Objavljeno u Nacionalu br. 399, 2003-07-08

Autor: Nacionalova redakcija

GfK Grupa

Dinko Svetopetrić postao regionalni direktor

...

Dinko SvetopetrićDinko SvetopetrićOdlukom regionalne uprave GfK Grupe iz Beča Dinko Svetopetrić imenovan je direktorom Consumer Tracking divizije za regiju Centralna i Istočna Europa. Na novu poziciju Svetopetrić dolazi s mjesta direktora GfK – Centra za istraživanje tržišta iz Zagreba.

Novi posao obuhvaća koordinaciju ConsumerScan istraživačkog projekta koji GfK provodi u deset zemalja regije: Rusiji, Ukrajini, Poljskoj, Češkoj, Slovačkoj, Mađarskoj, Rumunjskoj, Bugarskoj, Srbiji i Crnoj Gori, te Hrvatskoj.

GfK Grupa jedna je od pet vodećih svjetskih kompanija za tržišna istraživanja. Osim centrale u Njemačkoj ima 120 poduzeća lociranih u 50 zemalja svijeta. U 2002. Grupa je dostigla prihode u iznosu 559 milijuna eura, a svoje u četiri poslovne strateške jedinice, Consumer Tracking, Non-Food Tracking, Media i Ad hoc istraživanja, trenutno zapošljava nešto više od pet tisuća zaposlenika.

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika