04.11.2011. / 13:30

Autor: Nacional.hr

Lenovo grabi prema vrhu tržišta osobnih računala

U samo dva tromjesečja Lenovo je od četvrtog po redu najvećeg svjetskog prodavača PC-a postao drugi

Liu ChuanzhiLiu ChuanzhiLenovo grupa objavila je poslovne rezultate za drugo fiskalno tromjesečje, u kojem je Lenovo postao drugi po veličini svjetski prodavač osobnih računala. Tijekom drugog tromjesečja isporuka osobnih računala Lenovo porasla je 35,8 posto u odnosu na prošlu godinu što je sedam puta više u odnosu na prosjek rasta svjetskog PC tržišta. Završeno tromjesečje deseto je tromjesečje po redu u kojem je Lenovo ostvario brži rast od tržišta te osmo tromjesečje za redom u kojem je Lenovo ostvario najbrži rast među najveća četiri PC prodavača.

S fokusom na ujednačeni rast na svim tržištima, linijama proizvoda i potrošačkom segmentu, konsolidirana prodaja za drugo fiskalno tromjesečje porasla je 35,2 posto u odnosu na prošlu godinu, na rekordnih 7,8 milijardi američkih dolara. Također, Lenovo je postigao svoj najveći tromjesečni udio na svjetskom tržištu PC-a od 13,5 posto te povećao tržišni udio u Kini, na razvijenim tržištima kao i na tržištima u razvoju.

Istodobno, neto prihodi tvrtke povećali su se 87,9 posto tijekom drugog fiskalnog tromjesečja, dok je dobit dioničara za tromjesečje iznosila 144 milijuna američkih dolara.

Bruto dobit Lenova za drugo fiskalno tromjesečje povećala se za 59,8 posto u odnosu na prošlu godinu, na 948 milijuna američkih dolara, s bruto marginom od 12,2 posto. Operativna dobit za drugo tromjesečje iznosila je 166 milijuna američkih dolara, što je povećanje od 55,3 posto u odnosu na drugo tromjesečje prošle godine. Prihod Lenova prije oporezivanja iznosio je 165 milijuna američkih dolara, što je 62,3 posto više nego u odnosu na prošlu godinu.

Osnovna dobit po dionici (EPS) za drugo fiskalno tromjesečje iznosila je 1,41američkih centi ili ili 10,99 honkonških centi. Neto gotovinske rezerve na dan 30. rujna 2011. iznosile su približno 4 milijarde američkih dolara. Uprava je objavila privremenu dividendu od 3,8 honkonških centi po dionici.

„Rezultati Lenova za posljednje tromjesečje su izvanredni. Unatoč značajnim investicijama za budući rast, prihodi prije oporezivanja su se povećali i tvrtka je čak uspjela nadmašiti postavljene ciljeve", izjavio je Liu Chuanzhi, predsjednik Lenova. „Naš je menadžerski tim razvio učinkovite strategije, izgradio solidnu korporativnu kulturu i motivacija svih zaposlenika je iznimno velika."

„U samo dva tromjesečja Lenovo je od četvrtog po redu najvećeg svjetskog prodavača PC-a postao drugi. Postigli smo uravnotežen rast na svim tržištima, linijama proizvoda i geografskim regijama. U Kini i dalje povećavamo naše vodstvo, dok u tržištima u razvoju rastemo tri puta brže od stope rasta tržišta. Uključujući uspješnu integraciju poslovanja tvrtki NEC i Medion na razvijenim tržištima, po prvi smo puta zabilježili prodaju koja je nadmašila onu na kineskom tržištu. Ne samo da se profitabilnost značajno povećala, već smo ostvarili i rekordan tržišni udio" izjavio je Yang Yuanqing, glavni izvršni direktor Lenova.

„Vrlo smo optimistični u vezi budućnosti PC tržišta. Naš je cilj ne samo biti predvodnik tradicionalnih osobnih računala, već postići značajna dostignuća u širim kategorijama osobnih računala poput pametnih mobitela i tableta."

Vezane vijesti

Lenovo predstavio nove Ultrabook prijenosnike

Lenovo predstavio nove Ultrabook prijenosnike

Lenovo je hrvatskim korisnicima predstavio dugo očekivane Ultrabook prijenosnike IdeaPad U30 i U410. Lenovo Ultrabook prijenosnici kombiniraju… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika