Objavljeno u Nacionalu br. 495, 2005-05-10

Autor: Nacionalova redakcija

REDIZAJN

Na tržištu Vegeta s novi izgledom

Najpoznatija, 45 godina stara hrvatska robna marka Vegeta u prodaji je s novim vizualnim identitetom. Ambalaža Vegete i dalje je plave boje, a krasi je lik kuhara i povrće. Logo Vegete vizualno je trodimenzionalan, a novost je i nutricionistička tablica. Očekuje se kako će za nešto više od mjesec dana Vegeta u cijelosti zamijeniti dosadašnju ambalažu.

Vezane vijesti

Podravka ostvarila povećanje neto dobiti u prvom kvartalu za 23%

Podravka ostvarila povećanje neto dobiti u prvom kvartalu za 23%

U prvom kvartalu 2010. godine Grupa Podravka je iz operativnih aktivnosti ostvarila 32,5 milijuna kuna neto dobiti, što predstavlja značajan rast od… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika