Objavljeno u Nacionalu br. 464, 2004-10-05
Nakon Tomislava Javorčića, direktora marketinga za Internet poslovanje, koji je u HT prešao prije nekoliko mjeseci s pozicije direktora promocije Večernjeg lista, u T-Com je početkom ovog tjedna prešao Norman Muller.Nakon preimenovanja Hrvatskog telekoma u T-HT i početka reorganizacije i integriranja poslovnih jedinica fiksne telefonije i on-line poslovanja u zajednički brand T-Com , vodeća hrvatska telekomunikacijska tvrtka krenula je u ekipiranje marketinškog tima. Nakon Tomislava Javorčića, direktora marketinga za Internet poslovanje, koji je u HT prešao prije nekoliko mjeseci s pozicije direktora promocije Večernjeg lista, u T-Com je početkom ovog tjedna prešao Norman Muller. Dosadašnji voditelj odnosa s javnošću PBZ American Expressa u T-Comu će biti zadužen za direktni marketing. Muller je u PBZ Amex došao 2002., a godinu dana prije toga radio je kao šef promocije u Nacionalu.
Komentari
Ovaj članak nema komentara.
Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.
Najnovije
-
05.07.2012. / 10:38
Hrvatski gospodarstvenici u pohodu na rusko tržište
-
29.06.2012. / 16:26
Šokantna i provokativna modna predstava
-
29.06.2012. / 16:20
'Nakon pravomoćne presude moći ćemo razgovarati o Čačiću'
-
29.06.2012. / 16:09
Uživajte u sekundu dužem vikendu