02.05.2005. / 00:00
"Plesati među publikom, licem u lice s pojedincem, a ne znati kako će gledalac reagirati – hoće li vam okrenuti leđa, pratiti vas sa zanimanjem ili biti ravnodušan, zapravo je veliki izazov", rekla je Ana Kreitmeyer, plesačica u BADco. , poznatoj zagrebačkoj plesnoj grupi, koja će imati u ponedjeljak u ZKM-u premijeru istraživačko- plesnog projekta "Brisane poruke". Strukturu, koreografiju i izvedbu potpisuju Pravdan Devlahović, Darija Doždor, Ana Kreitmeyer, Tomislav Medak, Nikolina Pristaš i Goran Sergej Pristaš.
Premijera predstava bila je u Litvi, a zatim je izvedena u Latviji, Poljskoj i Sloveniji i svugdje je dočekana s velikim zanimanjem. Nakon zagrebačke izvedbe slijede gostovanja u Trstu i Udinama u Italiji, zatim u Stockholmu u Švedskoj i Sankt Peterburgu u Rusiji.
Riječ je o plesnoj predstavi u kojoj se zapravo istražuje komunikacija i odnos s publikom, a nastala je na temu karantene, mjesta gdje su se ljudi stoljećima po povratku s putovanja pročišćavali od bolesti. Zamišljena je da se događa u ogromnom prostoru, čak bivše industrijske hale; na podu je rasprostrta mekana, bijela tkanina po kojoj hodaju i publika i izvođači, a aluminijske cijevi, kao dio scenografije, postavljene su uokolo kao da lebde u prostoru. Na tri video ekrana projiciraju se različiti sadržaji: na jednom kamera prati pokrete publike, a na ostalima se prikazuju različiti ekološki sadržaji. Publika ulazi u prostor nevidljive izložbe, a zatim stižu izvođači, koji se miješaju s gledateljima, sjedaju na pod, plešu, međusobno razgovaraju.
"Predstava je svaki put drukčija, jer gledatelji svojim gibanjem i kretanjem određuju razinu interakcije, mijenjajući tijek pokreta izvođača kroz prostor, pa se tako mijenja i kolektivna koreografija predstave", zaključio je Goran Sergej Pristaš, urednik Frakcije i jedan od najisturenijih članova grupe, koji u predstavi i sam – pleše.
Premijera predstava bila je u Litvi, a zatim je izvedena u Latviji, Poljskoj i Sloveniji i svugdje je dočekana s velikim zanimanjem. Nakon zagrebačke izvedbe slijede gostovanja u Trstu i Udinama u Italiji, zatim u Stockholmu u Švedskoj i Sankt Peterburgu u Rusiji.
Riječ je o plesnoj predstavi u kojoj se zapravo istražuje komunikacija i odnos s publikom, a nastala je na temu karantene, mjesta gdje su se ljudi stoljećima po povratku s putovanja pročišćavali od bolesti. Zamišljena je da se događa u ogromnom prostoru, čak bivše industrijske hale; na podu je rasprostrta mekana, bijela tkanina po kojoj hodaju i publika i izvođači, a aluminijske cijevi, kao dio scenografije, postavljene su uokolo kao da lebde u prostoru. Na tri video ekrana projiciraju se različiti sadržaji: na jednom kamera prati pokrete publike, a na ostalima se prikazuju različiti ekološki sadržaji. Publika ulazi u prostor nevidljive izložbe, a zatim stižu izvođači, koji se miješaju s gledateljima, sjedaju na pod, plešu, međusobno razgovaraju.
"Predstava je svaki put drukčija, jer gledatelji svojim gibanjem i kretanjem određuju razinu interakcije, mijenjajući tijek pokreta izvođača kroz prostor, pa se tako mijenja i kolektivna koreografija predstave", zaključio je Goran Sergej Pristaš, urednik Frakcije i jedan od najisturenijih članova grupe, koji u predstavi i sam – pleše.
Vezane vijesti
Ne sviđa mi se što u kazalištima ima previše slobode, vratio bih cenzuru
U Zagrebačkom kazalištu mladih u punom su jeku pripreme za veliku ansambl predstavu "Idiot", koju po istoimenom ruskom klasiku Fjodora Mihajloviča… Više
- Filip Juričić: 'Sudjelovao bi u pjevačkom showu'
- Pakao pod Berlinom
- Frljić: 'Negiranje kolektivne odgovornosti je kukavičluk'
Komentari
Ovaj članak nema komentara.
Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.
Najnovije
-
05.07.2012. / 10:38
Hrvatski gospodarstvenici u pohodu na rusko tržište
-
29.06.2012. / 16:26
Šokantna i provokativna modna predstava
-
29.06.2012. / 16:20
'Nakon pravomoćne presude moći ćemo razgovarati o Čačiću'
-
29.06.2012. / 16:09
Uživajte u sekundu dužem vikendu