Objavljeno u Nacionalu br. 495, 2005-05-10

Autor: Nacionalova redakcija

'Ove turističke sezone očekujemo dvostruko veći financijski rezultat'

Intervju: Gari Capelli, direktor agencije Jadranski luksuzni servisi

Gari Capelli direktor je agencije Jadranski luksuzni servisi, tvrtke u vlasništvu Gorana Štroka, koja je nedavno otvorila poslovnicu u Zagrebu, s ciljem da svoje agencijske usluge proširi na kontinentalnu Hrvatsku. Iako su im Štrokovi Jadranski luksuzni hoteli primarni klijent, agencija se bavi bookingom i aranžmanima za niz hotela od Umaga do Dubrovnika, a radi i s hotelskim kućama izvan Hrvatske. Nastupaju na svim vanjskim tržištima i sajmovima gdje se, među ostalim, pokazuje ponuda svega ostaloga izvan uobičajene hotelske ponude. Jadranski luksuzni servisi bili su organizator velike promocije najnovijih satova Vacheron Constantin prošle godine u Dubrovniku, a ove godine bit će organizatori kongresa forenzičara iz cijelog svijeta.

NACIONAL: Kakva su vaša očekivanja u vezi s bookingom i prometom ove sezone? – Naša predviđanja za ovu sezonu vrlo su optimistična. Ne samo za Dubrovnik, nego i za hotel Bonavia u Rijeci, koji vrlo dobro posluje. Naši planovi za ovu godinu udvostručeni su u odnosu na prošlogodišnju sezonu, na samo za booking, već i za sve financijske pokazatelje. Za prvih pet mjeseci pokazatelji su na razini onoga što smo planirali. Udvostručen je posjet gostiju, na samo iz Hrvatske i Europe, već i američkih i japanskih turista. Iznimno smo zadovoljni povećanjem bookinga iz Francuske, Španjolske, SAD-a, te Velike Britanije i Irske, što nam čini posebno zadovoljstvo.

NACIONAL: Kada očekujete veći broj gostiju iz skandinavskih i anglosaksonskih zemalja, te koji su razlozi za njihov sadašnji mali broj? – Mi iz godine u godinu povećavamo broj gostiju iz tih zemalja. Imamo i ugovor sa British Airwaysom koji je ove godine vrlo ozbiljno krenuo na hrvatsko tržište. Pored direktne linije Dubrovnik-London, izrazili su interes i za letove do Splita i Istre. Engleski gosti vrlo su zainteresirani za predsezonu i postsezonu. Mi pokrivamo i hotele izvan Jadrana i uvjereni smo da Zagreb i okolica imaju sve uvjete koji mogu zadovoljiti američke turiste i druge goste koji ne žele ići na more. Što se tiče obale, od Dubrovnika pa do Istre, samo djelomično uspijevamo zadovoljiti luksuzne standarde američkih i skandinavskih gostiju.

NACIONAL: Kakvi su vam marketinški planovi? – U stalnom smo rastu marketinške promocije, ne samo na sajmovima, workshopovima i prezentacijama, već smo sve češće prisutni i na novinskim stupcima u cijeloj Europi. Pojačali smo i aktivnosti u Rusiji, otkuda dolazi velik broj kvalitetnih gostiju. Naša marketinška ulaganja vidljiva su u rezultatima poslovanja. Jako puno reklame usmjerili smo prema kongresnom turizmu gdje ostvarujemo odlične rezultate.

NACIONAL: Hoćete li širiti hotelske kapacitete? – O tome će naravno odlučiti vlasnik, gospodin Štrok, koji je napravio izvanredan potez osnivanjem agencije. Sada više nismo limitirani brojem kreveta jer ako i popunimo naše hotele, agencija može naći smještaj u cijeloj Hrvatskoj, Naravno, smještaj koji je na razini kvalitete koju naši gosti traže.

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika