Objavljeno u Nacionalu br. 416, 2003-11-05

Autor: Nacionalova redakcija

FESTO 2003.

Radiju 101 nagrada za najbolju reklamu

Radio 101 osvojio je nagradu Zlatno zvono u kategoriji serije radio spotova za naručitelja Ministarstvo vanjskih poslova.Radio 101 osvojio je nagradu Zlatno zvono u kategoriji serije radio spotova za naručitelja Ministarstvo vanjskih poslova.Na ovogodišnjem festivalu oglašavanja FESTO 2003. i EVENTUM 2003., održanima u Opatiji, Radio 101 osvojio je nagradu Zlatno zvono u kategoriji serije radio spotova za naručitelja Ministarstvo vanjskih poslova. Autori spotova su Zrinka Vrabec- Mojzeš sa ekipom Zločeste Djece i Ivan Prlić- Prle sa ekipom Dr. Schwanz. Radio 101 također je dobio i posebno priznanje u sklopu EVENTUMA 2003. za organizaciju eventa 101 na 101 održanog na Trgu bana Jelačića povodom prijelaza radija na regionalnu koncesiju. Zrinka Vrabec-Mojzeš govori kako je ova serija radijskih spotova dobar spoj i suradnja jedne državne institucije i kreativnih timova Radija 101. Ministarstvo je Radiju 101 ukazalo puno povjerenje i dalo otvorene ruke kreativnim timovima stojedinice da naprave dobru reklamu. Sudeći po dobivenoj nagradi i posjećenosti web stranice MVP-a reklamna kampanja u potpunosti je uspjela. Razlog uspjeha je upravo provokativnost i jedinstvenost spotova koji se izdvajaju iz bezličnosti komercijaliziranih i nekreativnih reklama. Kako govori Zrinka Vrabec-Mojzeš, na Radiju 101 reklame se ne smatraju prekidima u programu nego kreativnim dijelom programa.

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika