Objavljeno u Nacionalu br. 410, 2003-09-23

Autor: Nacionalova redakcija

Oglašivačko tržište

Agrokor na reklamu godišnje troši 40 milijuna kuna

...

Scherr procjenjuje da Agrokor godišnje na reklamiranje potroši između 30 i 40 milijuna kuna.Scherr procjenjuje da Agrokor godišnje na reklamiranje potroši između 30 i 40 milijuna kuna.Vrijednost oglašivačkog tržišta u Hrvatskoj je 200 milijuna eura, od čega 60 posto otpada na elektronske medije, prije svega televiziju, a ostatak pripada tiskanim medijima, procjena je zagrebačkog ureda agencije EURO RSCG New Europe, napravljena u povodu Noći gutača reklama što će se uskoro, po treći put održati u Zagrebu. Saša Kramar, član Uprave Iskon Interneta, procijenio je da od cjelokupnog kolača na Internet oglašavanje otpada tek milijun eura, te dodao da u takvom oglašavanju prednjače strane kompanije.
Mario Scherr, direktor marketinga Jamnice, koji je kao predstavnik Agrokora, jednog od sponzora Noći gutača reklama, bio na konferenciji, rekao je da je Agrokor jedan od tri vodeća oglašivača u Hrvatskoj i definitivno najveći oglašivač među proizvođačima hrane. Scherr procjenjuje da Agrokor godišnje na reklamiranje potroši između 30 i 40 milijuna kuna.

Vezane vijesti

Mercator ostao bez Uprave zbog propale prodaje Agrokoru?

Mercator ostao bez Uprave zbog propale prodaje Agrokoru?

Uprava najvećeg slovenskog trgovačkog lanca Mercatora kasno sinoć podnijela je neopozivu ostavku na svoj položaj. Odlazak čelnih ljudi Mercatora… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika