20.07.2011. / 17:52

Autor: Nacional.hr

Avon predstavio svoje boje za kosu

Pri predstavljanju pomoći će svakako i zvjezdana podrška pjevačice Fergie

Fergi je zaštitno lice Avonovih boja za kosuFergi je zaštitno lice Avonovih boja za kosuKozmetička kuća Avon predstavila je svoju prvu liniju profesionalnih boja za kosu te tako ušla u novi tržišni segment unaprijedivši portfelj kolekcije Advance Techniques koja se dosad sastojala od šampona, balzama, proizvoda za styling i posebnih tretmana kose. Avon vjeruje da će, zahvaljujući visokoj kvaliteti svojih boja za kosu i direktnim, osobnim pristupom kojim dolazi do svojih korisnika, preuzeti značajan udio u ovom tržišnom segmentu. Pri predstavljanju pomoći će svakako i zvjezdana podrška pjevačice Fergie.

„U Avonu su potrebe potrošača uvijek na prvom mjestu pa stalnim ulaganjima u istraživanja i razvoj te u naš tim stručnjaka nastojimo stvoriti inovativne proizvode i biti korak ispred trendova. Zato kontinuirano širimo naš asortiman proizvoda kako bi na taj način ostali ukorak s naprednom tehnologijom, a potrošačima pružili proizvode visoke kvalitete", naglasio je Sebastian Bako, izvršni direktor Avonove Dunavske regije.

Inovativnost Avonovih profesionalnih boja za kosu leži u jednostavnom načinu bojenja u tri koraka te tehnologiji Lock-in. Prednosti profesionalne boje za kosu Advance Techniques potvrdilo je i 96% ispitanih žena koje su se složile da kosu nakon uporabe Avonove boje karakteriziraju bogatije nijanse te zdraviji izgled.

Prema Nielsenovom mjerenju maloprodaje, unatoč negativnoj gospodarskoj slici u zemlji i činjenici da boje za kosu nisu proizvod nužan za svakodnevni život, ova je unatrag godinu dana relativno stabilna te vrijednosno (-1,3 posto) i količinski (-1,0 posto) bilježi tek blagi pad. Od siječnja do prosinca 2010. kategorija boja za kosu ostvarila je prodaju od 4,87 milijuna komada u vrijednosti od 139,37 milijuna kuna.

Udio boja za kosu u prodaji kozmetičkih proizvoda na razini regije srednje i istočne Europe za 2011. godinu iznosi 5,7 posto, što je povećanje od 0,3 posto u razdoblju od pet godina, dok se za 2012. predviđa jednaki udio. Udio boja za kosu u kozmetičkoj industriji u Hrvatskoj iznosi 8,3 posto, što predstavlja smanjenje od 0,3 posto u petogodišnjem razdoblju.

Vezane vijesti

Postoji li globalni ideal ljepote?

Postoji li globalni ideal ljepote?

"Stvarno mi je dosta ove tiranije u modi. Zbog toga sad živim u Berlinu. Berlin je puno slobodniji", tvrdi španjolsko-kolumbijski modni dizajner… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika