Objavljeno u Nacionalu br. 382, 2003-03-12

Autor: Tonko Vulić

TREND

Inka i Nara u novom ruhu

Nara i Inka, najpoznatija domaća osvježavajuća bezalkoholna pića, odnedavno imaju novi vizualni identitetNara i Inka, najpoznatija domaća osvježavajuća bezalkoholna pića, odnedavno imaju novi vizualni identitetNara i Inka, najpoznatija domaća osvježavajuća bezalkoholna pića, odnedavno imaju novi vizualni identitet. Redizajnirane su etikete na PET ambalaži od 0,5 i 2 litre te na staklenoj ambalaži od 0,25 litara, a okus napitaka ostao je nepromijenjen. Nara i Inka tonik water i bitter lemon na domaćem su tržištu prisutne od 1967. godine. Inka je sa sloganom “čisto zadovoljstvo” postala sinonim za tonik pića a pije se kao samostalan napitak ili kao sastavni dio mnogih koktela. Nara ima izvrstan okus i visoki postotak voćne baze, a njen je dugogodišnji zaštitni znak razigrana djevojčica Nara. Izlazak nove ambalaže popraćen je akcijom “Nara vam daruje balon” tijekom koje će potrošači koji kupe Naru od 2 litre na dar dobiti balon s novim logotipom.
cijena: Inka ili Nara od 2 l 8,69 kn
adresa: sve maloprodajne trgovine

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika