Objavljeno u Nacionalu br. 381, 2003-03-05
Ugovori o kupnji 70 niskopodnih tramvaja vrijednih 111,9 milijuna eura potpisali su Hrvatska banka za obnovu i razvoj i Grad ZagrebUgovori o kupnji 70 niskopodnih tramvaja vrijednih 111,9 milijuna eura potpisali su u zagrebačkoj palači Dverce ZET –kao kupacai nositelj kredita, Hrvatska banka za obnovu i razvoj – kao kreditor, i Grad Zagreb – kao ZET-ov jamac. Radi se o najvrednijem poslu zadnjih godina u Zagrebu, ako se izuzme autoput do Splita, koji je na javnom natječaju dodijeljen domaćem konzorciju Cro-tramu, u kojem su tvrtke Končar, Gredelj i Đuro Đaković. Iako su međunarodni bankarski lobiji sasvim otvoreno tražili, dapače i vršili pritisak na gradske strukture ne bi li unosan posao dobila strana, doduše etablirana poduzeća za proizvodnju tramvaja kao što je Siemens, Zagreb je ipak dao prednost posrnuloj domaćoj metalo-prerađivačkoj i elektro industriji. O kvaliteti tramvajske konstrukcije domaće proizvodnje Zagrepčani će moći suditi za otprilike dvije godine, kada će prvi cro-tramvaj biti pušten na zagrebačke tračnice.
Vezane vijesti
"Ne plaćam!"
Građanska inicijativa 'Ne plaćam!', započela je borbu protiv plaćanja usluga javnog prijevoza u gradu Zagrebu, koji bi, smatraju, trebao biti… Više
- ZET-ov autobus sa školskom djecom sletio s ceste
- SSSH i Vijeće za zaštitu potrošača protiv poskupljenja vode i ZET-a
- Ne riješi li se problem ZET-a, povući ću se iz Holdinga
Komentari
Ovaj članak nema komentara.
Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.
Najnovije
-
05.07.2012. / 10:38
Hrvatski gospodarstvenici u pohodu na rusko tržište
-
29.06.2012. / 16:26
Šokantna i provokativna modna predstava
-
29.06.2012. / 16:20
'Nakon pravomoćne presude moći ćemo razgovarati o Čačiću'
-
29.06.2012. / 16:09
Uživajte u sekundu dužem vikendu