Objavljeno u Nacionalu br. 395, 2003-06-10
Daniel PalumboDaniel Palumbo, bivši direktor Eastman Kodaka, izabran je za novog direktora marketinga Coca-Cole. To je prvi put u povijesti kompanije iz Atlante da je na čelo jednog od najvažnijih odjela imenovan netko izvan kompanije. Palumbo će naslijediti Stevea Jonesa, koji je otišao s mjesta direktora marketinga u ožujku, nakon što je kampanja ‘Life tastes good’ doživjela neuspjeh u SAD-u. Novi direktor preuzet će odjel koji je od restrukturiranja kompanije 2000. u prilično lošem stanju. Coca-Cola je, naime, izgubila tlo pod nogama nastojeći balansirati između prilagodbe globalnog trenda lokalnim tržištima i tenzijama između marketinškog vodstva u Atlanti i regionalnih čelnika.
Komentari
Ovaj članak nema komentara.
Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.
Najnovije
-
05.07.2012. / 10:38
Hrvatski gospodarstvenici u pohodu na rusko tržište
-
29.06.2012. / 16:26
Šokantna i provokativna modna predstava
-
29.06.2012. / 16:20
'Nakon pravomoćne presude moći ćemo razgovarati o Čačiću'
-
29.06.2012. / 16:09
Uživajte u sekundu dužem vikendu