Objavljeno u Nacionalu br. 366, 2002-11-20

Autor: Nacionalova redakcija

NAGRADE GUNN REPORT

BBDO ponovno proglašen svjetskom mrežom godine

...

http://www.bbdo.com/http://www.bbdo.com/Najtiražniji svjetski reklamni magazin Advertising Age objavio je prošloga tjedna vijest da je BBDO mreža drugu godinu zaredom osvojila prvo mjesto u prestižnom Gunn Reportu. Dodjela nagrada Gunn Report rezime je 32 najelitnija reklamna natjecanja poput Cannesa, dodjele nagrada Clio i ostalih regionalnih i drugih najvažnijih natjecanja unutar najvećih pojedinačnih tržišta. BBDO je jedina agencijska mreža koja je, od kada se dodjeljuje ova nagrada, uvijek zauzimala isključivo jednu od prve dvije pozicije. Nagrada je tim važnija jer se zna da je upravo ovo natjecanje odraz objektivne globalne marketinške situacije i kreativne kvalitete pojedinih agencijskih mreža.

Na ovogodišnjem natjecanju BBDO je ostvario dosad nezabilježen rezultat sakupivši 144 boda, što je najveći broj koji je pojedina agencija ikad upisala uz svoje ime. Drugo mjesto pripalo je mreži Saatchi & Saatchi, a treže DDB mreži. Posebno natjecanje za uspjeh u kategoriji TV medija dalo je gotovo identične rezultate. Prvo mjesto pripalo je BBDO-u dok su DDB i Saatchi&Saatchi zamijenili mjesta na drugoj i trećoj poziciji. U kategoriji tiskanih medija pobjeda je pripala mreži Saatchi&Saatchi, dok je drugo mjesto zauzeo BBDO.

Mjesto među deset najbolje plasiranih individualnih agencija zauzele su tri BBDO agencije: AMV BBDO plasirao se na petu poziciju dok su deveto mjesto podijelile BBDO agencije iz New Yorka i Bangkoka. Upravo je BBDO jedina agencijska mreža koja je imala više od jednog nagrađenog predstavnika.
BBDO Zagreb i BBDO Grupa Hrvatska početkom tjedna predstavili su svoj novi logotip, uoči obilježavanja 12 godina rada jedne od najvećih, najuspješnijih i najkreativnijih grupacija za tržišne komunikacije u Hrvatskoj.

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika