Objavljeno u Nacionalu br. 413, 2003-10-14
Na dodjeli nagrada održanoj prošloga tjedna u Bruxellesu kampanje The Economist i Frito-Lay AMV BBDO-a London i Wrigleyjeva Airwaves kampanja BBDO-a Düsseldorf i Prag osvojile su zlatni Effie i dva srebrna.Jedna od najuspješnijih mreža reklamnih agencija u Europi, BBDO Europe, osvojila je nagradu za Mrežu godine na Festivalu Euro Effies koji organizira Europsko udruženje komunikacijskih agencija EACA. Na dodjeli nagrada održanoj prošloga tjedna u Bruxellesu kampanje The Economist i Frito-Lay AMV BBDO-a London i Wrigleyjeva Airwaves kampanja BBDO-a Düsseldorf i Prag osvojile su zlatni Effie i dva srebrna. Kampanja The Economist osvojila je i zlatni Effie za “Najbolje iskorišteni mali budžet”.
Effie nagrade uvelo je 1968. godine Udruženje American Marketing Association iz New Yorka, dok su Euro Effie nagrade uvedene 1996. prve paneuropske nagrade za reklamne kampanje koje se dodjeljuju na osnovi učinkovitosti.
Komentari
Ovaj članak nema komentara.
Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.
Najnovije
-
05.07.2012. / 10:38
Hrvatski gospodarstvenici u pohodu na rusko tržište
-
29.06.2012. / 16:26
Šokantna i provokativna modna predstava
-
29.06.2012. / 16:20
'Nakon pravomoćne presude moći ćemo razgovarati o Čačiću'
-
29.06.2012. / 16:09
Uživajte u sekundu dužem vikendu