Objavljeno u Nacionalu br. 438, 2004-04-06
U srijedu, 31. ožujka, u Zagrebu je predstavljen novi vizualni identitet Zlatorog piva pivovare Laško.U srijedu, 31. ožujka, u Zagrebu je predstavljen novi vizualni identitet Zlatorog piva pivovare Laško. Novi identitet zadržao je prepoznatljivu zelenu boju kao glavnu te lik muflona u sredini etikete. Zlatorog pivo proizvedeno u splitskoj Jadranskoj pivovari, kao i ono iz Slovenije, ima jednaki vizualni identitet. Iste večeri premijerno je predstavljen i novi reklamni TV spot Zlatorog piva. Prošle godine pivovara Laško je s Jadranskom pivovarom ostvarila dobit iz poslovanja u visini od 69,9 milijuna kuna.
Komentari
Ovaj članak nema komentara.
Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.
Najnovije
-
05.07.2012. / 10:38
Hrvatski gospodarstvenici u pohodu na rusko tržište
-
29.06.2012. / 16:26
Šokantna i provokativna modna predstava
-
29.06.2012. / 16:20
'Nakon pravomoćne presude moći ćemo razgovarati o Čačiću'
-
29.06.2012. / 16:09
Uživajte u sekundu dužem vikendu