11.11.2011. / 13:42

Autor: Nacional.hr

Henkel planira 2011. ostvariti rast prodaje od pet posto

Za cijelu fiskalnu 2011. godinu, Rorsted je prokomentirao kako je poslovno okruženje i dalje izazovno. Naglasio je kako pored izražene konkurencije i visokih cijena sirovih materijala, dužnička kriza u euro zoni donosi tržištima dodatne nesigurnosti

Kasper RorstedKasper Rorsted„Henkel je nastavio dobro poslovanje u trećem kvartalu. Usprkos izazovnim tržišnim uvjetima još jednom smo nadmašili tržište i ostvarili vrlo dobre rezultate organske prodaje," izjavio je Kasper Rorsted, predsjednik Uprave Henkela prilikom predstavljanja poslovnih rezultata za prvih devet mjeseci 2011. godine.

„Svi naši poslovni sektori doprinijeli su ovom uspjehu, a s daljnjim dvoznamenkastim rastom na tržištima u razvoju bili smo u mogućnosti dodatno povećati naš udio na tim tržištima na 43 posto od naše ukupne prodaje. Unatoč višim cijenama sirovina unaprijedili smo profitabilnost svih poslovnih jedinica", istaknuo je.

Za cijelu fiskalnu 2011. godinu, Rorsted je prokomentirao kako je poslovno okruženje i dalje izazovno. Naglasio je kako pored izražene konkurencije i visokih cijena sirovih materijala, dužnička kriza u euro zoni donosi tržištima dodatne nesigurnosti. Zbog toga će se Henkel nastavit prilagođavati kako bio brže i fleksibilnije mogli odgovoriti na promjene tržištima i zadržali strogu kontrolu troškova.

Henkel je dodatno povećao očekivanja za rast organske prodaje u 2011. godini. Rorsted je istaknuo kako očekuju organsku prodaju između 5 i 6 posto za cijelu fiskalnu godinu. U skladu s prethodnim predviđanjima očekuju rast prilagođene EBIT marže za otprilike 13 posto te rast prilagođene zarade po preferencijalnoj dionici za otprilike 10 posto.

U trećem kvartalu 2011. godine, Henkel je povećao prodaju na 4.025 milijuna eura, što je povećanje od 1,7 posto u usporedbi s istim kvartalom prethodne godine.

Sva tri poslovna sektora doprinijela su ovim pozitivnim ostvarenjima: Poslovni sektor proizvoda za pranje i čišćenje u domaćinstvu ostvario je ohrabrujući organski porast od 3,8 posto, na čije je povećanje direktno utjecala cijena. Snažan rast organske prodaje od 5,6 posto u Poslovnom sektoru kozmetike i proizvoda za osobnu njegu ostvaren je kroz značajno povećanje volumena. Poslovni sektor ljepila i tehnologije nastavio je s snažnim povećanjem organske prodaje od 8,7 posto koji je ostvaren kroz povećanje prodaje i povećanje primijenjenih cijena. Kao rezultat, Henkel je nastavio širiti svoje tržišne udjele u sva tri poslovna sektora.

Nakon izuzimanja jednokratnih troškova, jednokratnih dobitaka i troškova restrukturiranja, prilagođena operativna dobit povećana je za 4,7 posto, s 517 milijuna eura na 541 milijun eura, čemu su doprinijela sva tri poslovna sektora. Prilagođeni povrat od prodaje (EBIT marža) iznosio je 451 milijun eura, dok je u istom razdoblju 2010. godine iznosio 501 milijun eura.

Unatoč utjecaju viših cijena sirovih materijala i pakiranja, prilagođeni povrat od prodaje (EBIT marža) povećan je za 0,4 posto, s 13,0 posto na 13,4 posto. Povrat od prodaje dosegao je 11,2 posto, u odnosu na isto razdoblje prethodne godine, kada je iznosio 12,7 posto.

Predviđanja za prodaju i profite u 2011. godini

Nakon tri kvartala, Henkel je uvjeren u ponovno nadmašivanje svojih ključnih tržišta u smislu rasta organske prodaje. Henkel očekuje porast organske prodaje između 5 i 6 posto (prethodno predviđanje: oko 5 posto). Henkel potvrđuje svoje predviđanje za prilagođeni povrat od prodaje (EBIT) od oko 13 posto (2010. godine 12,3 posto) te povećanje prilagođene zarade po preferencijalnoj dionici od oko 10 posto. Ove smjernice temeljene su na povećanju postignutom Henkelovim prodajnim cijenama i kontinuiranim prilagodbama svoje strukture stalno promjenjivim tržišnim uvjetima. Kroz ove aktivnosti i održavanje svoje stroge discipline kad su troškovi u pitanju, Henkel namjerava više nego kompenzirati učincima troškova sirovina na zaradu.

Vezane vijesti

Rastu prihodi u ligama 'Petice'

Rastu prihodi u ligama 'Petice'

Klubovi iz pet najjačih europskih nogometnih liga u sezoni 2010/11. imali su ukupne prihode od 16.9 milijardi eura što je rast za četiri posto u… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika