Objavljeno u Nacionalu br. 495, 2005-05-10
Američki forum za međusobno reguliranje kompanijskih odnosa u marketinškom oglašavanju (The National Advertising Division of the Council of Better Business Bureaus) objavio je potkraj ožujka zanimljivo priopćenje koje djelomično neizravno objašnjava zašto se zapravo Boris Mikšić, kandidat za zagrebačkoga gradonačelnika, sve ambicioznije uključuje u hrvatski politički život.
Navedeno tijelo objavilo je kako cijeni što je Mikšićeva tvrtka Cortec odlučila prestati iznositi neke tvrdnje o svom proizvodu, antikorozivnom sredstvu Vapor Corrosion Inhibitors, ali i pozvalo istu tvrtku da promijeni i druga priopćenja o svojim proizvodima koja nemaju uporišta u činjenicama. To je sukus spora koji je pred tim američkim forumom inicirala Cortecova konkurencija, odnosno tvrtka Northern Technologies International Corporation (NTI).
NTI se, među ostalim, požalila da se Cortec nekorektno reklamira, tvrdeći da njegova konkurencija proizvodi antikorozivna sredstva koja sadržavaju štetne i otrovne kemijske sastojke, dok isti takvi Cortecovi proizvodi nemaju takve sastojke. Njihove primjedbe prihvaćene su kao osnovane, iako im se Cortec protivio. Mikšićeva tvrtka na kraju je primjedbe prihvatila, tvrdeći da će ih u budućnosti koristiti kako bi se kvalitetnije oglašavala.
Američki forum za međusobno reguliranje kompanijskih odnosa u marketinškom oglašavanju osnovale su 1971. četiri američke strukovne asocijacije za oglašavanje. Među ostalim, tvrtke uz pomoć njihovih stručnjaka utječu na korektno tržišno ponašanje konkurencije bez sudskih postupaka, jer su troškovi često puno veći od koristi koju bi dobili pobjedom u takvim slučajevima. Spor u kojem se našla Mikšićeva kompanija pokazuje da je njegova tvrtka u SAD-u pod sve većim pritiskom konkurencije te da tržišni uspjeh osniva i na laganju o manjkavostima konkurencije. Te činjenice bacaju novo svjetlo na lik čovjeka koji povjerenje hrvatskih birača želi steći reklamirajući se kao “dobar i pošten čovjek za Hrvatsku”. Nakon spora u SAD-u, hrvatski se birači s pravom mogu zapitati ima li u Mikšićevu predizbornom sloganu također nekih tvrdnji koje nemaju uporišta u stvarnosti.
Vezane vijesti
Mikšić se vratio po još jednu tužbu za klevetu
Boris Mikšić, najpoznatiji po neuspješnim predsjedničkim kandidaturama 2005. i 2009. godine, vratio se i priprema se za parlamentarne izbore u… Više
- Boris Mikšić žestoko po Todoriću: 'On neće ući u Mercator, nego u Remetinec'
- 'Pikica' za predsjednika: U kandidata veći strah od cjepiva nego od svinjske gripe
- Amerika i Engleska bit će zemlja Borisova: Mikšić kampanju počeo u SAD-u
Komentari
Ovaj članak nema komentara.
Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.
Najnovije
-
05.07.2012. / 10:38
Hrvatski gospodarstvenici u pohodu na rusko tržište
-
29.06.2012. / 16:26
Šokantna i provokativna modna predstava
-
29.06.2012. / 16:20
'Nakon pravomoćne presude moći ćemo razgovarati o Čačiću'
-
29.06.2012. / 16:09
Uživajte u sekundu dužem vikendu