23.05.2012. / 13:52

Autor: NCL Promo

Velika web marketinška konferencija – Marketinška eksplozija!

Poduzeće koje se u današnjem vremenu ne služi modernim načinima prodaje i oglašavanja je nažalost na dobrom putu da izgubi svoje tržište. Konferencije je namijenjena upravo tome, kako bi sudionicima pružila nova znanja na području novih medija tj. njihove snage u procesu prodaje

13. lipnja, 2012 u Zagrebu će se održati velika marketinška konferencija. Glavna tema biti će predstavljanje novih metoda, spoznaja i trikova za povećanje prodaje.

Radi se o zanimljivom događaju koji će privući poduzetnike željnih novih znanja na području marketinga koji se odvija na društvenim mrežama. Predavači na konferenciji su stručnjaci iz područja marketinga i prodaje, odnosima s javnošću, poslovnog komuniciranja i društvenih medija.

Nabrojati ćemo ugledne predavače :

  1. mr.sc. Aleš Lisac direktor je poduzeća Lisac&Lisac. Aleš je autor, predavač, marketinški savjetnik. Utjecao na više od 35.000 poduzetnika i drugih osoba koje zanima uspjeh u poslu i životu općenito.

  2. Krešimir Macan je ugledni hrvatski PR stručnjak i predavač specijaliziran za krizno komuniciranje, strateško komuniciranje u politici i nove društvene medije.

  3. Miroslav Varga je nagrađivani predavač na najvećoj hrvatskoj internet marketing konferenciji i to odlukom publike i struke. Kako intenzivno prati izmjene uvijek ima nekoliko trikova 'iz rukava' koji slušatelji rado poslušaju i primjenjuju.

  4. Davor Runje je zajedno s Joškom Oršulićem 2008. godine osnovao Drap d.o.o. - prvu Social media agenciju u Hrvatskoj. Dobitnik je Phoenix & SSCLI nagrade Microsoft Researcha za svoj rad na programiranju više jezgrenih/višeprocesorskih platformi. Autor je 15-tak radova iz teorijskog računarstva i jednog američkog patenta.

Sudionici konferencije saznati će :
Kako u današnje vrijeme uz korištenje dozvoljenih metoda i sredstava stvoriti prednost pred konkurencijom?
Kako koristiti snagu novih medija (Google, Facebook, Youtube, ..) za povećanje prodaje?
Koje su 7 metoda s kojima ćete u idućih 30 dana povećati dobit vašeg poduzeća za najmanje 14%?

Predstaviti će se mnoštvo primjera iz prakse te će sudionici dobiti odgovore na pitanja ;

  • Što napraviti kako bi vas kupci pronašli na internetu ?

  • Kako napraviti uspješan PR vašeg proizvoda ili usluge?

  • Kako Facebook (i ostale društvene mreže) koristiti za pridobivanje novih stranaka te zadržavanje odnosa sa postojećima?

Svaki poduzetnik koji želi uspjeti u poslu i zaraditi više treba doći na konferenciju. Savjeti i ideje koje će biti predstavljene znače veliku prednost u poslu i mogu pomoći i savladavanju trenutnih poslovnih teškoća u kojima se gospodarstvo RH trenutno nalazi..

Poduzeće koje se u današnjem vremenu ne služi modernim načinima prodaje i oglašavanja je nažalost na dobrom putu da izgubi svoje tržište. Konferencije je namijenjena upravo tome, kako bi sudionicima pružila nova znanja na području novih medija tj. njihove snage u procesu prodaje.

To je svakako vrijedno dolaska.

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika