Objavljeno u Nacionalu br. 464, 2004-10-05

Autor: Nacionalova redakcija

Ekipiranje u T-HT-u

Norman Muller u marketingu T-Coma

...

Nakon Tomislava Javorčića, direktora marketinga za Internet poslovanje, koji je u HT prešao prije nekoliko mjeseci s pozicije direktora promocije Večernjeg lista, u T-Com je početkom ovog tjedna prešao Norman Muller.Nakon Tomislava Javorčića, direktora marketinga za Internet poslovanje, koji je u HT prešao prije nekoliko mjeseci s pozicije direktora promocije Večernjeg lista, u T-Com je početkom ovog tjedna prešao Norman Muller.Nakon preimenovanja Hrvatskog telekoma u T-HT i početka reorganizacije i integriranja poslovnih jedinica fiksne telefonije i on-line poslovanja u zajednički brand T-Com , vodeća hrvatska telekomunikacijska tvrtka krenula je u ekipiranje marketinškog tima. Nakon Tomislava Javorčića, direktora marketinga za Internet poslovanje, koji je u HT prešao prije nekoliko mjeseci s pozicije direktora promocije Večernjeg lista, u T-Com je početkom ovog tjedna prešao Norman Muller. Dosadašnji voditelj odnosa s javnošću PBZ American Expressa u T-Comu će biti zadužen za direktni marketing. Muller je u PBZ Amex došao 2002., a godinu dana prije toga radio je kao šef promocije u Nacionalu.

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika