Objavljeno u Nacionalu br. 361, 2002-10-16

Autor: Nacionalova redakcija

TISAK

Pad prodaje novina 12 posto u prvih osam mjeseci

U osam mjeseci ukupni je prihod Tiska bio 892,5 milijuna kuna dok je promet bio 1,339 milijardi kuna. (U odnosu na druge tvrtke takva razlika između ukupnog prihoda i prometa nastaje zbog toga što Tisak velik dio robe, osobito novine, prodaje komisiono, odnosno kao prihod uzima samo postotak od prodane robe, a neprodanu robu vraća dobavljaču pa taj dio ne knjiži u vlastiti rashod.) Ukupni je prihod 36 posto veći nego lani, a u odnosu na plan povećanje je 22 posto. Rashodi su 21 posto veći nego lani, a šest posto veći od plana. Dobit je 5,5 milijuna kuna, u planiranim veličinama. Na troškove su snažno utjecali plaćanja za konzultantske usluge, te smanjeni rabati kod HT-a i VIPneta, kaže Branko Gretić, direktor Tiska, koji je zadovoljan rezultatima, osobito s obzirom na probleme u core businessu. Naime, dok sve komercijalne robe u Tisku bilježe rast, dotle je prodaja novina u sustavu Tiska pala 12 posto u odnopsu na lanjsko osmomjesečno razdoblje. Na prvi pogled objašnjenje je jednostavno: lani su do lipnja novine imale nagradne igre, a ove godine tek u ljeto, u srpnju i kolovozu. No, u kolovozu zabilježen je također pad prodaje novina od 11 posto u odnosu na lanjski kolovoz, kad nije bilo nagradnih igara. Tisak inače drži oko 60 posto prodaje novina u Hrvatskoj, pa su njegovi rezultati vrlo indikativni za cijelo tržište.

Vezane vijesti

Oak Investment Management Group jedini zainteresiran za "Vjesnik"

Oak Investment Management Group jedini zainteresiran za "Vjesnik"

Britanski investicijski fond "Oak Investment Management Group" Nikole de Frankopana jedini je dao ponudu za kupnju dnevnog lista "Vjesnik", a o… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika