Objavljeno u Nacionalu br. 837, 2011-11-29

Autor: Ivan Pandžić

HDZ-ova televizijska obećanja s rokom trajanja

“HDZ je jedini od stranaka objavio i koliko je ukupno popusta dobio u medijima prilikom oglašavanja. Iako je normalno da se strankama daju popusti, nevjerojatni su razmjeri u kojima televizije idu nisko s cijenama ne bi li privukle predizborne oglase. RTL je HDZ-u, a samim tim vjerojatno i ostalim strankama, dao popust od 71 posto, Nova TV 65 posto, dok je HTV prepolovio cijenu oglašavanja. Zajedno su od HDZ-a dobili nešto manje od tri milijuna kuna ili trećinu novca koji je HDZ potrošio u kampanji. HDZ je presedanski odlučio da uopće neće ići u tiskane medije, a i ostale stranke su znatno smanjile oglašavanje u tiskovinama. Niti ima popusta, pogotovo ne televizijskih, a imaju i još jedan problem. HDZ se jednom opekao s jamstvenom karticom, ali su i drugi naučili na njihovoj grešci. Nezgodan je taj papir. Traje i traje... i kad se stranački programi maknu s interneta, a spotova se više nitko ni ne sjeća.

Vezane vijesti

Karamarko: vlast nije napravila ništa za narod

Karamarko: vlast nije napravila ništa za narod

Predsjednik HDZ-a Tomislav Karamarko rekao je danas kako aktualna vlast tijekom proteklih šest mjeseci nije napravila ništa korisno za ovaj narod,… Više

Komentari

registracija
26/11/09

CH2710, 29.11.11. 10:26

Kompliment "slikaru"... baš je lijepo naslikao FirstDamu"... tek joj se tu vidi pravo lice...


Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika