24.05.2012. / 12:17

Autor: Nacional.hr

Lenovo ostvario rekordne poslovne rezultate

Tijekom četvrtog fiskalnog kvartala Lenovo je ostvario prihod prije oporezivanja od 102 milijuna američkih dolara što predstavlja impresivan rast od 69% u odnosu na isto razdoblje prethodne godine

Lenovo je postao drugi proizvođač računala na svijetuLenovo je postao drugi proizvođač računala na svijetuLenovo grupa objavila je poslovne rezultate za četvrti fiskalni kvartal i cijelu godinu završno s 31. ožujkom 2012. S rekordnom godišnjom prodajom od 29,6 milijardi američkih dolara što predstavlja rast od gotovo 37% u odnosu na prethodnu godinu, Lenovo je završio financijsku godinu kao drugi najveći proizvođač računala na svijetu s rekordnim godišnjim tržišnim udjelom od 12,9%. Tijekom godine, Lenovo je uspješno demonstrirao sposobnost implementiranja svoje strategije „zaštiti i napadni", kako na razvijenim tako i na tržištima u razvoju, uz istovremeno postizanje uravnoteženog rasta u svim zemljopisnim regijama, svim potrošačkim segmentima i kroz sve linije proizvoda. To je rezultiralo rekordnim godišnjim prihodom prije oporezivanja od 582 milijuna američkih dolara što predstavlja rast od 63% u odnosu na prethodnu godinu.

Tijekom četvrtog fiskalnog kvartala, konsolidirana prodaja tvrtke Lenovo povećala se za 54% na 7,5 milijardi američkih dolara. Deseti uzastopni kvartal tvrtka raste brže od vodeća četiri proizvođača računala, dok je globalna isporuka računala porasla za 44% na godišnjoj razini. U usporedbi s cjelokupnim rastom tržišta od samo 4,6% u odnosu na isto razdoblje prethodne godine, Lenovo je rastao brže od tržišta 12 uzastopnih kvartala.

Tijekom četvrtog fiskalnog kvartala Lenovo je ostvario prihod prije oporezivanja od 102 milijuna američkih dolara što predstavlja impresivan rast od 69% u odnosu na isto razdoblje prethodne godine.

Bruto dobit tvrtke u četvrtom fiskalnom kvartalu narasla je na 806 milijuna američkih dolara, što predstavlja povećanje od 34% u odnosu na isto razdoblje prethodne godine. Ukupna marža bila je 10,8%. Operativna dobit za četvrti fiskalni kvartala iznosila je 102 milijuna američkih dolara, što je porast od 46% u odnosu na isto razdoblje prethodne godine, dok je dobit dioničara porasla za 59% posto u odnosu na isto razdoblje prethodne godine na 67 milijuna američkih dolara.

Osnovna zarada po dionici za četvrti fiskalni kvartal bila je 0,65 američkih centi ili 5,04 honkonških centi. Upravni odbor Lenova objavio je finalnu dividendu od 1,29 američkih centi ili 10 honkonških centi po dionici za fiskalnu godinu završno s 31. ožujskom 2012.

Za fiskalnu 2011 / 2012 godinu, isporuka računala tvrtke Lenovo povećala se za 34,9% u odnosu na prethodnu godinu u usporedbi s ukupnom stopom rasta tržišta od samo 3% tijekom istog razdoblja. Ukupna dobit za cijelu godinu iznosila je 3,4 milijarde američkih dolara što je povećanje od 46% u odnosu na prethodnu godinu. Ukupna marža iznosila je 11,7%, dok je operativna dobit za cjelokupnu fiskalnu godinu iznosila 584 milijuna američkih dolara što je rast od 54% u odnosu na prethodnu godinu. Profit Lenova pridonio je rastu dobiti dioničara za impresivnih 73% u odnosu na prethodnu godinu na 473 milijuna američkih dolara.

„Fiskalna 2011 / 2012 godina bila je rekordna godina za Lenovo gdje smo ostvarili rekordne rezultate u prihodu, isporuci, tržišnom udjelu i prihodu prije oporezivanja. Naša fiskalna godina završila je na impresivan način sa snažnim zamahom. Globalna isporuka računala Lenova porasla je za 35% u odnosu na prethodnu godinu rastući 10 puta brže od tržišta, globalni tržišni udio povećao se za tri postotna boda dok je neto dobit porasla za 73% u odnosu na prethodnu godinu. Tijekom četvrtog fiskalnog kvartala, Lenovo je bio najbrže rastuće tvrtka među vodećim proizvođačima računala na globalnim tržištima u razvoju, komercijalnim tržištima, potrošačkim tržištima kao i zrelim tržištima gdje smo po prvi puta ostvarili dvoznamenkasti rast. Učvrstili smo našu vodeći poziciju na globalnim tržištima u razvoju gdje je Lenovo već postigao dvoznamenkasti tržišni udio na 15 tržišta, dok je u Indiji postao vodeći proizvođač računala", izjavio je Yang Yuanqing, predsjednik i izvršni direktor Lenova. „S pojavljivanjem multifunkcionalnih uređaja kao što su pametni telefoni, tableti i Smart TV, naša industriju ulazi u PC+ eru. Lenovo želi predvoditi PC industriju nadograđujući svoju lidersku poziciju i predvođenjem u PC+ ere"

Tijekom četvrtog fiskalnog kvartala, Lenovo je najavio formiranje četiri nove poslovne jedinice koje se temelje na geografskoj učinkovitosti, smanjenju troškova i vrijednosti za korisnika: Kina, Europa/Bliski istok/Afrika (EMEA), Sjeverna Amerika i Azija-Pacifik / Latinska Amerika (APLA), na čijem je čelu viši potpredsjednik Lenova. S vodećim tržišnim udjelom u Kini i Japanu, Lenovo je sada vodeći proizvođač računala u dva od tri najveća svjetska tržišta računala. Novi preustroj stvoren je zbog spoznaje da uspjeh Lenovo ovisi o bliskosti sa svojim korisnicima što će osigurati da tvrtka ostane u poziciji kako bi implementirala svoju globalnu strategiju u budućnosti.

Vezane vijesti

Lenovo predstavio nove Ultrabook prijenosnike

Lenovo predstavio nove Ultrabook prijenosnike

Lenovo je hrvatskim korisnicima predstavio dugo očekivane Ultrabook prijenosnike IdeaPad U30 i U410. Lenovo Ultrabook prijenosnici kombiniraju… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika