Objavljeno u Nacionalu br. 486, 2005-03-08
Peto godišnje istraživanje GfK ConsumerScan pokazalo je da je tržišni udio deset vodećih trgovačkih kuća u Hrvatskoj prešao 50 posto. Prije pet godina, kada se istraživanje počelo provoditi, taj je udio bio tek oko 17 posto. Za 60 praćenih kategorija proizvoda svakodnevne potrošnje u 2004. Konzum je kao vodeći lanac obuhvatio 19,5 posto tržišta, na drugome mjestu je Getro sa 7,6 posto, a treća je Billa s pet posto tržišta.
Vezane vijesti
Konzum na internetskim stranicama objavio rječnik
Kako bi u svoje trgovine privukao turiste trgovački lanac Konzum je na svojim internetskim stranicama objavio rječnik pod nazivom Learn Croatian.… Više
- Dioki na sud, Konzum Liniću
- Istraga zbog isplate plaća bonovima
- Konzum uz trgovačke centre otvara benzinske postaje
Komentari
Ovaj članak nema komentara.
Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.
Najnovije
-
05.07.2012. / 10:38
Hrvatski gospodarstvenici u pohodu na rusko tržište
-
29.06.2012. / 16:26
Šokantna i provokativna modna predstava
-
29.06.2012. / 16:20
'Nakon pravomoćne presude moći ćemo razgovarati o Čačiću'
-
29.06.2012. / 16:09
Uživajte u sekundu dužem vikendu