Objavljeno u Nacionalu br. 410, 2003-09-23
Oglašivačko tržište
Agrokor na reklamu godišnje troši 40 milijuna kuna
...
Scherr procjenjuje da Agrokor godišnje na reklamiranje potroši između 30 i 40 milijuna kuna.Vrijednost oglašivačkog tržišta u Hrvatskoj je 200 milijuna eura, od čega 60 posto otpada na elektronske medije, prije svega televiziju, a ostatak pripada tiskanim medijima, procjena je zagrebačkog ureda agencije EURO RSCG New Europe, napravljena u povodu Noći gutača reklama što će se uskoro, po treći put održati u Zagrebu. Saša Kramar, član Uprave Iskon Interneta, procijenio je da od cjelokupnog kolača na Internet oglašavanje otpada tek milijun eura, te dodao da u takvom oglašavanju prednjače strane kompanije.
Mario Scherr, direktor marketinga Jamnice, koji je kao predstavnik Agrokora, jednog od sponzora Noći gutača reklama, bio na konferenciji, rekao je da je Agrokor jedan od tri vodeća oglašivača u Hrvatskoj i definitivno najveći oglašivač među proizvođačima hrane. Scherr procjenjuje da Agrokor godišnje na reklamiranje potroši između 30 i 40 milijuna kuna.
Vezane vijesti
Mercator ostao bez Uprave zbog propale prodaje Agrokoru?
Uprava najvećeg slovenskog trgovačkog lanca Mercatora kasno sinoć podnijela je neopozivu ostavku na svoj položaj. Odlazak čelnih ljudi Mercatora… Više
- Agrokor potpisao ugovor o klupskom kreditu u iznosu od 75 milijuna eura
- Todorić ima kupca za Ledo?
- Radnik od Belja traži milijardu kuna
Komentari
Ovaj članak nema komentara.
Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.
Najnovije
-
05.07.2012. / 10:38
Hrvatski gospodarstvenici u pohodu na rusko tržište
-
29.06.2012. / 16:26
Šokantna i provokativna modna predstava
-
29.06.2012. / 16:20
'Nakon pravomoćne presude moći ćemo razgovarati o Čačiću'
-
29.06.2012. / 16:09
Uživajte u sekundu dužem vikendu