Objavljeno u Nacionalu br. 350, 2002-07-30
Slovenska je vlada prošlog četvrtka usvojila novu strategiju za slovenski turizam. “Situacija nije alarmantna, ali kritično je, prije svega, na obali”, objašnjava slovenska ministrica za turizam, Darja Radić, koja uzroke za slabiju posjetu turista vidi “u lošem marketingu, ponudi koja je pod znakom pitanja i visokim cijenama”.
Na vrhuncu turističke sezone posjećenost slovenskg primorja je znatno lošija, u odnosu na očekivanja turističkih radnika. Prema podacima turističko-informativnog centra u Kopru je “pokriveno” samo 41% kapaciteta; u Izoli 70% (11% manje nego prošle godine); u Portorožu i Piranu 81% (barem 15% manje nego godinu dana prije). Znatni popusti koji se nude u hotelima također nisu pomogli da se rezultati poprave.
Prema posljednjim podacima Hrvatske turističke zajednice od 22. srpnja, na hrvatskom je Jadranu tog dana boravilo 490.669 gostiju (što je isto kao lani), od toga je domaćih bilo samo oko 55 tisuća. U Istri je bilo 7% manje gostiju nego istog dana prošle godine, ali je zato u Dalmaciji bilo 7% više gostiju nego lani.
Vezane vijesti
14% više novozaposlenih u turizmu u odnosu na 2011.
Prema podatcima Hrvatskog zavoda za zapošljavanje od siječnja do svibnja ove godine broj novozaposlenih u turističkim djelatnostima činio je udio od… Više
- U Hrvatsku na more, u Tajland po seks
- Izraelski turisti produžit će turističku sezonu
- Ostojić i Misezhnikov o investicijama i razmjeni znanja
Komentari
Ovaj članak nema komentara.
Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.
Najnovije
-
05.07.2012. / 10:38
Hrvatski gospodarstvenici u pohodu na rusko tržište
-
29.06.2012. / 16:26
Šokantna i provokativna modna predstava
-
29.06.2012. / 16:20
'Nakon pravomoćne presude moći ćemo razgovarati o Čačiću'
-
29.06.2012. / 16:09
Uživajte u sekundu dužem vikendu