05.09.2011. / 14:56

Autor: Deutsche Welle

Televizija ide prema internetu i 3D slici

Tko danas upali televizor, nema lak izbor. Ne samo što može birati između cijelog niza kanala, već je televizor odavno povezan i sa internetom. Lako može pozvati burzovni izvještaj, provjeriti stanje na cestama ili prognozu.

Toshibin novi televizorToshibin novi televizorZa većinu korisnika ovakvi noviteti na velikom Sajmu u Berlinu još uvijek su samo simpatične igrarije. Zanimljive su i medijateke mnogih televizijskih kanala koje se mogu pozovati na ekran također preko interneta - svatko možepogledati emisiju koju je propustio.

Mec, francuski proizvođač televizora koji sve svoje modele sklapa u Njemačkoj, ne slijedi baš svaki trend, ali je ove godine uveo novi „Mec medija sistem" kojim se televizor može povezati sa internetom. Doduše, bez igrarija.

„Morali bismo najprije ostati pri stvarima koje je moguće realizirati. To znači, da ono što se nudi može i ostvariti. Ako neko želi naručiti pizzu, ipak je najbolje da se uhvati telefona", kaže Norbert Kochbauer, direktor Meca. Iako je njegova tvrtka prešla i na 3D-tehnologiju, on je još uvijek skeptičan:

„3D-tehnologiji moramo dati još vremena, godinu ili dvije, jer, kao što dobro znamo, ono što nedostaje su sadržaji. 3D će svakako biti veliki hit kada se linearna televizija bude mogla gledati i na 3D-televizorima. Ali, za to je potrebno još neko vrijeme."

3D bez naočala neće stići preko noći

Menadžer japanskog Sharpa, Filip Schmidt, smatra da nedostatak sadržaja nije jedina prepreka korištenju 3D-televizora. Tu je i zbrka oko upotrebe specijalnih naočala.

„Konkurenti već sada pokazuju modele za gledanje trodimenzionalnog programa bez naočala, iako vrlo dobro znaju da takvi modeli još nisu zreli za tržište ili da su preskupi, a i kvaliteta slike im je loša. To stvara nesigurnost među potrošačima, koji misle da će se za dvije ili tri godine 3D-televizija moći gledati bez naočala. Ali, neće biti tako."

Upravo takav televizor reklamira Toshiba, koja naglašava da će se on naći u prodaji već 1. prosinca. Koštati će oko 8.000 eura, pa se postavlja pitanje da li je to uopćte pametna investicija s obzirom na to da trenutno na tržištu ima premalo 3D-filmova.

A južnokorejski Samsung je na ovom sajmu predstavio svoju najnoviju aplikaciju za mobilni telefon - Smartview. Ona omogućava da se televizijski program koji prima neki korisnik kod kuće jednostavno prenese na ekran mobilnog telefona.

Autori: Arne Lihtenberg / Saša Bojić

Deutsche Welle

Vezane vijesti

TV prava za Premierligu prodana za 1,5 milijardi eura više

TV prava za Premierligu prodana za 1,5 milijardi eura više

Engleska nogometna liga EPL je u srijedu objavila prodaju televizijskih prava za utakmice Premier League za razdoblje od 2013. do 2016. godine za… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika