Objavljeno u Nacionalu br. 356, 2002-09-11

Autor: Nacionalova redakcija

GAZETA

Večernji list u kolovozu prodavao prosječno 30.000 primjeraka više od Jutarnjeg lista

Nesmiljena borba između dva vodeća dnevna lista u Hrvatskoj i dalje se nastavlja, ali u korist Večernjeg lista, a nauštrb Jutarnjeg lista. Naime, prije nepuna dva mjeseca Jutarnji list pohvalio se kako je tiražom prestigao Večernji list, ali podaci o prodaji tijekom kolovoza ove godine govore kako se Večernji prodavao u prosječno 150.000 primjeraka dnevno, dok je jutarnji dosizao tiražu od oko 120.000 primjeraka.

Istodobno, u Večernjem listu se hvale kako je porastao interes oglašivača, pa Večernjak danas ima 17 posto površine oglasa više nego u istom razdoblju prošle godine. Nadalje, Večernji je počeo s preuređenjem svojih prostorija te uvođenjem novog, modernog redakcijskog i oglasnog kompjuterskog sustava. Ubrzano se gradi i zgrada za novi tiskarski stroj u sklopu Večernjakove tiskare Vekon, a proizvođač MAN tvrdi da je to projekt koji je najbrže realiziran u Evropi.

Od 2. siječnja, Večernji list u potpunosti će biti četverobojan, odnosno sve stranice bit će tiskane u punom koloru, i po svemu sudeći redizajnirane, kao rad jednog od najboljih svjetskih dizajnera, Zagrepčanina s prebivalištem u New Yorku, Mirka Ilića. Očigledno je, dakle, da će u Jutarnjem imati još više razloga za zabrinutost, iako je nedosanjani san njegovih vlasnika da budu prvi, pa možda i unište Večernji, za što nisu žalili novaca pri kupovini njegovih kadrova.

Vezane vijesti

Ponovno otkazi u Večernjem: Među otpuštenima i štrajkaši?

Ponovno otkazi u Večernjem: Među otpuštenima i štrajkaši?

Četrnaest novinara Večernjeg lista danas je dobilo otkaze, potvrdila je Uprava tog lista. Otkaze su opravdali mjerama restrukturiranja zbog štednje.… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika