Objavljeno u Nacionalu br. 468, 2004-11-02

Autor: Nacionalova redakcija

Maloprodaja

Predstavljen novi imidž Konzuma

...

Konzum je u novi vizualni identitet uložio 25 milijuna kuna.Konzum je u novi vizualni identitet uložio 25 milijuna kuna.Konzum je u novi vizualni identitet uložio 25 milijuna kuna. Cijeli projekt povjeren je engleskoj agenciji za dizajn i konzalting 20/20, koja je do sada kreirala čitav niz prepoznatljivih maloprodajnih brandova na europskom tržištu (Sainsbury´s, PAM, Royal Ahold i dr.). Rješenja eksterijera i interijera djelo su dizajnera Agrokorova Odjela za korporativnu komunikaciju i dizajn Predraga Zagorca i Tee Kličinović. Do sada je preuređeno 130 prodavaonica, a preostali dio objekata uređivat će se dinamikom od oko 40 prodavaonica mjesečno.

Vezane vijesti

Konzum na internetskim stranicama objavio rječnik

Konzum na internetskim stranicama objavio rječnik

Kako bi u svoje trgovine privukao turiste trgovački lanac Konzum je na svojim internetskim stranicama objavio rječnik pod nazivom Learn Croatian.… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika