16.05.2011. / 13:23

Autor: Dean Sinovčić

Cannes, 5. dan: Malickov film s Bradom Pittom izazvao 'kaos' na festivalu

Brad Pitt je hvalio i uzdizao Malicka do nebesa, i priznao da ovaj film ne bi našao financijera da on nije prihvatio glavnu ulogu, nakon čega se sve promijenilo

Brad Pitt (Reuters)Brad Pitt (Reuters)Pravi kaos izazvala je u ponedjeljak ujutro u Cannesu novinarska projekcija filma „The Tree of Life“ 67-godišnjeg redatelja Terrencea Malicka sa Bradom Pitom u glavnoj ulozi. Film je počeo u 8.30 sati, kada sam ušao u glavnu dvoranu festivala u 7.40 još je bilo dovoljno mjesta ali onda dolazi do gužve, vrata se zatvaraju u 8 sati a organizatori zovu policiju da objasni novinarima kako je nemoguće ući u dvoranu u kojoj više nema mjesta. Zbog te navale, na brzinu je organizirana još jedna projekcija u susjednoj dvorani, ali je i ona bila mala tako da su novinari koji su malo duže spavali propustili film. Jesu li nešto propustili? Prema reakcijama iz glavne dvorane u kojoj sam se nalazio, baš i ne jer je pola publike na kraju izviždalo film, a onda se druga polovica pobunila i počela pljeskati. Čemu sve to?

Obiteljska priča i dinosauri

Dakle, radi se o filmu Terrencea Malicka, redatelja za kojeg često pomislim kako bi mogao snimati bijeli zid u sobi pa da ga zato pozovu na festival a nekritička publika to proglasi umjetnošću. U slučaju ovog filma Brad Pitt glumi strogog i konzervativnog oca troje sinova, k tome i autoriteta svojoj supruzi, a sve to u malom gradu u Teksasu tijekom pedesetih godina prošlog stoljeća. Već na početku filma oni saznaju da su ostali bez jednog sina (ne zna se kojeg) i tada počinje traktat o postanku svemira (pojavljuju se i dinosauri) a zatim kreće obiteljska priča o rođenju troje djece i njihovom odgoju. Već na početku pojavljuju se scene iz današnjeg vremena gdje vidimo Seana Penna a na kraju filma shvaćamo što on predstavlja, što neću reći jer je film otkupljen za prikazivanje u hrvatskim kinima. Film je vizualno nevjerojatan i Malicku je očigledno to bilo važnije od same priče o obitelji jer ta priča ne donosi ništa posebnog.

ReutersReuters

Čovjek koji nije od velikih riječi

Malick je osobenjak, to je odavno poznato, koji ne voli festivale, pa tako nije došao ni u Cannes kako bi promovirao film. Došao je zato Brad Pitt koji se nakon projekcije filma, na konferenciji za novinare, pojavio u bijelom odijelu, bijeloj majici na v-izrez, sunčanim naočalama, zalizan, sa prosijedom bradicom koja vas tjera da ga pitate koju to boju za kosu koristi. Međutim, prvu polovicu konferencije novinare uopće nije zanima Pitt već Malick pa su krenula pitanja gdje je, zašto nije došao, kakav je bio tijekom snimanja filma, je li film autobiografski s obzirom da je Malick odrastao na američkom jugu i tako dalje. A onda su krenula i pitanja za Pitta koji nije, poznato je to novinarima, čovjek od velikih riječi. Blago rečeno.

'Djecu mlatim redovito'

Njemu je super kako je Malick spojio mikro i makro, odnosno obitelj iz Teksasa i postanak svemira. Super mu je i njegova uloga oca te je na pitanje je li tako strog i prema svojoj djeci odgovorio „Svoju djecu mlatim redovno". Kada se uozbiljio rekao je kako ovaj film vidi kao putovanje djece kroz život dodajući „Moja me djeca znaju kao oca a kada jednog dana budu gledali ovaj film znati će da sam i vraški dobar glumac". Naravno, hvalio je i uzdizao Malicka do nebesa, i priznao da ovaj film ne bi našao financijera da on nije prihvatio glavnu ulogu, nakon čega se sve promijenilo.

Kao što vidite, ni Sean Penn se nije pojavio u Cannesu. To ne znači da neće doći, dapače. On dolazi u petak kako bi promovirao film „This Must be the Place" koji se natječe za Zlatnu palmu, gdje glumi glavnu ulogu, ostarjelog rokera koji se vraća na scenu, a sve u režiji talijanskog redatelja Paola Sorrentina.

Vezane vijesti

Cannes: Nagrađen film Iranca Mohamada Rasulofa

Cannes: Nagrađen film Iranca Mohamada Rasulofa

Nagrada Stanoviti pogled na 64. canneskom festivalu dodijeljena je u subotu navečer filmu iranskog redatelja Mohamada Rasulofa "Be Omid e didar"… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika