Objavljeno u Nacionalu br. 420, 2003-12-03
Reklamni festival u Moskvi
Lowe Digitelu prva nagrada za seriju plakata
...
Na Moskovskom festivalu međunarodnog oglašavanja, koji se održavao od 20. do 22. studenoga, hrvatska agencija Lowe Digitel osvojila je Grand Prix za seriju plakata "Restaurant Blu – lignja, riba, školjka".Na Moskovskom festivalu međunarodnog oglašavanja, koji se održavao od 20. do 22. studenoga, hrvatska agencija Lowe Digitel osvojila je Grand Prix za seriju plakata “Restaurant Blu – lignja, riba, školjka”, Zlatne jabuke za Restaurant Blu i oglas Heineken “White Christmas” te Srebrnu jabuku za plakat HTnet “Hoću Internet”. Agencija je prvi put nagrađena u konkurenciji Tv spotova za spot HTmobilea “Cheerleaders”, osvojivši Srebrnu jabuku i nagradu žirija novinara. Na istom je festivalu agencija Bruketa i Žinić osvojila dvije Zlatne jabuke za godišnje izvješće Podravke i Internet stranicu Juicy.
Komentari
Ovaj članak nema komentara.
Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.
Najnovije
-
05.07.2012. / 10:38
Hrvatski gospodarstvenici u pohodu na rusko tržište
-
29.06.2012. / 16:26
Šokantna i provokativna modna predstava
-
29.06.2012. / 16:20
'Nakon pravomoćne presude moći ćemo razgovarati o Čačiću'
-
29.06.2012. / 16:09
Uživajte u sekundu dužem vikendu