Objavljeno u Nacionalu br. 464, 2004-10-05

Autor: Nacionalova redakcija

Mediji u Srbiji

Blic postao lider na tržištu oglašavanja

...

Najčitaniji srbijanski dnevni list Blic postao je lider na tamošnjem tržištu tiskovnog medijskog oglašavanja.Najčitaniji srbijanski dnevni list Blic postao je lider na tamošnjem tržištu tiskovnog medijskog oglašavanja.Najčitaniji srbijanski dnevni list Blic postao je lider na tamošnjem tržištu tiskovnog medijskog oglašavanja. Prema rezultatima najnovijeg istraživanja nezavisnog instituta za medijska istraživanja iz Beograda SMMRI, Blic je sa 37 posto tržišnog udjela pretekao konkurentsku Politiku, koja je pala na treće mjesto. Takvi rezultati govore o još jednom poslovnom uspjehu švicarskog medijskog diva Ringiera, koji je postao većinski vlasnik Blica krajem prošle godine, kad je Blic na srbijanskom tržištu tiskovnog oglašavanja zauzimao treće mjesto.

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika