03.02.2012. / 13:59

Autor: Martina Čizmić

Brand store filozofija: Postani prepoznatljiv i dostupan kupcima

U posljednjih nekoliko godina smo toliko raširili portfolio naših proizvoda da je to jedan od glavnih razloga da se mogu svi naši proizvodi naći na jednom mjestu i isprobati, o razlozima za otvaranje brand storea

Jovan GlamočaninJovan GlamočaninSve više poznatih proizvođača računala odlučuje se na otvaranje specijaliziranih prodavaonica - brand storea u kojima nude samo svoje proizvode, a koji služe i kako bi se njihov brand što više približio kupcima.

Prema nekim procjenama otvaranje brand storea čini tu marku i proizvod prepoznatljivom među kupcima, ali i povećava prodaju. Uostalom dovoljno je prisjetiti se Applea i njihovih Apple Storeova koje su promovirale ne samo marku i proizvode već i takav stil života.

Koliko je brand store zanimljiv govori i činjenica da je Lenovo brand store u Zagrebu u prvih mjesec dana njegovog rada posjetilo više od 26 tisuća ljudi.

O brand storeu razgovarali smo s Jovanom Glamočaninom, menadžerom iz Lenova.

Zašto brand store Lenovo u Zagrebu?

- Brand store je jedan od načina da se još više približimo krajnjim korisnicima koji žele pravo iskustvo. Da mogu dodirnuti sve proizvode. U posljednjih nekoliko godina smo toliko raširili portfolio naših proizvoda da je to jedan od glavnih razloga da se mogu svi naši proizvodi naći na jednom mjestu i isprobati. Zagreb je prvi u regiji jer je predanost Lenova hrvatskom tržištu jako velika i to je prvi od, nadamo se, bar u glavnim gradovima brojnih Lenovo trgovina.

Postoji li razlika između brand stora i druge trgovine s računalima?

- Što se tiče cijena, one ovise o partnerima koji nude Lenovo proizvode. U Hrvatskoj je to Micronis. A kupci u brand storeu mogu pronaći pravi proizvod za sebe, jer u brand storeu imamo toliko proizvoda koji se razlikuju u performansama i izgledu, a ljudi koji tu rade mogu im dati i pravi savjet kod odabira.

Koje računalo biste im Vi preporučili?

- Prvo bi morao znati za što se to računalo koristi jer imamo za svakog pojedinca neki proizvod. Y serija je za gamere, Z serija je multimedijski laptop u različitim bojama za nekog tko se želi istaknuti, G serija je za one stvarno osnovne potrebe te S serija koji su mali netbookovi. Za svakog se može nešto pronaći.

Spomenuli ste šarene laptope. Znači li to da ciljate na žensku populaciju?

- Lenovo ovaj posao gleda dugoročno i znamo što nam je cilj - nastaviti rasti brže od tržišta, a imajući u vidu trenutno konkurentsko okruženje kao i položaj tvrtke kao snažnog izazivača, vjerujem da je pozicija Lenova kao drugog najvećeg proizvođača računala na svijetu samo stepenica na putu Lenova prema poziciji vodećeg svjetskog proizvođača računala. Nama je jako bitna ženska populacija već sada i u budućnosti ćemo te raznobojne kampanje još više raširiti kako bismo pokrili to tržište koje je jako bitno.

Posljednji laptop Idea Yoga dobila je mnogo nagrada. Kada se očekuje u Hrvatskoj?

- To nije ovisno samo o nama. To je prvi laptop na kojem se koriste Windows 8. No, mi se nadamo da bi to moglo biti ove godine.

Prema nekim informacijama Lenovo Idea Yoga mogao bi se na hrvatskom tržištu naći u jesen.

Vezane vijesti

Lenovo predstavio nove Ultrabook prijenosnike

Lenovo predstavio nove Ultrabook prijenosnike

Lenovo je hrvatskim korisnicima predstavio dugo očekivane Ultrabook prijenosnike IdeaPad U30 i U410. Lenovo Ultrabook prijenosnici kombiniraju… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika