30.09.2011. / 10:35

Autor: NCL Promo

Peugeot 4008, 4X4 SUV koji objedinjava robusnost i stil

Snagom i različitošću 4008 nudi moderan odgovor na očekivanja klijenata u segmentu SUV automobila, koji je u snažnom porastu.

U skladu sa strategijom unapređenja game i razvoja marke Peugeot, 4008 će u prvo vrijeme biti lansiran izvan Europe, što će činiti 70 % njegove prodaje.

Snagom i različitošću 4008 nudi moderan odgovor na očekivanja klijenata u segmentu SUV automobila, koji je u snažnom porastu.

Lansiranje izvan Europe

Svjetsko tržište SUV automobila je u snažnom porastu od 2005. godine na dalje. U Rusiji, dominacija SUV automobila je povijesna, te zauzima 1/5 tržišta od čega većinu čine kompaktni SUV-ovi.

U Kini i orijentalnoj Europi, udio SUV-a iznosi 10 %, ali očekivanja su različita. U Europi, rastu segmenti C i D, na uštrb segmenta E u toj kategoriji vozila.

U Kini se traži statusna dimenzija. U Europi se traži polivalentno kompaktno i različito vozilo, s ekološkom dimenzijom usporedivom s onom kod limuzine.

Tako se 4008 savršeno prilagođava evoluciji ovih tržišta, on je izazovan automobil u službi ambicije marke na međunarodnom tržištu.

4008 će imati svjetsku premijeru na salonu automobila u Ženevi 2012. godine, a bit će komercijaliziran od proljeća 2012. (u Hrvatskoj u drugoj polovini 2012. godine).

Kompletna gama automobila za sve terene

S ovim novim 4X4 SUV-om, Peugeot popunjava svoju ponudu automobila koji odgovaraju različitim očekivanjima klijenata u segmentu vozila za sve terene. Snažnim karakterom, na međunarodnim destinacijama, 4008 se obraća klijentima koji već imaju jedan SUV automobil i onima koji traže alternativu za limuzinu ili monovolumen, vozilo koje je sinonim za slobodno vrijeme.

U Europi, on je više namijenjen klijentima koji traže robustan i dinamičan izgled, s gabaritima prilagođenim raznovrsnoj upotrebi i s ograničenom potrošnjom goriva.

Uz 4007, ali i 3008 i njenu zadnju verziju HYbrid4, 4008 odgovara na očekivanja različitih tržišta na kojima je segment kompaktnih SUV-ova u snažnom porastu.

Poseban stil

4008, plod suradnje PSA / Mitsubishi, posjeduje snažan karakter, ukomponiran u svijet marke Peugeot.

Prisutni su novi stilski kodovi marke, poput „plutajuće" prednje maske i mačkastih svjetala s vizualnim potpisom : sprijeda svjetla s LED diodama i stražnja svjetla s tri crvene „pandže".

Borbeni karakter pojačava rešetka okomitog uzorka, zaštite podvozja i iznad kotača oblikovane su na način da mogu primiti velike kotače s pažljivo izrađenim alu naplatcima.

Stilska linija koja se proteže od poklopca motora preko stražnjeg krila do svjetala, naglašava istovremeno robusnost i dinamičnost 4008-ice.

Očekivanja i unapređivanje game

Tim dizajnera usavršavanjem do najsitnijeg detalja omogućio je 4008 statusnu eleganciju koja odgovara njegovom pozicioniranju.

Vanjština je, između ostalog, podignuta kromiranim elementima, a unutrašnjost je unaprijeđena posebnim odabirom materijala instrumentne ploče ili crnim lakiranim dekorima na centralnoj konzoli.

Stakleni panoramski krov donosi puno svjetlosti u putničku kabinu i nudi putnicima ugodno noćno osvjetljenje zahvaljujući bočnim LED diodama.

Svojom različitošću, robusnošću i posebnošću, 4008 se usidrio u svijet kompaktnih SUV-ova. Njegove osobine i oprema - bluetooth, alu naplatci 18'', navigacija s ekranom na dodir, kamera za vožnju unatrag...odraz su statusne i moderne vizije vozila za sve terene.

Višenamjenski i ugodan SUV

Platforma 4008-ice djelomično je preuzeta od 4007. Prednji i stražnji prevjes smanjeni su (-30 cm u dužinu). Veliki međuosovinski razmak i trag kotača zadržani su da bi osigurali ugodnost na prednjim i stražnjim sjedalima.

Vanjske dimenzije - dužina od 4,34 m, širina od 1,80 m i visina od 1,63 m - čine 4008 posebno višenamjenskim vozilom. Njegova kompaktnost - jamstvo lakog rukovanja - i dobar osjećaj u kabini, čine ga vozilom prikladnim za svakodnevnu upotrebu, u gradu, za slobodno vrijeme i za odlazak na godišnji odmor.

Elektronski kontroliran pogon 4X4

Vozač može izabrati tri načina prijenosa : na dva kotača „2WD", na četiri kotača „4WD" i na četiri kotača „LOCK".

Kod pogona na sva četiri kotača 4WD i LOCK, raspodjela momenta sprijeda i straga obavlja se elektronski.

U modu LOCK, prijenos na sva četiri kotača je permanentan, s većim momentom na stražnjim kotačima.

Ovaj tip pogona predstavljat će više od 80 % volumena prodaje 4008-ice. Novi Peugeot 4X4 SUV u nekim će zemljama biti komercijaliziran samo u verziji 4X4, uključujući europska tržišta.

Prilagođena i učinkovita gama motora

U ponudi će biti 4 motorizacije,

Benzin :

1,6 l 85 kW (116 ks) / 152 Nm ručni mjenjač s 5 brzina

2,0 l 113 kW (150 ks) / 198 Nm ručni mjenjač s 5 brzina ili CVT

Dizel HDi :

1,6 l HDi FAP 82 kW (112 ks) / 270-280 Nm s overboostom ručni mjenjač sa 6 brzina

1,8 HDi FAP 110 kW (150 ks) / 300 Nm ručni mjenjač sa 6 brzina

U Europi, 4008 će biti ponuđen s dvije dizel HDi motorizacije. U drugim zemljama, motorizacije će biti prilagođene tržištu.

S motorizacijama 1.6 benzin i dizel HDi, 4008 postiže jedan od najboljih rezultata u segmentu u pogledu zaštite okoliša. Na taj način 4008 zaslužuje svoj status modernog SUV-a i ravnopravno mjesto među limuzinama koje viđamo u našim gradovima.

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika