Objavljeno u Nacionalu br. 382, 2003-03-12
Na Međunarodnoj burzi turizma (ITB), najvećem i najznačajnijem sajmu turističke industrije u svijetu, koja se održavala u Berlinu 7. do 11. ožujka predstavila se i PodravkaNa Međunarodnoj burzi turizma (ITB), najvećem i najznačajnijem sajmu turističke industrije u svijetu, koja se održavala u Berlinu 7. do 11. ožujka, u promociju hrvatske gastronomske ponude kao važnog segmenta turističke ponude uopće, uključila se i najveća hrvatska prehrambena industrija Podravka, omogućivši tako prisutnima doživljaj kuhinja hrvatskih regija kroz najpoznatije hrvatske prehrambene brandove. Ovo je prvi od šest zajedničkih nastupa Hrvatske turističke zajednice i Podravke na međunarodnim turističkim sajmovima koji će se održavati ove godine u Češkoj, Sloveniji, Poljskoj, Slovačkoj i Mađarskoj. To su ujedno zemlje u kojima Podravka ima svoje tvrtke i na kojima su već sada prisutni Podravkini proizvodi. Kako ističu u Podravci, osnovna namjera ovakvog promotivnog nastupa je povećanje prodaje Podravkinih proizvoda u inozemstvu, koja primjerice u Njemačkoj raste po prosječnoj godišnjoj stopi od 10 posto.
Vezane vijesti
Podravka organizira e-learning konferenciju
"Znanje u fokusu" naziv je prve hrvatske konferencije o mogućnostima primjene e-learninga, isključivo u korporacijskom okružju koju organizira… Više
- Pravomoćno oslobođeni Šestak, Marinac i Šket
- Štimac i Mršić na čelu Podravke
- Jurčić podnio ostavku na mjesto šefa NO Podravke
Komentari
Ovaj članak nema komentara.
Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.
Najnovije
-
05.07.2012. / 10:38
Hrvatski gospodarstvenici u pohodu na rusko tržište
-
29.06.2012. / 16:26
Šokantna i provokativna modna predstava
-
29.06.2012. / 16:20
'Nakon pravomoćne presude moći ćemo razgovarati o Čačiću'
-
29.06.2012. / 16:09
Uživajte u sekundu dužem vikendu