20.06.2011. / 12:44

Autor: Nacional.hr

Durex predstavio "kondom nove generacije"

S obzirom da je riječ o umjetnom materijalu, posebna je pažnja posvećena procesu sinteze čime je stvoren poliizopren sa poboljšanim karakteristikama kao što su mekoća i elastičnost

Novi Durex Real FeelNovi Durex Real FeelDurex lansirao je novi proizvod, kondom pod imenom Real Feel za koji tvrde da omogućava pravi, prirodan osjećaj te poboljšanu osjetljivost.

Real Feel, ili kako ga još nazivaju «kondom nove generacije», jedinstven je na domaćem tržištu. Napravljen je od specijalnog sintetičkog materijala, poliizoprena koji je mekši i nježniji od standardnih kondoma a idealan je i za sve one koji su alergični na lateks. Naime, sintetički poliizopren razlikuje se od lateksa i po tome što ne sadrži nečistoće ni proteine koji mogu uzrokovati alergijske reakcije.

S obzirom da je riječ o umjetnom materijalu, posebna je pažnja posvećena procesu sinteze čime je stvoren poliizopren sa poboljšanim karakteristikama kao što su mekoća i elastičnost. Upravo te odlike omogućavaju Real Feel kondomu da se maksimalno prilagodi tijelu, dajući tako gotovo prirodan osjećaj.

Anketa koja je prije nekoliko godina provedena na više od četiri tisuće ispitanika pokazala je kako je upravo želja za što prirodnijim osjećajem tijekom odnosa jedan od najvažnijih odrednica (uz sigurnu zaštitu, kvalitetu i povjerenje u brend) prilikom kupnje i korištenja kondoma. Iako je na domaćem tržištu ponuda ovog tipa (tzv. feel segment) kondoma tek u povojima, riječ je o najbrže rastućem tržišnom segmentu na globalnoj razini.

Uz sve navedeno, Real Feel kondomi imaju već tradicionalnu Easy on oznaku (anatomski prezervativi, posebno oblikovani za lakše stavljanje i ugodniju upotrebu) a zbog posebnog načina proizvodnje, imaju i bolji miris. Ukratko, Durex se potrudio da vam ništa ne odvraća pažnju, a na vama je samo da se opustite i slobodno uživate sa svojim partnerom.

Vezane vijesti

Kampanja "Uzmite si sobu": Sve tajne iz spavaće sobe iznesite na Facebook

Kampanja "Uzmite si sobu": Sve tajne iz spavaće sobe iznesite na Facebook

Durex je za američko tržište pokrenuo Facebook kampanju za odrasle pod nazivom «Uzmite si sobu» («Get a room»). Ideja kampanje je pozdraviti se sa… Više

Komentari

registracija
31/1/10

STTony, 20.06.11. 12:59

Ne vidim ovdje nigdje natpis 'plaćeni oglas'?


Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika