20.06.2012. / 12:26

Autor: Nacional.hr

Tvrtke sve više ulažu u odnose s javnošću

Rezultati istraživanja jasno pokazuju povećanje budžeta za komunikacije u Rusiji i tržištima Euroazije (20,3%)

Odnosi s javnošću čine sve bitniju stavkuOdnosi s javnošću čine sve bitniju stavkuPrema mišljenju 46% komunikacijskih profesionalaca koji su sudjelovali u prvom u nizu kvartalnom istraživanju Grayling PULSE percepcija vrijednosti komercijalnog uspjeha komunikacija se povećava u regijama CEE & SEE, Rusiji i Euroaziji.

Cilj istraživanja Grayling PULSE provedenog u travnju 2012. godine, bio je identificirati ključne podatke i spoznaje o ključnim globalnim i regionalnim izazovima i mogućnostima s kojima se suočava industrija komunikacija.

Unatoč treutačnoj gospodarskoj nestabilnosti, rezultati istraživanja pokazuju da su ukupna ulaganja u odnose s javnošću u tvrtkama srednje, istočne i jugoistočne Europe prilično stabilna, 19,4% ispitanika izjavilo je da su budžeti za odnose s javnošću povećali dok je njih 20,4% izjavilo da nije bilo nikakve promijene.

Međutim, vidljivost komunikacijskih aktivnosti na višoj razini unutar organizacija kao i percepcija vrijednosti komercijalnog uspjeha odnosa s javnošću su čak i veće prema 33,6% odnosno 45,9% ispitanika koje je sudjelovalo u istraživanju. U isto vrijeme, rezultati istraživanja jasno pokazuju povećanje budžeta za komunikacije u Rusiji i tržištima Euroazije (20,3%) - trend koji je u skladu s širim ekonomskim okruženjem

Jan Simunek, direktor Graylinga za regije CEE & SEE, komentirao je rezultate istraživanja: "Nedavno smo vidjeli puno veći naglasak na komunikacije kao alat za podršku razvoja poslovanja. To se odražava u rezultatima prvog izdanja istraživanja Grayling PULSE: top menadžment je predan i direktno uključen u komunikacijske aktivnosti zato što direktno mogu vidjeti njihov utjecaj. To je djelomično zbog izgradnje branda i upravljanja reputacijom, ali je također i oblikovanju regulatornog okruženja u kojem oni djeluju i poboljšavaju odnose s ključnim dionicima. Uglavnom zbog toga Grayling je preusmjerio svoju strategiju diljem regije kako bi ponudio integrirane public affairs usluge i usluge za odnose s javnošću (kao i digitalni mediji) na svim tržištima, s posebnim fokusom na najvišu razinu strateškog poslovanja".

Slijedeći globalne trendove, tvrtke u regijama CEE, SEE, Rusiji i Euroaziji navode povećanje ulaganja u digitalne medije i komunikaciju kao što je pokazalo 45% ispitanika, dok ulaganje u korporativne komunikacije i upravljanje reputacijom kao i krizno komuniciranje ostaje konstantno prema gotovo polovici ispitanika ističući nikakve promijene postojećih investicijskih razina.

Čini se da se tehnološki i telekomunikacijski sektor kao i sektor medija pokušavaju investicijama izvući iz recesija jer je 15,1% ispitanika izjavilo povećanje ulaganja u regijama CEE & SEE i 11,6% u Rusiji i Euroaziji. Potrošački i maloprodajni sektor nalaze se na drugom mjestu s 12% posto ispitanika koje je izjavilo povećanje investicija u odnose s javnošću u regijama CEE & SEE i 20% u Rusiji u Euroaziji.

"Posljednjih nekoliko godina, a posebice u vrijeme recesije svjedočimo značajnim promjenama u komunikacijskom sektoru u regiji jugoistočne Europe pa tako i Hrvatske. Očekivanja naših klijenata postala su vrlo istančana. Klijenti očekuju savjetovanje, a ne samo provođenje usluga. Izazovi s naše strane kao i konstantna kreativnost kako bi stvorili sadržaj te proaktivna ponuda strateškog savjetovanja kao i zaštita njihovih poslovnih interesa - to su danas zahtjevi klijenata", izjavila je Petra Gelb, direktorica poslovanja s klijentima na području jugoistočne Europe.

Vezane vijesti

Europa ne vjeruje Grcima

Europa ne vjeruje Grcima

Državljani četiriju glavnih zemalja eurozone, Francuske, Njemačke, Španjolske i Italije sumnjaju u sposobnost Grčke da se održi, no i dalje smatraju… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika