Objavljeno u Nacionalu br. 396, 2003-06-17
Gap, trgovački lanac odjećom, imenovao je Susan Wayne izvršnom potpredsjednicom marketinga za Old Navy brand. Susan Wayne je bila izvršna potpredsjednica oglašivačke agencije Leo Burnett USA i predvodila je tim koji je osmislio reklamnu kampanju Gapa. Old Navy je u prvom tromjesečju ove godine bio najprofitabilniji brand Gapa. Izvršni direktor Paul Pressler, koji je u Gap došao u rujnu prošle godine, povjerio je agenciji Leo Burnett da provede istraživanje tržišta i organizira strateški marketing što je prvi put u povijesti Gap-a da je u tu svrhu angažirana vanjska agencija.
Komentari
Ovaj članak nema komentara.
Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.
Najnovije
-
05.07.2012. / 10:38
Hrvatski gospodarstvenici u pohodu na rusko tržište
-
29.06.2012. / 16:26
Šokantna i provokativna modna predstava
-
29.06.2012. / 16:20
'Nakon pravomoćne presude moći ćemo razgovarati o Čačiću'
-
29.06.2012. / 16:09
Uživajte u sekundu dužem vikendu