Objavljeno u Nacionalu br. 438, 2004-04-06

Autor: Nacionalova redakcija

Pivarska industrija

Zlatorog u novoj ambalaži

...

U srijedu, 31. ožujka, u Zagrebu je predstavljen novi vizualni identitet Zlatorog piva pivovare Laško.U srijedu, 31. ožujka, u Zagrebu je predstavljen novi vizualni identitet Zlatorog piva pivovare Laško.U srijedu, 31. ožujka, u Zagrebu je predstavljen novi vizualni identitet Zlatorog piva pivovare Laško. Novi identitet zadržao je prepoznatljivu zelenu boju kao glavnu te lik muflona u sredini etikete. Zlatorog pivo proizvedeno u splitskoj Jadranskoj pivovari, kao i ono iz Slovenije, ima jednaki vizualni identitet. Iste večeri premijerno je predstavljen i novi reklamni TV spot Zlatorog piva. Prošle godine pivovara Laško je s Jadranskom pivovarom ostvarila dobit iz poslovanja u visini od 69,9 milijuna kuna.

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika