Objavljeno u Nacionalu br. 380, 2002-02-25
Slavko Gazić napustio je posao višeg rukovoditelja proizvoda, Communication managera te CRM menedžera u VIPnetu i preuzeo funkciju direktora marketinga Zagrebačke pekarne Klara. Jedan od prvih marketinških poteza Slavka Gazića u prehrambenoj industriji, nakon što se desetak godina bavio telekomunikacijama, jest prodaja kruha po znatno nižim cijenama iza 17 sati.
Komentari
Ovaj članak nema komentara.
Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.
Najnovije
-
05.07.2012. / 10:38
Hrvatski gospodarstvenici u pohodu na rusko tržište
-
29.06.2012. / 16:26
Šokantna i provokativna modna predstava
-
29.06.2012. / 16:20
'Nakon pravomoćne presude moći ćemo razgovarati o Čačiću'
-
29.06.2012. / 16:09
Uživajte u sekundu dužem vikendu