Objavljeno u Nacionalu br. 486, 2005-03-08

Autor: Nacionalova redakcija

KARIJERA I NOVAC

Deset trgovaca drži 50 posto tržišta

Peto godišnje istraživanje GfK ConsumerScan pokazalo je da je tržišni udio deset vodećih trgovačkih kuća u Hrvatskoj prešao 50 posto. Prije pet godina, kada se istraživanje počelo provoditi, taj je udio bio tek oko 17 posto. Za 60 praćenih kategorija proizvoda svakodnevne potrošnje u 2004. Konzum je kao vodeći lanac obuhvatio 19,5 posto tržišta, na drugome mjestu je Getro sa 7,6 posto, a treća je Billa s pet posto tržišta.

Vezane vijesti

Konzum na internetskim stranicama objavio rječnik

Konzum na internetskim stranicama objavio rječnik

Kako bi u svoje trgovine privukao turiste trgovački lanac Konzum je na svojim internetskim stranicama objavio rječnik pod nazivom Learn Croatian.… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika