Objavljeno u Nacionalu br. 484, 2005-02-22

Autor: Nacionalova redakcija

KARIJERA I NOVAC

HGK nagradio Croatia osiguranje Kristalnom kunom

Hrvoje Vojković: Cilj u 2005. je regionalno širenje

Nakon tri zlatne kune koje su Croatia osiguranju dodijeljene tri godine za redom, najuspješnija hrvatska osiguravajuća kuća dobila je priznanje Kristalna kuna. Najuspješnijim tvrtkama u prošloj godini HGK je na svečanoj Skupštini u Nacionalnoj i sveučilišnoj knjižnici proglasio tvrtke Dalekovod u kategoriji velikih, M San grupu u kategoriji srednjih i Imago reklamnu agenciju u kategoriji malih poduzeća. Zlatnu kunu dobile su i Privredna banka Zagreb te Euroherc osiguranje kao najbolji u kategorijama banaka i osiguravajućih društava. Kristalna kuna dodijeljena je Croatia osiguranju kao tvrtki koja je s novom upravom na čelu krajem 2004. ostvarila povećanje prihoda za više od 10 posto u odnosu na isto razdoblje 2003., dok je prodaja životnih osiguranja porasla je za čak 19,5 posto. “Strateški ciljevi za 2005. su održavanje pozicije tržišnog lidera, poboljšanja u ponudi osiguranja automobila, regionalno širenje te jače pozicioniranje životnog i privatnog zdravstvenog osiguranja”, rekao je predsjednik Uprave Croatia osiguranja Hrvoje Vojković.

Vezane vijesti

Hrvoje Vojković optužen za bespravnu gradnju u Parku prirode Žumberak

Hrvoje Vojković optužen za bespravnu gradnju u Parku prirode Žumberak

Protiv bivšeg čelnika Croatia osiguranja Hrvoja Vojkovića (41) podnesen je optužni prijedlog zbog bespravne gradnje vikendice unutar zaštićenog… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika