27.01.2012. / 13:00

Autor: Nacional.hr

Holcim unatoč gubitku zadržao poziciju na tržištu

Holcim će se i dalje fokusirati na tržište, da i u tako teškim prilikama kupcima budemo pouzdan i odgovoran partner - rekao je Nenad Juretić

Mario GrasslMario GrasslU 2011. Holcim u Hrvatskoj je u segmentima betona i agregata ostvario značajno bolji rezultat u odnosu na 2010. U segmentu cementa, iako je u Hrvatskoj tržište smanjeno za daljnjih 5%, ostvaren je rast prihoda od oko 4%. Velika pažnja bila je uložena u smanjivanje troškova, ali zbog povećanja cijena nekih materijala i sirovina ukupni su troškovi bili veći za 19%. Sveukupno Holcim je ostvario gubitak od oko 19 milijuna kuna. S druge strane pozitivno je da smo uspjeli održati udio na tržištu, te postići dobru likvidnost - rekao je na susretu s novinarima u Labinu, Mario Grassl, predsjednik Uprave Holcima Hrvatska.

Protekle dvije godine bile su jako teške za građevinu, kako u Hrvatskoj, tako i u zemljama u koje izvozimo. Optimistični je scenarij da će 2012. po građevinskoj aktivnosti ostati na prošlogodišnjoj razini. Holcim će se i dalje fokusirati na tržište, da i u tako teškim prilikama kupcima budemo pouzdan i odgovoran partner - rekao je Nenad Juretić, član Uprave i direktor prodaje cementa i logistike. Osim toga, glavna područja rada bit će daljnje smanjenje troškova, te priprema za ulazak Hrvatske u EU.

Vezane vijesti

Nexe Grupa: Gubitak 98,18 milijuna kuna

Nexe Grupa: Gubitak 98,18 milijuna kuna

Nexe Grupa u prvom je polugodištu ostvarila gubitak od 98,18 milijuna kuna, što je povećanje gubitka u odnosu na isto razdoblje lani kada je iznosio… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika