31.05.2012. / 17:54
Hrvatski brandovi moraju osvojiti domaće tržište prije inozemnog
Hrvatskoj kao zemlji je potrebna koherentna branding strategija koja će istovremeno objediniti brandove različitih hrvatskih regija i predstaviti Hrvatsku u cjelini, a jedan od prioriteta kod kovanja takve strategije mora biti redefiniranje Hrvatske kao zemlje koja može ponuditi više od obalnog turizma
International Advertising Association - Young Professionals Croatian Chapter (IAA YP), hrvatski ogranak međunarodne oglašivačke udruge za mlade profesionalce, je održao okrugli stol na temu budućnosti hrvatskih brandova u EU.
Cilj okruglog stola je bio omogućiti raspravu o jednom od gorućih pitanja hrvatskog tržišta - prilikama i izazovima koji čekaju hrvatske brandove, od brandova proizvoda do onih gradova i regija, nakon ulaska Hrvatske u EU. Gosti su bili Anja Bauer Minkara, direktorica i viša konzultantica za branding u Brandoctoru, Edvin Jurin, direktor Weber Shandwicka, grupacije McCann Erickson, Roman Rauch, direktor Ureda za trgovinu Veleposlanstva Republike Austrije i Ivan Mišetić, glavni tajnik Atlantic Grupe, a raspravu je moderirao prof. dr. sc. Goroslav Keller s Ekonomskog fakulteta.
Zaključeno je da hrvatski proizvodi moraju osvojiti hrvatsko tržište prije istupanja na međunarodno tržište, kao i da se na otvoreno tržište treba gledati kao potencijalnu priliku za širenje, ne kao prijetnju. Hrvatskoj kao zemlji je potrebna koherentna branding strategija koja će istovremeno objediniti brandove različitih hrvatskih regija i predstaviti Hrvatsku u cjelini, a jedan od prioriteta kod kovanja takve strategije mora biti redefiniranje Hrvatske kao zemlje koja može ponuditi više od obalnog turizma. Jedan od mogućih pristupa razvoju ostalih hrvatskih destinacija je co-branding; tim putem bi slabije razvijene destinacije mogle biti dio turističke ponude koja uključuje i gradove i regije izvan Hrvatske koji već posjeduju značajan tržišni udio.
Vezane vijesti
Cameron: Britanija želi puno pravo glasa o tržištu EU-a
Velika Britanija neće prihvatiti da se o jedinstvenom europskom tržištu raspravlja bilo gdje osim među 27 članica EU-a, izjavio je u petak britanski… Više
- Tajna moć poznatih marki: Google i Coca-Cola najuspješniji brandovi svijeta
- Srbijanski ministar najavio stvaranje regionalnog investicijskog tržišta
- Rast tržišta osobnih računala u trećem tromjesečju slabiji od očekivanog
Komentari
registracija
12/12/10
Klarens, 01.06.12. 00:10
Zemlja koja u 20 godina samostalnosti
....................................................................
Pojma nema da postoji
...........................................
KOMPAS ?????
.....................................
Ma ljudi moji
.........................................
Izvucite glavu iz vlastitog prkna
.....................................
I pogledajte oko sebe
.....................................
Za pochetak
.......................................
Proshvrljajte internetom
.............................................
Ma znamo mi
...........................................
Samo treba negdje pochet
Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.
Najnovije
-
05.07.2012. / 10:38
Hrvatski gospodarstvenici u pohodu na rusko tržište
-
29.06.2012. / 16:26
Šokantna i provokativna modna predstava
-
29.06.2012. / 16:20
'Nakon pravomoćne presude moći ćemo razgovarati o Čačiću'
-
29.06.2012. / 16:09
Uživajte u sekundu dužem vikendu
registracija
26/2/12
okvardz, 31.05.12. 22:12
ha,ha,ha,...