oltara i slične licemjerne postupke. Viču u TV emisijama, urliču po ulicama, prozivaju i napadaju. Žužul, Granić, Rojs, Škegro, Valentić, ... i mnogi drugi još uvijek imaju obraza stati pred narod i dijeliti mudrost, a ni sami neznaju koliko su se obogatili na račun tog naroda. Zbog njih i mnogih drugih koji su bili s njima danas imamo izgladnjeli narod i osramoćenu državu.


registracija
20/4/11

BivsiYU, 21.04.11. 08:16

Ma ko god to bio (Srbin, Hrvat, Amerikanac, Albanac ili Mudžahedin) ko je pravio zločin nad bilo kojim narodom mora da odgovara. Treba tu činjenicu prihvatiti.


registracija
17/10/07

Radmila, 24.04.11. 01:29

Nisu samo Hrvati krivi za sva ta zlodjela. SAD-e je dobrano udario vjetar u ledja i podrzavao sve to.Ali sto se moze oni su velika sila na svijetu, "sad" te dignu u visine pa te bace u dubine.


Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika