Objavljeno u Nacionalu br. 452, 2004-07-13

Autor: Nacionalova redakcija

SLUČAJ SEM MARINE

Kalmeta nije skrivio trajektnu aferu

...

Nakon zabrane plovidbe i ukrcaja vozila u trajekt "Split Prvi", splitski brodar "SEM Marina" najavio je pokretanje kaznenih postupaka protiv lučkog kapetana Borisa Matošića, ravnatelja Lučke uprave u Splitu Branka Grgića i njegova pomoćnika Ivana FrNakon zabrane plovidbe i ukrcaja vozila u trajekt "Split Prvi", splitski brodar "SEM Marina" najavio je pokretanje kaznenih postupaka protiv lučkog kapetana Borisa Matošića, ravnatelja Lučke uprave u Splitu Branka Grgića i njegova pomoćnika Ivana FrNakon zabrane plovidbe i ukrcaja vozila u trajekt “Split Prvi”, splitski brodar “SEM Marina” najavio je pokretanje kaznenih postupaka protiv lučkog kapetana Borisa Matošića, ravnatelja Lučke uprave u Splitu Branka Grgića i njegova pomoćnika Ivana Franičevića. U SEM Marini ističi da su oni “radili u korist izravnog konkurenta i prekoračili ovlasti, čime je mogući uzrok i njihova korumpiranost”. Predsjednika Sindikata pomoraca i bivšeg uposlenika “Jadrolinije” Vladimira Svalinu, zbog iznošenja neistina u javnosti o poslovanju SEM Marine i nabavi trajekta, splitski će brodar tužiti za klevetu, nanošenje štete materijalnom uspjehu i ugledu tvrtke. SEM Marina pokreće i ustavnu tužbu protiv RH u svezi sa Zakonom o Jadroliniji. Ustav RH brani postojanje monopola, a zakoni RH koji su na snazi, štite monopol u linijskom pomorskom prometu, naglašavaju iz SEM Marine.

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika