Objavljeno u Nacionalu br. 389, 2003-04-29

Autor: Nacionalova redakcija

NOVA POSLOVNA ORIJENTACIJA PROIZVOĐAČA LUKSUZNOG POSUĐA

Novi direktor Zepter Internationala Hrvatska pokreće veliku kampanju otvaranja domaćem tržištu

...

Zoran Radanović, novi direktor Zepter Internationala HrvatskaZoran Radanović, novi direktor Zepter Internationala HrvatskaTvrtka Zepter International Hrvatska, dio svjetske korporacije Zepter International poznate po linijama vrhunskog posuđa, ali i po medicinskim proizvodima, kozmetičkim linijama i drugim visokosofisticiranim proizvodima, od ove godine započela je s novom poslovnom orijentacijom. Dosljedno svojoj praksi i dalje je okrenuta isključivo direktnoj prodaji i prezentacijama, međutim sada uz znatnije otvaranje tržištu i potrošačima. To ponajprije znači pokretanje velikih marketinških aktivnosti, budući da se kompanija, zahvaljujući izuzetno jakom brandu, do sada u Hrvatskoj nije oglašavala. Također, i postojeća mreža od 1500-2000 suradnika u Hrvatskoj bit će znatno proširena u skladu sa sve većim zahtjevima tržišta, čime se otvara mogućnost zaposlenja brojnih novih suradnika. “Jedan od ciljeva nove marketinške kampanje Zepter Internationala je približavanje kupcima i drugih proizvoda i brandova u okviru krovnog branda Zepter”, kaže jedan od autora nove poslovne orijentacije Zoran Radanović, novi direktor Zepter Internationala Hrvatska koji je krajem prošle godine u tvrtku stigao iz Reckitt Benckisera. “Naime, i do sada su brojni Zepterovi proizvodi bili prisutni na tržištu putem prezentacija i dvaju show-roomova u Kaptol centru i Gundulićevoj ulici u Zagrebu, ali mislimo da to, s obzirom na specifičnosti direktne prodaje i brojne nove atraktivne proizvode, više nije dovoljno.”

Zepter International je međunarodna kompanija, sa sjedištem u Švicarskoj, koja posluje u više od 40 zemalja. Uz linije posuđa za zdravije pripremanje hrane, sustav za dugotrajno čuvanje hrane VacSy, medicinski sustav za tretiranje polariziranom svjetlošću Bioptron, sustav za čišćenje u kućanstvu Cleansy i kozmetičke linije La Danza, Swissological i dr., tvrtka među ostalim proizvodi i luksuzne satove, home-kolekcije te kolekcije nakita, a ima akvizicije i u bankarskom, osiguravateljskom i telekomunikacijskom sektoru širom svijeta.

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika