Objavljeno u Nacionalu br. 453, 2004-07-20

Autor: Nacionalova redakcija

POLJSKA

Vegeta je prehrambena marka s najvećim potencijalom rasta

Prema istraživanju agencije Young & Rubicam (Y&R), Vegeta,  Lipton, i radio postaja RMF FM marke su s najvećim potencijalom rasta u Poljskoj.Prema istraživanju agencije Young & Rubicam (Y&R), Vegeta, Lipton, i radio postaja RMF FM marke su s najvećim potencijalom rasta u Poljskoj.Prema istraživanju agencije Young & Rubicam (Y&R), Vegeta, Lipton, i radio postaja RMF FM marke su s najvećim potencijalom rasta u Poljskoj. Vegeta je sa 26. pozicije iz 2001. godine ove godine skočila na 3. mjesto marki s najvećim potencijalom rasta u Poljskoj. Iza Vegete nalaze se neke od renomiranih multinacionalnih marki poput Adidasa na 7. mjestu i Nokie na 17. mjestu. Prema nerevidiranim podacima, u prvih je šest mjeseci ove godine koprivnička prehrambena industrija Podravka ostvarila neto dobit od 52 milijuna kuna, priopćeno je iz kompanije.

Vezane vijesti

Podravka ostvarila povećanje neto dobiti u prvom kvartalu za 23%

Podravka ostvarila povećanje neto dobiti u prvom kvartalu za 23%

U prvom kvartalu 2010. godine Grupa Podravka je iz operativnih aktivnosti ostvarila 32,5 milijuna kuna neto dobiti, što predstavlja značajan rast od… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika