Objavljeno u Nacionalu br. 374, 2003-01-15

Autor: Nacionalova redakcija

ISTRAŽIVANJE AGENCIJE DECISION SHOP

Građani BiH najviše vjeruju proizvodima iz Hrvatske

Građani BiH najviše povjerenja imaju u domaće proizvode (80,6 posto), s tim da je povjerenje nešto veće u Federaciji BiH (83 posto), nego u Republici Srpskoj (76,9 posto). Od stranih proizvoda najveće povjerenje je u proizvode iz Hrvatske (57,7 posto), zatim iz Slovenije (46,9 posto), dok je povjerenje u proizvode iz Srbije najniže (37,5 posto ispitanika). Do ovakvih rezultata došla je agencija Decision Shop iz Sarajeva koja je krajem studenog 2002. godine provela istraživanje o tome koliko građani BiH imaju povjerenja u proizvode koje kupuju, kako domaće tako i proizvode iz susjednih država, koje ujedno imaju i najveći udjel na bosanskohercegovačkom tržištu. Kada se podaci pogledaju po entitetima, građani Federacije osim u domaće proizvode najveće povjerenje imaju u proizvode iz Hrvatske i Slovenije, dok građani RS najveće povjerenje imaju u proizvode iz Srbije (u Federaciji povjerenje u te proizvode ima samo 15,2 posto ispitanika).

Vezane vijesti

Branku Lustigu počasno Srce Sarajeva

Branku Lustigu počasno Srce Sarajeva

Istaknuti filmski umjetnik Banko Lustig dobitnik je počasne nagrade Srce Sarajeva, koju i ove godine dodjeljuje Sarajevo Film Festival (SFF),… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika