Objavljeno u Nacionalu br. 387, 2003-04-15
Grupa Podravka ostvarila je u 2002. ukupni prihod od 2,93 milijarde kuna, što predstavlja rast od 10 posto u odnosu na prethodnu godinu. Prihodi od prodaje porasli su za osam posto. Na hrvatskom tržištu ostvaren je rast od osam posto, a na inozemnim tržištima prodaja je bila za devet posto viša nego u 2001. Operativna dobit grupe iznosi 160,6 milijuna kuna, 36 posto više nego u 2001., a neto dobit porasla je za 75 posto, na 108,5 milijuna kuna. Rast je ostvaren u skladu sa strategijom povećanjem vlastite prodaje (organski rast), strateškim savezima (Nestle), te akvizicijama prehrambenih tvrtki u regiji (Ital-Ice, Lagris), ističu u koprivničkoj kompaniji. Pad prodaje Vegete od dva posto, proizvoda koji predstavlja četvrtinu prihoda od prodaje, obrazložen je podbačajem u Poljskoj, gdje nisu ostvareni poslovni planovi, a prodaji nije pogodovao ni tečaj zlota. Prodaja u Češkoj. Slovačkoj i Mađarskoj je povećana za 30 posto, uglavnom na račun nedavne akvizicije u Češkoj. Podravka se sprema za novo preuzimanje u Češkoj, ali još nije zadovoljna uvjetima koji su dosad postignuti u pregovorima. Na tržištima Rumunjske, Bugarske i baltičkih zemalja rezultati su bili slabiji za 13 posto u odnosu na prethodnu godinu.
Komentari
Ovaj članak nema komentara.
Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.
Najnovije
-
05.07.2012. / 10:38
Hrvatski gospodarstvenici u pohodu na rusko tržište
-
29.06.2012. / 16:26
Šokantna i provokativna modna predstava
-
29.06.2012. / 16:20
'Nakon pravomoćne presude moći ćemo razgovarati o Čačiću'
-
29.06.2012. / 16:09
Uživajte u sekundu dužem vikendu