08.03.2012. / 14:38

Autor: Nacional.hr

Dodijeljene Zlatne nagrade Web::Strategije

"A gdje ste ono ostavili broj kreditne kartice?" , "Najbolje prakse u dizajnu turističkih stranica", "Kako do više gostiju s e-mail marketingom?", "Success factors of various Internet companies", "Do kupca bez Google-a", "Mobilne aplikacije za mobilni turizam", samo su neka od zanimljivih predavanja na regionalnoj konferenciji "Web::Strategija 13 - Kupac zvan čežnja" na kojima su posjetitelji kroz predavanja vrhunskih profesionalaca u ugodnoj atmosferi zagrebačkog Hypo centra mogli saznati najaktualnije trendove i metode web poslovanja i online prodaje u turizmu, ali i ostalim djelatnostima.

No najveće nestrpljenje vladalo je među predstavnicima tvrtki s nominiranim web projektima, Sanja HrvojevićSanja Hrvojevićkoji su pod budnim okom publike i medija očekivali proglašenje dobitnika Zlatne nagrade Web::Strategije u kategoriji Web poslovanje 2012. Stručni ocjenjivački odbor u sastavu Marina Đukanović (Kolektiva.net), Kata Barišić (Pokloni.Me) i Hrvoje Bujas (Crno jaje i GoHome tražilica) - dodijelio je tri Zlatne nagrade Web::Strategije, i to tvrtkama koje u svom web poslovanju koriste najinventivnija i najkreativnija poslovna rješenja!

Nadzornik ocjenjivačkog odbora Zlatne nagrade Web::Strategije - Siniša Gavrilović povodom dodjele je izjavio: „Kao nadzornik ocjenjivačkog odbora Zlatne nagrade Web::Strategije za Web Poslovanje 2012 imao sam još jednu priliku sudjelovati u procesu odlučivanja o najboljim web projektima u Hrvatskoj i regiji. Konkurencija među prijavljenim projektima i ovog je puta bila prilično oštra, trebali smo birati između velikog broja kvalitetnih web projekata, no vjerujem da je ocjenjivački odbor uspio pronaći one koji će s ponosom ponijeti naslov najboljih unutar cijele web zajednice."

Tri Zlatne nagrade Web::Strategije dodijeljene su izvođačima sa sljedećim poslovnim web modelima:

  • Poslomat.hr, projekt tvrtke Mono d.o.o.

Simon MegličSimon Meglič„U vrijeme visoke razine nezaposlenosti Poslomat.hr je vrlo koristan projekat koji na izvrstan način spaja popularne društvene mreže i potrebu za što kvalitetnijom prezentacijom svih onih koji nude, traže ili mijenjaju posao. Projekt smo nagradili prvenstveno zbog inovativnosti te jednostavnosti korištenja koji omogućava izravnu komunikaciju poslodavaca i posloprimaca što često može biti presudan faktor pri zapošljavanju." - naglasila je Kata Barišić, članica ocjenjivačkog odbora.

  • OneCroatia.info za projekt "Hrvatska na dlanu"

„Potencijal koji posjeduje ovaj portal zaslužuje nagradu kako bi doista dobio podstrek za daljnji napredak. Stranica je pregledna, oku ugodna i s jasnom spojnicom prema društvenim mrežama. Hrvatska vapi za efikasnijim turističkim portalima od postojećih, zato im dajemo svoj glas." - zaključio je član ocjenjivačkog odbora Hrvoje Bujas.

  • Chasebuzz.com, projekt tvrtke Serengeti d.o.o.

„Ovaj projekat nagradili smo jer je jedinstveni svjetski online servis koji omogućava velikim i malim IT kompanijama da međusobno razmjenjujući znanja, iskustva i ideje na već isprobanim uspješnim poslovnim ICT rješenjima svi skupa višestruko profitiraju zabilazeći potencijalne greške i učeći na najboljim primjerima. Inovativno, korisno i učinkovito!" - komentar je Kate Barišić.

Vezane vijesti

Tehnologijom do jednostavnijeg življenja

Tehnologijom do jednostavnijeg življenja

Prema novom Ketchumovom indeksu digitalnog življenja (Ketchum Digital Living Indeks), jednostavnost je ono što ljudi žele od pametnih telefona,… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika